יומו של הקדוש הנוצרי ולנטינו, המוכר יותר כ"וולנטיינ'ס דיי", הפך לחג האהבה העולמי. אצל הישראלים המצב מעט שונה, וגם מי שבוחר לציין את החג, עושה זאת באווירה אינטימית יותר, בצל המלחמה. הנה כמה מתנות למי שבכל זאת לא מסוגלים לעבור את היום הזה בלי להביא משהו קטן לבת או לבן הזוג. 

שלא תשברו את הראש סתם: ריכזנו לכם את המתנות השוות לולנטיין דיי
אתם אנשים של שוקולד או קרמל? הטעמים החדשים של הבייגלה שלא תפסיקו לנשנש

שחפים מאוהבים: מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן מציע מגוון תכשיטי אהבה רומנטיים בגוונים שונים של זהב 18 קראט מקולקציית MY COLLECTION, בעיטור לבבות, ציפורי אהבה ופרחים, שמרגש לקבל במתנה. הפריטים בקולקציה מעוצבים במראה קליל ונצחי שיעוררו זיכרונות מתוקים. בין התכשיטים: שרשרת ועגילים בשיבוץ יהלומי קוניאק בצורת לב, הנוצר במפגש של שני שחפים חופשיים שמתאחדים יחד באהבה. המחיר: החל מ־890 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ או באתר האונליין.

ה.שטרן - שרשרת לב וחץ אהבה עם המילה love שזורה בין החוליות (צילום: יח''צ)
ה.שטרן - שרשרת לב וחץ אהבה עם המילה love שזורה בין החוליות (צילום: יח''צ)

מתחת לבגדים: רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה קולקציית קפסולה לרגל ולנטיינ'ס, כמענה לטרנד אופנת הלנז'רי שניתן לשלב כפריט עליון ולא רק מתחת לבגדים. בקולקציה מגוון פריטים, החל מסטים העשויים מבד לורקס מנצנץ ומבריק, סטים קטיפתיים של ברלטים ובייבי דול בשילובי תחרה, שמלת מידי עם שסע עמוק וכתפיות דקיקות, פיג'מה במראה משוחרר מבד סאטן מבריק, חלוקים ובגדי גוף. הצבעוניות השולטת בקולקציה מורכבת מצבעי אדום ושחור המזוהים עם יום האהבה ולצדם ורוד מעושן, פנינה וסגלגל. טווח מחירים לפריטים: 50־330 שקל. קולקציית הקפסולה של FEMINA זמינה לרכישה באתר ובחנויות המותג.

סט בייבי דול סאטן בשילוב תחרה 229.90 שקל (צילום: עמרי רוזנגרט)
סט בייבי דול סאטן בשילוב תחרה 229.90 שקל (צילום: עמרי רוזנגרט)

ניצוץ אהבה: מותג המצתים האמריקאי ZIPPO מציג את סדרת האהבה של זיפו הכוללת מציתים המעוטרים בלבבות וכיתובי אהבה המתאימים כמתנות לחג האהבה. ניתן למצוא ביניהם כאלו המעוטרים בדוגמאות שונות המסמלות אהבה, בין אם בכיתובים מפורשים ובין אם בצבעים אדומים וורודים ובעיטורים לבביים. בקולקציה אף ניתן למצוא מצית לבבות מיוחד הזוהר באור אולטרה סגול! ניתן לחרוט על המצית הקדשה פרסונלית (בתוספת תשלום בבית העסק). טווח המחירים: 120־239 שקל. להשיג בחנויות המובחרות ובאתר החברה.

מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול 189 שח (צילום: יחצ חול)
מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול 189 שח (צילום: יחצ חול)

מתוקים בקופסה: מקס ברנר משיקה קולקציית מארזי שוקולד לזוגות אוהבים, חלקם משלבים מוצרי טיפוח המועשרים בחמאת קקאו. בנוסף, המזוודה האייקונית LOVE STORY BOX תימכר במהדורה מוגבלת במחיר: 219 שקל. טווח מחירים למגוון מארזי האהבה: 86־438 שקל. בכל קנייה של מארז באתר יהיה ניתן לצרף מגנט עם תמונה אישית כמתנה אישית וייחודית. ניתן לרכוש את המארזים בסניפי הרשת, באתר האונליין ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77.

