תכירו את עדינה טולידאנו
מעצבת המותג LUMA מזה שמונה שנים, חיה, אוהבת ונושמת אופנה, צבע ויצירה. ב LUMA תמצאו כובעים חורפיים בעבודת יד, מסוגי צמר שונים, איכותיים וצבעוניים. בעבודת יד נדירה שמוציאה אל הפועל שילובי צבעים ייחודיים וכן גם גדלים שונים ועיצובים טרנדים נדירים. כובעי הצמר של LUMA  מעבר לעובדה שהם רכים ומחממים-  הם אופנתיים, שיקיים ומשמשים לאקססוריז מרשים ביותר!

מוזמנים להתרשם בעצמכן מכל היופי הזה. חפשו לומה בגוגל

תכירו את עדינה טולידאנו (צילום: שילת מזרחי)
תכירו את עדינה טולידאנו (צילום: שילת מזרחי)

מכונת הקפה – VERTO NEXT של נספרסו
יש רגעים בחיים שאתה מבין שאתה די מקובע ויש הרבה הנאות בחיים שעוד לא הכרת וניסית (אצלי לפחות) כמו מאכלים חדשים, משקאות חדשים ומן הסתם עוד הרבה דברים אחרים שעוד נגיע אליהם. תיקחו למשל את שתיית הקפה בבוקר - אני לדוגמא שותה נס קפה פשוט, 2 סוכרלוז וטיפה חלב שיבולת שועל (מפורט במיוחד למי שרוצה להכין לי נס כן?).

אחרי תקופה ארוכה של שתיית קפה מגורען הגיע הזמן להכיר ולנסות גם דברים אחרים, כמו עולם קפסולות הקפה, במיוחד בשביל זה ניסיתי את מכונת הקפה – VERTO NEXT של נספרסו.

רגע לפני שנצלול לחוויה המדהימה הזו שטרם הכרתי נתחיל ממשהו שהפתיע אותי מאוד- השירות של נספרסו. כמה סבלנות יש לנציגה, להסביר לי טעמים בטלפון (וזאת למרות שיש להם חנויות בוטיק שאפשר ללכת ולטעום) והעובדה שהם עד 8 בערב זמינים לשיחות מלקוחות. התפעלתי.

עכשיו למבחן הטעימה, לאחר מס' טעימות של לא מעט קפסולות במגוון טעמים - הגעתי לכמה מסקנות, כאדם שאוהב נס פשוט ומתוק : אישית לא התחברתי לקפסולות של הקפה עם המרירות הגבוהה – זה כנראה מיועד לאוהבי הקפה חזק. למה כן התחברתי? לקפסולות העדינות בלי המרירות בכלל ואלו שמשתלבות  עם חלב כמו הונילה, כרמל, ביסקיוויט, אגוזים (באתר יש סימון לכל קפסולה, בנוגע למרירות שלה, אז אפשר להבין מה רצוי לנסות)

מבחינת תפעול, למי שעדיין לא התנסה במכונת קפה היא ללא ספק האידיאלית, המכונה קלה להפעלה, יפה למראה, לא תופסת הרבה מקום על השיש וסה"כ מוסיפה חן ושיקיות למטבח. יחד עם המכונה, יש גם את המקציף חלב שהוא חוויה צרופה בפני עצמו – אירוצ'ינו 4 והוא בהחלט  תפס תאוצה אצלנו בבית.

המכשיר בעל מגוון אפשרויות להקצפת חלב חם או קר בלחיצת כפתור אחת וכל שיש לעשות הוא למזוג חלב ולבחור את התוצאה שתרצו להשיג כדי להכין את מתכון הקפה האהוב עליכם. יכול להיות שאני לא בדיוק הקהל יעד של קפסולות קפה. אבל מה שכן, אחלה שירות, אחלה מכונה, והטעמים מגוונים ויכולים להתאים לכל אחד שאוהב שתיה חמה.

להשיג באתר נספרסו, בבוטיקים של החברה ברחבי הארץ ובשירות הטלפוני של נספרסו.

מכונת הקפה – VERTO NEXT של נספרסו (צילום: באדיבות נספרסו)
מכונת הקפה – VERTO NEXT של נספרסו (צילום: באדיבות נספרסו)

קולקציית שמיכות הפוף המפנקות של "ערד טקסטיל"
"ערד טקסטיל" מציעה בימים אלה את קולקציית השמיכות הפוך שיהפכו את החורף לנעים וחמים. הקולקציה מציעה מגוון של שמיכות פוך מפנקות:

שמיכת פוך 90% פלומת אווז Snow Wind
שמיכת פוך מחממת, קלילה ורכה.

הרכב בד חיצוני: 100% כותנה downproof (צפיפות גבוהה של חוטים).
מילוי: 90% פלומת אווז, 10% נוצות 
מחיר: 1599-1999 ש"ח

שמיכת פוך King כותנה
שמיכת פוך איכותית ונעימה לימי החורף הקרים. 

הרכב בד חיצוני:100% כותנה downproof (צפיפות גבוהה של חוטים).
מילוי: סיבים סינטטיים היפו-אלרגניים
מחיר: 699-899 ש"ח

שמיכת פוך נוצות Lapland
שמיכת פוך נעימה וחמה. 

הרכב בד חיצוני: 100% כותנה downproof (צפיפות גבוהה של חוטים).
מילוי: נוצות.
מחיר: 499-699 ₪ 

שמיכת פוך Princess
שמיכת פוך היפו-אלרגנית. 

הרכב בד חיצוני:100% פוליאסטר.
מילוי: סיבים סינטטיים חלולים היפו-אלרגניים.
מחיר: 349-499 ש"ח

להשיג באתר החברה ובסניפים.

קולקציית שמיכות הפוף המפנקות של ''ערד טקסטיל'' (צילום: עדי גלעד)
קולקציית שמיכות הפוף המפנקות של ''ערד טקסטיל'' (צילום: עדי גלעד)

שקיות חימום יפניות מ-100% חומרים טבעיים
מותג שקיות החימום היפני Only Hot, המשווק על ידי חברת טי אנד איי, מציג מארז הכולל שלושה סוגים של שקיות חימום חד פעמיות חדשניות, נעימות ומפנקות העשויות 100% חומרים טבעיים. 

השקיות מיועדות לחימום הגוף, כפות הידיים ואפילו לאצבעות הרגליים! שקיות החימום החדשניות מתאימות לשימוש בבית, בחוץ ואפילו בעת פעילות ספורטיבית. הן עשויות חומרים טבעיים בלבד, אשר בניהם פחמן פעיל, שתפקידו לספוג חמצן מהאוויר ובכך להגביר את ריכוזו. מילוי ברזל, התורם לתהליך החימום, שמירת החום ומהירות החימום של השקיות. מים ומלח, הנמצאים גם הם במילוי השקית ומעצימים את תהליך החמצון, וכן חומרים סופגי מים ורטיבות המוטמעים בשקיות ומוודאים כי אבק וחלקי מתכת לא יידבקו אליהן. 

השקיות מספקות מקור חום זמין ונעים הניתן לנשיאה ולשימוש בכל רגע נתון. לצורך השימוש יש רק לפתוח את החבילה, להוציא את שקיות החימום ואלו יהיו מוכנות לשימוש תוך דקות בודדות. משך זמן פעולת החימום משתנה בהתאם לסוג השקית ועומד עד 8 עד 14 שעות. השימוש בשקיות מתאים בקרב מבוגרים וילדים כאחד.

אין להניחן על עור חשוף. כל השקיות מלבד שקית הגוף מגיעות במארז זוגי. 

המחיר: 40 שקלים למארז.

Only Hot – להשיג באתר החברה ובחנויות המטיילים המובילות

שקיות חימום יפניות מ-100% חומרים טבעיים (צילום: יח''צ חו''ל)
שקיות חימום יפניות מ-100% חומרים טבעיים (צילום: יח''צ חו''ל)

וקס לגבות של עדה לזורגן
שמחה לבשר שכל מה שהכרתי עד היום בכל מה שקשור למסקרת גבות שייך לעבר! מהיום רק וקס גבות ורק של עדה לזורגן. וקס שקוף עמיד במיוחד לעיצוב גבה במראה הרצוי וללא שאריות צבע. מכיל קראטין, גליצרין וחומרים המועילים לצמיחת שיער הגבות וחיזוק סיב השערה.

מגיע עם מברשת ייעודית להברשת הגבה. מניסיון - הוקס מושלם! לא זז מהבוקר עד הערב!

מחיר: 119 ₪ שווה כל שקל והכמות מחזיקה להמון זמן. 

וקס לגבות של עדה לזורגן (צילום: יח''צ)
וקס לגבות של עדה לזורגן (צילום: יח''צ)

ולהשלמת המראה, חובה גם את צללית הגבות שלהם בגוון המושלם של  f100 עמידה ביותר!

59 ₪ בלבד

קיט חובה לסידור הגבות שלך!

להשיג באתר של עדה לזורגן ובסניפים 

צללית הגבות של עדה לזורגן (צילום: יח''צ)
צללית הגבות של עדה לזורגן (צילום: יח''צ)

GIGI Laboratories משיקה את סדרת RETIN A
אחת הדרכים היעילות לטפל בעור הפנים, לצמצם את מראה הקמטים ולהעניק לעור גוון אחיד הוא שימוש ברטינול, הידוע בסגולותיו כמעכב סימני הזדקנות  ומטשטש גוון עור לא אחיד. 

GIGI Laboratories משיקה את סדרת RETIN A - סדרת תכשירים חדשנית ומתקדמת לטיפול ביתי הכוללת שילוב חדשני של רכיבים פעילים, אשר משפרים באופן משמעותי את מרקם העור ותפקודו תוך זמן קצר. הסדרה כוללת קומפלקס חומצות המגביר את תהליכי הרגנרציה (חידוש) בתאים ומגן עליהם באמצעות אנטי אוקסידנטים חזקים, התכשירים בסדרה זו אידיאליים להאצת חידוש האפידרמיס ולשיפור מרקם וגוון העור. 

הסדרה כוללת שלושה מארזים להבהרה ושיקום העור הכוללים מגוון מוצרים החל מסבון מוצק לניקוי יסודי של העור, תחליב פעיל שכולל מכלול חומצות ואנטי אוקסידנטים וממריץ את תהליכי התחדשות העור, קרם לילה מחדש מסייע בחיזוק תהליכי החלמה והתחדשות התאים, תחליב לליחוח עמוק של האפידרמיס, קרם הלחות והגנה המגן על עורך מבלי לעורר תחושת שומניות ועוד.

המארזים בסדרה:

  • מארז AGE DELAY לעור שמן - מארז לטיפול בקמטים וקמטוטים, עור רפוי וחסר חיוניות, לחידוש מרקם העור ולקבלת עור מוצק וזוהר הכולל חמישה מוצרים: סבון מוצק לעור שמן, תכשיר לחות, תמיסה פעילה לחידוש העור, קרם לילה משקם וקרם הגנה SPF50.
  • מארז AGE DELAY לעור רגיל עד יבש - מארז לטיפול בקמטים וקמטוטים ,עור רפוי וחסר חיוניות, לחידוש מרקם העור ולקבלת עור מוצק וזוהר הכולל חמישה מוצרים: סבון מוצק לעור יבש, תכשיר לחות, תמיסה פעילה לחידוש העור, קרם לילה משקם וקרם הגנה SPF50.
  • מארז הבהרה - מארז לטיפול והבהרה של כל סוגי הפיגמנטציה, לחידוש העור ויצירת גוון אחיד ומלא ברק כולל חמישה מוצרים: סבון להפחתת פיגמנטציה, ממיס מלנין, מדכא מלנין, תחליב לחות וקרם הגנה SPF30.

להשיג באתר החברה ובסניפים.

GIGI Laboratories משיקה את סדרת RETIN A (צילום: סשה דובינסקי)
GIGI Laboratories משיקה את סדרת RETIN A (צילום: סשה דובינסקי)

סדרת השפתונים הצבעונית שתעשה לכן שמח בלב
שיסיידו משיקים סדרת שפתונים צבעונית במיוחד עם 15 גוונים מלאי חיים - TECHNOSATIN GEL LIPSTICKN.

