קבוצת FOX בשיתוף דיסני חוברת לעמותת Make-A-Wish Israel, זו השנה השלישית ברציפות. במסגרת שיתוף פעולה זה תימכר שרשרת "Mickey Wish" ב-19.90 ש"ח.

 השרשרת תימכר במהלך חודש פברואר בשני צבעים: זהב וכסף במותגי קבוצת פוקס ביניהם: פוקס, פוקס הום, אמריקן אייגל, מנגו, ועוד וכן באתר הסחר של הקבוצה טרמינל X או בעמוד האינסטגרם של Makeawishisrael. הרווחים מקמפיין זה יועברו לטובת הגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. 

עמותת Make-A-Wish Israel  הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים בגילאי 3-18 החולים במחלות מסכנות חיים. העמותה הוקמה לפני 28 שנים על ידי דניס ואבי בר-אהרון והגשימה עד היום למעלה מ- 5,500 משאלות משנות חיים לילדים החולים במחלות מסכנות חיים אשר שגרת חייהם נעצרה והם נאלצים להיות בבידוד ובניתוק מרבית זמנם.

קמפיין Make-A-Wish Israel (צילום: באדיבות MAKE-A-WISH ISRAEL)
קמפיין Make-A-Wish Israel (צילום: באדיבות MAKE-A-WISH ISRAEL)

המשימה שלנו היא להגשים משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים ולהעניק עבורם תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם.  נבחרת השגרירים של העמותה מונה אמנים ודמויות ציבור מוכרות כמו נועה קירל, סטטיק, ליאור סושרד ועוד, שכבר הגשימו משאלות בעבר.

דניס בר- אהרון: ״כמייסדת ומנכ"לית Make -A-Wiish Israel: "אני מודה לקבוצת FOX ודיסני על שיתוף הפעולה הרחב שיאפשר לנו להגיע לעוד ילדים ולהגשים יותר משאלות. אני מזמינה אתכם לרכוש את שרשרת "Mickey Wish"  אשר תסיע לנו להגשים משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים".