קולקציית החמסות של "הצורפים"
עם השנים ולאחר התקבצות היהודים במדינת ישראל, עברה החמסה אבולוציה תרבותית. בעידן המודרני היא זכתה לייצור מסחרי המוני, פריט מסורתי המשמש כסמל למזל והגנה מן העין הרע. בבתים פרטיים ,בבתי עסק ועד למוסדות ציבור, תולים היום רבים את החמסה בכניסה לבית או למבנה. ישנם שלל סגולות המיוחסות לחמסה. משמש היום כאייקון ישראלי וחלק בלתי נפרד מהזהות והתרבות העממית הישראלית.

בעקבות המלחמה והביקוש העולה לפריטים בעלי סממנים יהודיים' החליטו בחברת "הצורפים" להשיק קולקציית חמסות ייחודיות השייכות למותג מרדינגר. החמסות בקולקציה מציגות מגוון סגנונות. מותג מרדינגר נולד מתוך הרצון להביא תפיסה עיצובית חדשנית בהשראת העיצובים המקוריים של הצורפים, אוסף רחב ושלם של פריטים עשויים מתכות שונות בציפוי כסף וחומרים איכותיים אחרים במחירים נגישים במיוחד.

ניתן להשיג באתר הצורפים ובחנויות המותג ברחבי הארץ
טווח מחירים נע בין 139 ₪ - 238 ₪ 

קולקציית החמסות של ''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)
קולקציית החמסות של ''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)

תוסף התזונה שיעשה קסמים לשיער שלך
שיער דליל הוא תופעה נפוצה מאוד בימינו, תופעה שגורמת למבוכה וביטחון עצמי נמוך. לאחרונה נחשפתי לתוסף תזונה לשיפור בריאות השיער וצפיפותו, עליו שמעתי מחברות שניסו ולא התאכזבו - FILL IT (פיל איט) מבית דה אי ברנד (THE A BREAND). החברה, בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט, הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, השיקה תוסף תזונה ברמה בינלאומית, המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים

לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק, בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף. מה שהופך את התוסף FILL IT לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים. במהלך פיתוח התוסף לא הייתה התפשרות על אף רכיב. 

לעומת חברות מתחרות בענף שקודם שיווקו את המוצר ולאחר מכן עשו שיפורים על סמך חוות דעת- אזי שכאן במקרה של פיל איט, המוצר חולק ל – 1,000 נסייניות שהשתמשו במוצר ולאחר חוות דעת, ערכו דיוקים ושיפורים לפני יציאה לשיווק. תוסף התזונה פיל איט מיוצר בישראל במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים מאושרי תקן משרד בריאות בישראל ובעל תעודת כשרות בהשגחה הרבנות האזורית גליל תחתון.

ועכשיו לרגל חג האהבה, המותג משיק מארז זוגי חגיגי לגבר ולאישה, עם תוספי השיער פיל איט בהטבה משתלמת במיוחד:

  • מארז זוגי הכולל תוספים ל3 חודשים, עבור כל אחד מבני הזוג ב749 ₪ במקום 938 ₪ ומשלוח חינם.
  • מארז זוגי הכולל תוספים ל6 חודשים, עבור כל אחד מבני הזוג ב1499 ₪ במקום 1,718 ₪ ומשלוח חינם.

המארז יהיה זמין לרכישה באתר החברה החל מ 14/2/24 למשך 48 שעות בלבד.
ניתן להשיג באתר המכר של החברה ובנקודות המכירה.

תוסף התזונה שיעשה קסמים לשיער שלך (צילום: יח''צ THE A BRAND)
תוסף התזונה שיעשה קסמים לשיער שלך (צילום: יח''צ THE A BRAND)

פלטה מתקפלת לשבת!
סוף סוף פלטת שבת יפה ומעוצבת, שימושית וחדשנית הרשומה בפטנטים ברחבי העולם. סדרת מוצרי פלטת שבת הוטמט מאפשרת אחסון קל ונוח ואידיאלית כפלטת שבת לטיולים. 

לא פחות חשוב מכך - מוצרי הוטמט מבטיחות אוכל טוב בזכות חימום שווה ומאוזן שמספקים גופי החימום הדקיקים והייחודיים שלה. הפלטה הזוגית מיועדת לשני כלים עם יכולת מודולרית המאפשרת חיבור של עד 5 יחידות זוגיות בתקע אחד (הכבל לחיבור מגיע באריזה) ישנם 2 דרגות חום לבחירה. מה שהכי אהבתי בה זה את האפשרות לקפל אותה ולהכניס למגירה סטנדרטית במטבח! שווה ממש.

מחיר - 399 ש"ח 

מוצרי הוטמט משווקים על ידי חברת קנדי חשמל ונכסים בע"מ. KENNEDY משווקת את מוצריה בארץ כבר מעל 40 שנה, מה שהופך אותה לאחת החברות הוותיקות והמנוסות ביותר בישראל. עם וותק ומוניטין מעולים של חברה רצינית ומבוססת ועם מגוון מוצרים עשיר, המתאים לכל כיס. KENNEDY דוגלת בערכים: בטיחות, בריאות ואיכות.

תוכלו למצוא מוצרים רבים אשר עברו הכשרות בד"ץ ומתאימים מאד לשומרי השבת והמסורת.
חפשו HOTMAT (הוט מט בגוגל).

פלטה מתקפלת לשבת (צילום: kennedy)
פלטה מתקפלת לשבת (צילום: kennedy)

קולקציית הסינקרס לנשים של SKECHERS 
מותג הספורט הלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS מבית MGS משיק לחורף 2024 קולקציה אופנתית ועדכנית של סניקרס לנשים- סדרת D’Lites – נעליים המעניקות תחושת ריחוף ומשלבות סטייל, טרנדיות ונוחות! נעלי הסניקרס הקלאסיות מדגם D’Lites של סקצ'רס משלבים אופנה וטרנדיות לצד נוחות בלתי מתפשרת. 

הנעליים מגיעות ב-2 צבעים קלאסיים: שחור ולבן המתאימים לכל הופעה ולכל לבוש. הנעליים איכותיות ומיוצרות מהחומרים הטובים ביותר המבטיחים איכות ללא פשרות, מצוידות במגוון פיצ'רים ברפידה, בסוליה ובגפה עצמה, בין היתר  מאובזרות ברפידת MEMORY FOAM המתאימה את עצמה לכף הרגל.

הנעליים משתייכות לקטגוריית הלייף סטייל המתמקדת בסטריט ואופנה ונותנות מענה לכל מי שחושק בנעליים טרנדיות מלאות סטייל. הקולקציות מגוונות, אמיצות וושואבות השראה מטרנדים עכשוויים, משלבות הדפסים וצבעים חזקים לצד דוגמאות קלאסיות על זמניות. 

מחיר: 299.90 ₪ 
להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר החברה ובחנויות הנבחרות.

קולקציית הסינקרס לנשים של SKECHERS  (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית הסינקרס לנשים של SKECHERS  (צילום: יח''צ חו''ל)

gerovital- סדרת הטיפוח בעלת נוסחה פורצת דרך להפחתת קמטים
חברת דרמו קוסמטיקה Gerovital, המובילה באירופה ומתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועית מבוססי מדע,  עם מעל מאה שנות ניסיון, מציגה את    Gerovital H3 Evolutionסדרת תכשירים בעלי נוסחה ייחודית לטיפול בקמטים Primalhyal Ultrafiler פורמולה שהומצאה על ידי פרופ' אנה אסלן.  

חברת 'פארמה מדיק' [י.א.א. טכנולוגיות רפואיות] משווקת בישראל את סידרת Gerovital H3 Evolution בעלת נוסחה ייחודית לטיפול בקמטים של חברת הקוסמטיקה המובילה Gerovital. 

מדובר בסדרת טיפוח המשלבת את אנזים הנעורים  youth super-enzyme sod עם חומצה היאלורונית מדור חדש Primalhyal Ultrafiler אשר עוזרים בהפחתת קמטים והגברת לחות לעור הפנים של עד 66.7% כבר לאחר השימוש הראשוני.