שפתון נוח במיוחד לשימוש, עם פורמולה חסרת משקל בטכנולוגיית Stretch-Flex,  המספקת צבע עז ולחות לאורך כל היום. השפתונים מגיעים  בגימור סאטן עם ברק עדין וכיסוי מלא.

מחיר: 160 ₪ 

ניתן להשיג באתר לילית וברשתות הפארם.

סדרת השפתונים הצבעונית שתעשה לכן שמח בלב (צילום: יח''צ)
סדרת השפתונים הצבעונית שתעשה לכן שמח בלב (צילום: יח''צ)

סקין טינט למראה טבעי - מבית מייבלין ניו-יורק
מותג האיפור מס' 1 בעולם מייבלין ניו-יורק, ממשיך לחדש ולרגש ומשיק בשורת ביוטי חדשה בזירת האיפור: סופר-סטיי סקין טינט למראה טבעי מלא בגלואו. 

סקין טינט מסדרת SuperStay של מייבלין ניו-יורק, מעניק כיסוי קליל למראה קורן וטבעי, מלא בגלאם ועמיד עד 24 שעות. הפורמולה קלילה, מועשרת בויטמין **C, המטפח את העור ומסייע למראה אחיד ורענן של עור הפנים.  

מחיר מומלץ לצרכן:  55 ₪

מחיר השקה לחודש פברואר: 49.90 ₪ 

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

סקין טינט למראה טבעי - מבית מייבלין ניו-יורק (צילום: יח''צ חו''ל)
סקין טינט למראה טבעי - מבית מייבלין ניו-יורק (צילום: יח''צ חו''ל)

סדרת הטיפוח החדשה של CeraVe לעור בעייתי במיוחד
מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe (סרווה), משיק לראשונה סדרת טיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור: Blemish Control (בלמיש קונטרול),  שפותחו  כמו כל מוצרי המותג, בשיתוף דרמטולוגים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשניים: תרחיץ ניקוי, ג'ל לטיפול במראה פגמי עור וסרום רטינול לחידוש העור. החדשנות: פורמולות ייחודיות המסייעות לשבור את מחזוריות הופעת הפצעונים.

טווח מחירים: 79.90 – 114.90 ₪ 

את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

סדרת הטיפוח החדשה של CeraVe לעור בעייתי במיוחד (צילום: באדיבות CeraVe )
סדרת הטיפוח החדשה של CeraVe לעור בעייתי במיוחד (צילום: באדיבות CeraVe )

ספריי הגנה לשיער מפני חום - מבית 'אלביב'
מותג טיפוח השיער הבינלאומי מס. 1 באירופה 'אלביב' מבית לוריאל פריז, מרחיב את סדרת 'דרים לונג' המיתולוגית, שהיא הסדרה מס. 1 בארץ לשיער ארוך ומשיק לראשונה: ספריי הגנה לשיער מפני חום (HEAT SLAYER SPRAY). 

ספריי ההגנה מפני חום, ייעודי לשימוש יומיומי למשתמשות  במכשירי עיצוב שיער מסורתיים. הספריי מגן מפני נזקי חום ולחות ומעניק  מראה שיער חלק ונטול פריז עד למשך 3 ימים. הספריי החדש מכיל ויטמינים ושמן קיק, מתיר קשרים ומקל על עיצוב השיער, מגן מפני חום ונזקי הסביבה, מפחית פריז, מגביר ברק וחוסם לחות. 

טיפ לשיער ארוך: לפני ייבושו ועיצובו, חלקי את שיערך ל-3 חלקים שווים ופזרי בנדיבות על האורכים. הוראות שימוש: יש לנער לפני השימוש. התיזי על שיער לח עד יבש. אין לשטוף. עצבי את שיערך עם מכשירי העיצוב המועדפים עלייך.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ 

כבר התבקשתי על ידי המתבגרת שלי לחדש לה מלאי ממנו כי הוא פשוט מושלם! המלצה חמה!

להשיג ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד.

ספריי הגנה לשיער מפני חום - מבית 'אלביב' (צילום: יח''צ)
ספריי הגנה לשיער מפני חום - מבית 'אלביב' (צילום: יח''צ)