 מקס ברנר - מארז 219 ש''ח (צילום: דני גולן)
מקס ברנר - מארז 219 ש''ח (צילום: דני גולן)

אווירה של ספא: מותג הנרות והבישום DE KAS PARIS משיק קולקציית ולנטיין במהדורה מוגבלת ליצירת אווירה רומנטית עם נרות - שותפים מושלמים לרגעים מיוחדים. הנרות בקולקציה יוצרו בקפידה עם ארומה חושנית במגוון ניחוחות. הנרות מיוצרים מתערובת של שעוות דבורים טבעית באיכות הגבוהה והם מציעים חוויות רכה עם ניחוח עשיר. בקולקציה תמצאו נרות בודדים או מארזי מתנה באריזה אלגנטית. טווח מחירים לפריטים ומארזים: 100־2,000 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של המותג ובחנות הדגל ברחוב בן יהודה 211, תל אביב.

DE KAS PARIS (צילום: יח''צ)
DE KAS PARIS (צילום: יח''צ)

אופים אהבה: רשת מקס סטוק מציעה מבחר פריטים סימבוליים ליום האוהבים ממגוון המחלקות. בין המוצרים: מארזי שוקולד, דובונים לאווירה חמימה ומחבקת, פריטי יצירה לאריזות חגיגיות וחובבי האפייה שבינינו יוכלו למצוא במחלקת כלי מטבח, אביזרים בצורת לב: תבניות אפייה, תבנית סיליקון לפרלינים, חותכן עוגיות ועוד. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

תבנית פיה בצורת לב. מחיר- 7.90 שקלים (צילום: באדיבות מקס סטוק)
תבנית פיה בצורת לב. מחיר- 7.90 שקלים (צילום: באדיבות מקס סטוק)

עטוף בחום: חלוק רחצה מגבת באריגת פסים בצבע כחול, מבית המותג היוקרתיKENNETH COLE NEW YORK. החלוק עשוי מ־100% כותנה, בד נעים ומפנק, במרקם רך על הגוף אשר מתייבש במהירות. מגיע עם כובע בחלק האחורי, שני כיסי צד פתוחים וחגורה להידוק בהתאמה אישית. המחיר 199 שקל (במקום 450 שקל). ניתן להשיג ברשת המשביר או בחנות האונליין 365.

חלוק רחצה מבית המותג היוקרתי kennethe cole nyc (צילום: יונתן לוי)
חלוק רחצה מבית המותג היוקרתי kennethe cole nyc (צילום: יונתן לוי)

ורד לבן: דבר אליי בפרחים? כזו היא קולקציית WHITE ROSE של מותג הטיפוח SABON. הניחוח של הוורד הלבן מעורר מחדש את התשוקה והאופטימיות באמצעות שלוש תמציות עיקריות: ברגמוט לתחושה של אנרגיה מחודשת ושמחה, ורד לבן ומאסק - לתחושת טוהר וחושניות, ועצי האלגום (הסנדלווד) להעצמת היצר. שלוש התמציות יחד מתחברות בהרמוניה לניחוח משכר. המוצרים בקולקציה: סבון רחצה על בסיס שמנים, פילינג גוף, חלב גוף, מי גוף וקרם ידיים. טווח מחירים: 45־119 שקל. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

sabon_ קולקציית “white rose” במהדורה מוגבלת (צילום: רונן מנגן)
sabon_ קולקציית “white rose” במהדורה מוגבלת (צילום: רונן מנגן)

אהבה פראית: הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה LALINE משיקה קולקציה פרחונית ורומנטית WILD FLOWERS בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח ורדים. הקולקציה מעוצבת בגוונים רכים עם איורים של פרחים בוורוד עז, באדום ובירוק. המוצרים: קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף, פילינג גוף, נר זכוכית, מפיץ ריח, נייר מבושם, תיק רחצה מעוצב וקופסאות מעוצבות למארזי מתנה. טווח מחירים לפריטים בודדים: 20־130 שקל. מחיר למארז: החל מ־130 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

ללין - מארז רחצה ולנטיין (צילום: vip design)
ללין - מארז רחצה ולנטיין (צילום: vip design)

אבן חן מרגשת: רשת הבורסה לתכשיטים מציעה שרשרת יוקרתית משובצת יהלומים ואבן חן מרגשת לבחירה: אבן חן גרנט אדומה, בלו טופז תכלת ואמרלד סינטתית ירוקה, ומסביבה יהלומים במראה של לב עדין ויוקרתי. השרשראות יימכרו במבצע מיוחד לכבוד ולנטיינ'ס דיי במחיר של 1,490 שקל. למי שמעוניין ניתן להתאים גם טבעת זהה מאותה הקולקציה. להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר האונליין.

 אבן חן של הבורסה לתכשיטים (צילום: יחצ)
אבן חן של הבורסה לתכשיטים (צילום: יחצ)

הלב יוצא: בית האופנה GOLBARY משיק את "חולצת האהבה", טי שרט לבנה אופנתית ואיכותית בעיטור לבבות יהלומים למראה רומנטי ורך. החולצה עשויה מבד כותנה בשילוב לייקרה והיא מתאימה לשילוב עם ג'ינס למראה יומיומי, עם מכנסיים וטראנץ' או חצאית מחמיאה לדייט רומנטי מחוץ לבית. המחיר: 250 שקל. להשיג בלעדית באתר האונליין ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.

גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין מחיר 249 שח (צילום: ליאור קסון)
גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין מחיר 249 שח (צילום: ליאור קסון)

מתכון לאהבה: המזקקה הסקוטית היוקרתית GLENMORANGIE וקצביית הדגים YAMA של השף יובל בן נריה, בהשקה משותפת לוולנטיינ'ס דיי עם מארז משולב בקבוק וויסקי A TALE OF TOKIO במהדורה מיוחדת ומנות דג מוקפדות מהמטבח היפני, לצד כוסות, מתכוני קוקטיילים וקינוח. יישון הוויסקי בחביות מיזונארה (אלון יפני) מעניק לו ארומה עשירה וטעמים מתובלים ועסיסיים, המזכירים תווים של צימוקים, שקדים וטופי מתקתק. בן נריה: "את יום האהבה הקרוב נציין אינטימי יותר, באווירה שקטה וביתית אך מיוחדת וחגיגית". המארז הכולל, אשר יכיל את כל המשקאות, הציוד והדגים, יעלה 700 שקל וניתן יהיה להזמינו באתר הקצבייה או באפליקציית וולט, עד יום שלישי, 13 בפברואר בשעה 12:00 מ"רעננה עד חדרה", כאשר החלוקה בפועל תתבצע למחרת (14.2) כדי לשמור על טריות המצרכים.

glenmorangie x yama (צילום: אמיר יעקבי )
glenmorangie x yama (צילום: אמיר יעקבי )

טיפוח או קוקטייל? לאוקסיטן ישראל וספייסהאוס יצרו מארזי דייט זוגיים במהדורה מוגבלת משותפת לוולנטיינ'ס דיי. המארזים מבטיחים לשלוח אתכם למסע בטבע הקסום של דרום צרפת, מהמגע הקטיפתי של מוצרי הטיפוח האיכותיים של מותג הטיפוח ועד ארומת הקוקטיילים מבית היוצר של יותם שילה, מיקסולוג ומייסד ספייסהאוס, שמבטיח כי המארז המשולב יעניק לכם דייט בלתי נשכח בהשראת פרובאנס. המרכיבים בקוקטייל: פריחת הדובדבן, וורבנה ושקדים. כל מארז מגיע עם מדריך שינחה אתכם בשלבים הדרושים לחוויית הדייט האולטימטיבית באמצעות המוצרים שבמארז. המחירים: 269/350/500 שקל, לשלושה סוגים שונים של מארזים. להשיג באתר ספייסהאוס ובחנויות וולט של ספייסהאוס.

ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס 350 שח מארז ולנטיין (צילום: אסף קרלה)
ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס 350 שח מארז ולנטיין (צילום: אסף קרלה)

שילובים מפתיעים: טריומף, מותג ההלבשה התחתונה, משיק קולקציית קפסולה רומנטית תחת הסלוגן - A GOOD MATCH CAN B UNEXPECTED ומציע 35% הנחה על כל החנות והאתר. הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים ושילובים של תחרות ורקמות עדינות בעלות קו עיצובי רך ועדין ובנוסף שילוב חומרים המעניקים לקולקציה שיק וחושניות על־זמנית. המבצע בתוקף בין התאריכים: 8.2־14.2, טווח מחירים: 250־440 שקל. ניתן לרכוש בסניפי טריומף, ברשתות נבחרות להלבשת תחתונה ובאתר האונליין של המותג.

קמפיין ולנטיין טריומף (צילום: טריומף יחצ חול)
קמפיין ולנטיין טריומף (צילום: טריומף יחצ חול)

דובדבן עסיסי: בוטיק אינדיווידואל מציע את בושם הנישה האיטלקי NEW NOTES שקורא תיגר על קומפוזיציות הריח. הוא מגיע באריזה מינימליסטית ואקולוגית, מקרטון ממוחזר ודיו על בסיס צמחי. הגימור הכהה של הבקבוקים מגן על הרכיבים הטבעיים שבבושם מפני השפעות האור וכך הניחוח נותר עוצמתי ועמיד לאורך זמן. ניחוח LATTE DI CHERRY הוא קוקטייל פירותי מעודן, שמתנגן בין האף לחיך: חוויה של טעם וריח, כמו לנגוס דובדבן עטוף בענן מאסק. המחיר: 589 שקל, להשיג בבוטיק אינדווידואל.

new notes 589 ש''ח (צילום: יחצ)
new notes 589 ש''ח (צילום: יחצ)