סידרת תכשירי האנטי אייגי'נג הידועה כ-Gerovital H3 והסדרה החדשהGerovital H3 Evolution פותחו באמצעות פורמולה שהומצאה על ידי מייסדת החברה, הביולוגית והגרונטולוגית פרופ' אנה אסלן, לאחר מחקרים מעמיקים בתחום הביולוגיה המולקולרית שנעשו על מנגנוני הזדקנות העור ובדקו את המחזור הביולוגי של התא, הדרך עליו ניתן להשפיע, המיקום המדויק של תהליכי הנשימה, הגדילה וחלוקת התא ובכך, מצאה את הדרכים המובילות להזדקנות העור והפתרון לטיפול בהם.    

תכשירי הסדרה מכילים מרכיבים פעילים PrimalHyal™ Ultrafiller שהם קומפלקס חדשני הפועל בכל שכבות העור, נגזרת ייחודית המגובה בפטנט של חומצה היאלורונית (HA) שנועדה להגביר תהליכי ייצור תאים וסיבים חדשים, שומרת על המחסום העורי ועוזרת בבנייה מחודשת של מוצקות, גמישות ומראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים.

יתרונותיה העיקריים של מוצרי סדרת Gerovital H3 Evolution:

  • מטפלים בבעיות עור הפנים בצורה כוללנית וייעודית המטפלת במקור הסיבות הפנימיות להזדקנות העור כמו גם בגורמים החיצוניים, כדי לשפר את מראה העור ולקבל מראה צעיר יותר, חיוני, קורן ומלא חיים. 
  • נלחמים ברדיקלים חופשיים, משפרים את המראה הכללי של העור ואף יעילים מאוד כנגד קמטים.
  • שומרים על העור מפני הזדקנות מוקדמת.

בין תכשירי הסדרה ניתן למצוא: קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח, שפתיים, קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים, קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים, קרם לילה ליפטינג, אמפולות עם חומצה היאלורונית ריכוז 5% , סרום אנטי אייג'ינג, סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית, קרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית ומים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית.

כל התכשירים עברו בדיקות דרמטולוגיות במעבדות החברה באירופה, וכן, אינם נוסו על בעלי חיים.

את המוצרים ניתן להשיג ברשת בתי המרקחת "מכבי פארם" בפריסה ארצית ובבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וברכישה דרך האתר.

gerovital - סדרת הטיפוח בעלת נוסחה פורצת דרך להפחתת קמטים (צילום: יח''צ)
gerovital - סדרת הטיפוח בעלת נוסחה פורצת דרך להפחתת קמטים (צילום: יח''צ)

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני משיק לכבוד החורף
מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים משיק בימים אלה את הגוונים לעונת החורף הקרובה: הראשון הוא הצבע האייקוני מסורתי – השחור (גוון מספר 88 ) העונה לשם licorice , ממשיך לצבע הנועז המתכתב עם לוק רוקיסטי - כחול רויאל (גוון מספר 92) העונה לשם aruba blue, דרך האדום בורדו דובדבן (גוון מספר 57) הנקרא forever you והאחרון, הגוון הבהיר והקלאסי: לבן-אוף וויט (גוון מספר 3) העונה לשם marshmallow לאוהבות הרומנטיקה הבלתי מתפשרת.  

מחיר מומלץ לצרכן: 42 ש"ח (ליחידה, 10 מ"ל ).
להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות.

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני משיק לכבוד החורף (צילום: יח''צ חו''ל)
מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני משיק לכבוד החורף (צילום: יח''צ חו''ל)

סרום הלילה החדש של גרנייה 
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת ויטמין C, ומשיק לראשונה סרום ויטמין C - ללילה, המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור והענקת זוהר. לסרום תפקיד חשוב בטיפוח עור הפנים; הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו, כי הוא אוגר את הלחות לשכבות העמוקות יותר של העור ומספק לעור הזנה מרוכזת.

