הכתבה נכתבה בשיתוף דיירקט פיקס

דמיינו לכם עולם שבו כל בעלי המקצוע מספקים שירות מצוין, מחיר הוגן, אחריות על העבודה שביצעו, עמידה בזמנים, וכל זאת תוך הקפדה כל ההבטחות שלהם כלפיכם. זאת בדיוק השאיפה שלנו והסיבה שבגללה הקמתי את פיקס - כדי לאפשר לכם למצוא בעלי מקצוע כאלה, שיהיו מחוייבים לכם ויעבדו על פי אמנת השירות שאנחנו מגדירים.

סינון ושיפור בעלי המקצוע
הכל מתחיל מסינון איכותי של בעלי המקצוע, אנחנו בפיקס שואפים לקבל רק את הטופ 10% של בעלי המקצוע, הרי אם היינו מקבלים כל אחד אז באופן טבעי השירות שלקוחות האתר היו מקבלים היה משמעותית פחות טוב. אז איך אנחנו מסננים את בעלי המקצוע ועוזרים להם להיות טובים יותר כל הזמן? הנה השלבים:

  1. בדיקת חוות דעת ברשת - כל בעל מקצוע שרוצה להופיע בפיקס עובר בדיקה מקיפה של הנוכחות הדיגיטלית, אנחנו בודקים בגוגל, בפייסבוק ובאתרים נוספים מה הלקוחות אמרו על השירות שלו ומוודאים שחוות הדעת עליו הן טובות.
  2. בדיקת מקצועיות - בנוסף לבדיקה של חוות הדעת אנו גם בודקים שבעל המקצוע עוסק במשרה מלאה בקטגוריה שעליה הוא רוצה להופיע בפיקס ושהוא אכן מתמקצע בקטגוריה זו.
  3. מבחן התאמה - דבר נוסף שבעל המקצוע צריך לעבור בכדי להופיע בפיקס הוא מבחן ההתאמה שלנו, במבחן ההתאמה אנו שואלים את בעל המקצוע שאלות שקשורות למחיר, שאלות מקצועיות ושאלות על מקרי בוחן ובודקים כיצד היה נוהג בהם.
  4. חוזה מחייב - לאחר שהבנו שבעל המקצוע אכן עומד בסטנדרטים של פיקס אנו מחתימים אותו על חוזה מחייב, החוזה נועד לקבל הסכמה מבעל המקצוע לעבוד על פי אמנת השירות שלנו ולספק שירות ברמה הגבוהה ביותר.
  5. מעקב אחר השירות - גם לאחר שבעל המקצוע נכנס לאתר והתחיל לקבל מאיתנו לקוחות אנו ממשיכים לבדוק כל שיחה שהוא מבצע עם לקוח וכל קריאת שירות שהוא מגיע אליה כדי לוודא שהשירות אכן מסופק ברמה מספקת.
  6. שיחות שיפור - מפעם לפעם אנו עושים שיחות אישיות עם בעלי המקצוע כדי לשפר בהם נקודות ספציפיות שהרגשנו שהיו לא מספיק טובות.

הפלטפורמה המשתלמת ביותר לבעלי המקצוע
אחרי שהבנתם למה כדאי להזמין בעל מקצוע מאתר פיקס, כעת נראה גם את הצד השני של המטבע - למה כדאי להיות נותן שירות בפיקס?

מכירים את המשפט "לא צריך לקנות פרה בשביל כוס חלב"? אז זה בדיוק המצב של בעלי המקצוע בישראל שרוצים להתחיל לשווק את עצמם בשביל לקבל כמות של לקוחות איכותיים. בשביל לקבל לקוחות מרשת האינטרנט ולעשות שיווק איכותי צריך לבנות אתר אינטרנט, להכניס תכנים לאתר, לשלם לחברת שיווק, לשלם את עלויות המדיה, כל זה עוד לפני שבכלל הגיע לקוח אחד.

בפיקס יש לנו כבר את כל מה שבעל המקצוע צריך כדי לקבל יותר עבודה, מה שהוא צריך לעשות זה רק לספק שירות טוב. התשלום לפיקס הוא על בסיס הצלחה בלבד, כך אין בעצם תשלום על עצם ההופעה באתר או סתם על קבלת שיחות, רק במידה ובעל המקצוע ביצע עבודה וגבה כסף אז הוא משלם לפיקס.

נשמח שתיעזרו בפיקס
אם אתם צריכים בעל מקצוע, אנו מזמינים אתכם להשתמש בבעלי המקצוע המומלצים שלנו ולקבל את החוויה הטובה ביותר, אם אתם בעלי מקצוע, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל לקוחות איכותיים ולשלם רק על עבודות שביצעתם, אני מתחייב בפניכם שזאת ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

בהצלחה בהמשך - ליעד מרום מייסד אתר פיקס.

טלפון: 0077-41-00000
אתר: https://fix.co.il/ 

הכתבה נכתבה בשיתוף דיירקט פיקס