סדרת BETA של יקב ברקן, שהוגשה עד כה רק במסעדות, הגיעה לחנויות היין. הסדרה, שנחשבת ליוקרתית של היקב וכבר זכתה במדליות זהב במסגרת תחרות היין TERRAVINO, כוללת בשלב זה חמישה יינות, ארבעה מהם כבר מוצעים לרכישה: ריזלינג TDN, ארגמן, כתום ווין גרי. בהמשך יצטרף אליהם יין פינו נואר. מאחורי הסדרה עומד היינן עידו לוינסון, וכל היינות עומדים תחת ההגדרה של יינות Hand Craft (יינות המופקים בכמות קטנה). זוהי סדרה מוצלחת מאוד של יקב ברקן, שמראה את ההתפתחות של היקב ואת הנפלאות שניתן לייצר מענבים מקומיים.

מחיר: 80 שקלים

סדרת יינות BETA (צילום: יח''צ)
סדרת יינות BETA (צילום: יח''צ)

אסם ממשיכה בהתרחבות סדרת פתיבר פינוקים ומשיקה "פתיבר אצבעות קרמל מלוח" - אצבעות ביסקוויט עם שכבת שוקולד ומילוי בטעם קרמל. בעינינו מדובר בעוד הצלחה מבית המותג פתיבר, שילוב מאוזן של מרקמים וטעמים. הגודל בול מה שצריך ליד קפה או סתם כשבא משהו מתוק ולא רוצים להתחזר יותר מדי.

מחיר: 15.90־6.90 שקלים

אצבעות בטעם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)
אצבעות בטעם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)

"סופר סטיי סקין טינט" מבית מותג האיפור מייבלין ניו יורק הוא מייק־אפ לכיסוי קליל ולמראה טבעי. למייק־אפ יש פורמולה המועשרת בנגזרת של ויטמין C ועל פי החברה הוא עמיד ל־24 שעות. הנסיינית שלנו סיפרה שהמייק־אפ אכן קליל ומגיע לכיסוי מדויק מבלי להרגיש ולהיראות כמו "שפכטל". הוא נותן מראה שזוף וברק והחזיק יפה כל היום.

מחיר: 55 שקלים

סופר סקין מייבלין ניו יורק. 55 ש''ח (צילום: יחצ חול)
סופר סקין מייבלין ניו יורק. 55 ש''ח (צילום: יחצ חול)

למדף מוצרי הטיפוח האורגניים מצטרף מותג חדש: grove מבית סופר־פארם, שיכלול בשלב הראשון 14 מוצרים, בהם קרם פנים במרקם קליל; שמן לילה מועשר בויטמין E, סרום פנים מועשר בניאצינמיד ופנתנול, מגבונים מתכלים להסרת איפור, פדים להסרת איפור לשימוש רב־פעמי, מסיכות בד טבעוניות ואביזרים לניקוי ועיסוי הגוף. בשנים האחרונות ישנה עלייה בביקוש למוצרים טבעוניים וכאלה שלא נוסו על בעלי חיים, והמותג נותן לזה מענה מצוין. המוצרים עונים על המון צרכים בתחום הטיפוח, הקרמים שניסינו נהדרים, כמו גם המסכות.

מחיר: 49.90־12.90 שקלים

grove  (צילום: יחצ)
grove (צילום: יחצ)


המותג האיטלקי PUPA מרענן את קולקציית האיפור שלו עם ליין של שפתון מבריק המשלב עיפרון תיחום במוצר אחד. ה־Pupa vamp! Creamy duo מגיע ב־12 גוונים ומאפשר יצירת מראה שפתיים מודגשות ובולטות. לשפתון יש מרקם קרמי ונעים על העור, הוא עשיר בפיגמנטי צבע ונשאר על השפתיים לאורך זמן. גם לתוחם שלו שמגיע בצבע משלים יש מרקם נעים והוא לא מייבש את השפתיים.

מחיר: 89 שקלים

PUPA VAMP CREAMY DUO שפתון מבריק ותוחם שפתיים (צילום: באדיבות פופה)
PUPA VAMP CREAMY DUO שפתון מבריק ותוחם שפתיים (צילום: באדיבות פופה)


רשת נעלי TOGO מציעה השנה קולקציית מגפי ילדות מורחבת. הקולקציה נעה בין צבעוניות קלאסית של שחור או לבן לצבעי פסטל, הדפסי פרחים ונצנצים. בין הפריטים הבולטים בקולקציה: מגפיים משולבי אבזמים, מגפוני בוקרים, מגפיים צבאיים ומגפיים גבוהים. TOGO הצליחו לתרגם טרנדים מעולם נעלי הנשים לעולם הילדות, מבלי שהם ייראו גסים או מוגזמים. הנעליים שיקיות, נוחות והמחיר שלהן סופר־נוח.

מחיר: 2 זוגות ב־99.90 שקלים, 2 זוגות ב־149.90 שקלים או 2 זוגות ב־199.90 שקלים

כסוף 99.9 TOGO (צילום: עמירם בן ישי)
כסוף 99.9 TOGO (צילום: עמירם בן ישי)


מותג חטיפי הדגנים  "נייצ'ר ואלי" מרחיב את סדרת חטיפי הפרוטאין עם חטיף פרוטאין שוקולד וחמוציות, שיוצע במהדורה מוגבלת. החטיף מכיל 26% חלבון, אינו מכיל גלוטן וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל. טרנד החלבון לא עוצר לרגע והחטיף של "נייצ'ר ואלי" מתלבש עליו בצורה מושלמת. החטיף טעים ועשיר בתוספות, הוא נותן בוסט של אנרגיה ומשביע מאוד.

מחיר: 24.90 שקלים למארז

חטיף חלבון שוקולד חמוציות נייצר וואלי (צילום: יחצ)
חטיף חלבון שוקולד חמוציות נייצר וואלי (צילום: יחצ)


גלידת שטראוס השיקה שני מוצרים חדשים בסדרת הפיינט של המותג מגנום: מגנום פיינט Starchaser - גלידת שמנת בטעם פופקורן עם ריפל בטעם קרמל ושברי שוקולד חלב, במעטפת שוקולד חלב; ומגנום פיינט Sunlover - גלידת שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו ושברי שוקולד לבן מעולה, במעטפת שוקולד לבן. סדרת הפיינטים של שטראוס ממשיכה להפתיע עם שני טעמים מצוינים, שמצליחים לעורר קצת את החורף. השמנת פופקורן פשוט מעולה ומאוד שוקולדית והקוקוס לעומתה פירותית ומרעננת.

מחיר: 27.90־21.90 שקלים

פיינטים חדשים מגנום סטארצייסר וסאנלאבר (צילום: אייל קדם)
פיינטים חדשים מגנום סטארצייסר וסאנלאבר (צילום: אייל קדם)