לאחר 3 שנים של מחקר מדעי, מעבדות גרנייה השיגו פריצת דרך אמיתית ומשיקים את סרום לילה ויטמין *C: פורמולה יציבה בעלת 10% ויטמין C טהור. ויטמין סי  C טהור מהווה רכיב פעיל במיוחד בצורתו הטהורה ביותר וידוע כנלחם במראה עור עמום, כמסייע בהעצמת המראה הזוהר של עור הפנים, הודות לנוגדי החמצון שיש בו. בנוסף, הסרום מכיל חומצה היאלורונית הידוע כרכיב פעיל המסייע בהזנה והחלקת העור.

יעילות מוכחת!

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪  
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם 

סרום הלילה החדש של גרנייה  (צילום: יח''צ חו''ל)
סרום הלילה החדש של גרנייה  (צילום: יח''צ חו''ל)

מגפי גשם מבית TO GO
כשהחורף מתקרב, פריט חיוני אחד בארון החורף שלך צריך ללא ספק להיות זוג מגפיים שעמידים בגשם! משמירה על כפות הרגליים חמות ויבשות ועד מתן אחיזה אמינה על משטחים חלקים, מגפי גשם הם אביזר חובה לכל מי שאוהב את האלמנטים החורפיים.

מבחר של מגפיים שכאלה במחירים מהממים ניתן למצוא ברשת טוגו, בסניפים ובאתר.

מגפי גשם מבית TO GO (צילום: עמירם בן ישי)
מגפי גשם מבית TO GO (צילום: עמירם בן ישי)

מותג ניקיון האסלה מספר 1 באירופה Bref Spa, משיק את סדרת הפרימיום החדשה: Bref Spa Moments
סדרת Spa Moments, מעניקה רעננות  מפנקת בכל הדחה, בניחוחות ייחודיים של שמנים ארומטיים. 

הסדרה מבטיחה 4 פעולות של ניקיון עוצמתי:

  1. מעניק ניחוח עוצמתי לאורך זמן בשירותים.
  2. ניקיון וקצף עוצמתי לניקוי יסודי של האסלה בכל הדחה.
  3. הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה.
  4. מניעת הצטברות אבנית וכתמים תוך שמירה על היגיינת האסלה.

אריזת פרמיום מיוחדת בעיצוב אלגנטי עם אלמנטים של מפיצי ריח וניחוחות מעולמות הספא מוסיפה לחוויית המשתמש כמו גם הניחוח הייחודי שמתקבל בחדר השירותים לאחר השימוש במוצר. 

מגוון מוצרי ברף Spa Moments כולל כדוריות אסלה בשלושה ניחוחות: Serenity (מרענן-פרש), Harmony (פרחים), ו-Vitality (בושם).

מחיר מלא:  19.90 ₪, עבור ברף ספא שלשה , מחיר מלא : 9.9 עבור ברף ספא יחידה.  
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

סדרת הפרימיום החדשה: Bref Spa Moments (צילום: יח''צ חו''ל)
סדרת הפרימיום החדשה: Bref Spa Moments (צילום: יח''צ חו''ל)

מסכת השיער ההכרחית של REBORN
מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN משיק מסכת שיער אינטנסיבית ויעילה במיוחד המיועדת להחייאה, תיקון וחידוש שיער יבש, חסר חיים וכזה שניזוק מצבע, החלקות וטיפולים כימיים שונים. מסכת השיער החדשה מעניקה לשיער בוסט של לחות מיידית והזנה מתמשכת ויוצרת מגע רך ומלא ברק. 

הפורמולה הייחודית מועשרת בשמן אגוזי לוז עשיר בוויטמינים ובסודיום PCA המהווה גורם לחות טבעי. כמו כן, מכילה חומצות שומן המגינות גם על השיער העדין ביותר מפני נזקי הסביבה האורבנית הקשה. המסכה מתאימה לכל סוגי השיער, לרבות כזה שעבר טיפולים כימיים, צבע והחלקות. אינה מכילה צבעים, פרבנים ו-SLS. במסכה יש להשתמש לאחר חפיפה, למרוח על שיער לח ולפזר באופן שווה מהשורשים ועד לקצוות. לאחר מכן להמתין 3 עד 5 דקות, לשטוף באופן יסודי ולייבש את השיער עם מגבת. שימוש במסכה פעמיים בשבוע יביא לתוצאות שיראו ויורגשו באופן מיידי. 

המחיר: 129 שקלים ל-250 מ"ל. 
ריבורן - להשיג באתר המותג.

מסכת השיער ההכרחית של REBORN (צילום: סטודיו מי ומי)
מסכת השיער ההכרחית של REBORN (צילום: סטודיו מי ומי)

ולסיום, משחקים חדשים מבית "קליק טוי" בדיוק בזמן לשבתות הארוכות

שטוסים הוא משחק חדש מרשת "בוטיק הצעצועים "(מקבוצת קליק טוי)
משחק שמותאם למגזר הדתי והחרדי – רווי ערכים יהודיים, נקיים והולמים. המשחק מכיל 400 קלפים של שאלות ותשובות לכל המשפחה – ומבטיח שעות רבות של הנאה וזמן איכות בריא שכל כך נחוץ לנו בימים אלה. המשחק מבוסס על 400 קלפים של שאלות ותשובות, שהשילובים ביניהם יוצרים צירופים מצחיקים ומלאי הומור. 

עיקרון המשחק הוא, שבכל סיבוב נשאלת שאלה מכרטיסי השאלות והמשתתפים עונים תשובות מכרטיסי התשובות שבידיהם – והזוכה הוא מי שענה את התשובה המצחיקה והשנונה ביותר. 

את השאלה שואל "השטוסר" התורן, הוא מנחה המשחק, תואר שעובר בסבב בין כל הנוכחים. את התשובות נותנים המשתתפים. כמות הצירופים בין השאלות והתשובות היא למעשה אין סופית, ובכל סיבוב נולד צירוף מצחיק חדש. למעשה, שטוסים הוא משחק שלא נגמר אף פעם, ובכל פעם שמשחקים אותו מחדש הוא מפתיע, מקורי ומשעשע עד בלי די, ממש כמו בפעם הראשונה. 

שטוסים - מחיר מומלץ לצרכן 99.90 ₪ 

שטוסים (צילום: קליק טוי)
שטוסים (צילום: קליק טוי)

סופר נני ו"קליק טוי מציגים - "ביחד ננצח"!
"סופר נני" מיכל דליות, המאסטרית לחינוך ומשפחה, יחד עם  קבוצת "קליק טוי", פיתחו משחק קופסה חדש בשם "יחד ננצח!" שמטרתו להקל על ילדים ומבוגרים כאחד להתמודד טוב יותר עם טראומת ה-7 באוקטובר ומראות המלחמה בעזה. 

המשחק כולל קלפי שאלות ומשימות, שמבוססות על ניסיונה העשיר של מיכל דליות בטיפול בהורים ובילדים, ועל שיטות טיפול מקצועיות ויעילות, שנועדו ליצור אווירה רגועה, תקשורת בין השחקנים ושיתוף פעולה.  העיקרון המרכזי של המשחק הוא, שכדי לנצח המשתתפים חייבים לעבוד בשיתוף פעולה – ולנצח יחד.  כולם חייבים לתרום להשגת המטרה, ובמהלך המשחק הם עוברים מסלול שמאפשר לכל אחד מהשחקנים לתרום את חלקו לניצחון. 

המשחק מיועד לשניים עד 10 שחקנים, מגיל 5 ומעלה.  
מחיר לצרכן: 59.90 ₪ .  

את שני המשחקים ניתן לרכוש באתר "קליק טוי" רשת חנויות "בוטיק הצעצועים", אתר פק"ל ספרים ובחנויות נבחרות בפריסה ארצית. טלפון:
1-700-555-829. עמותות, חברות והזמנות עסקיות יכולות לרכוש את המוצר במיתוג הארגון בייצור מותאם אישית. 

ינון כהן סמנכ''ל עמותת שמחה לילד ומיכל דליות (צילום: מיכל וינפלד)
ינון כהן סמנכ''ל עמותת שמחה לילד ומיכל דליות (צילום: מיכל וינפלד)