הכתבה נכתבה בשיתוף Sleeperz

בחירת גודל הספה
בחירת הממדים הנכונים לספה שנפתחת למיטה חשובה לשילוב המדויק שלה בחלל המגורים. מדדו את השטח שבו היא תוצב, כדאי לוודא שיש מספיק מקום כדי שתיפתח במלואה כאשר תהפוך למיטה. קחו בחשבון את עומק הספה כספה ואת האורך שלה כאשר היא פתוחה במלואה. בחרו ספה נפתחת למיטה המשלימה את הפרופורציות של החדר שלכם, ויוצרת איזון הרמוני בין נוחות ואסתטיקה.

הבנת הגדלים הזמינים של ספות שנפתחות למיטה משמעותית כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלכם. כורסאות נפתחות למיטת יחיד מושלמות לחללים קומפקטיים או כתוספת למשרד ביתי, הן מציעות מפלט מנוחה נעים, אך כאמור לאדם אחד. ספה נפתחת למיטה זוגית פונה לקהל רחב יותר, ומספקת מקום בשפע לזוגות או לאירוח אורחים, אפילו בסלון הבית. עבור אזורי מגורים גדולים יותר או אירוח תכוף, כדאי לבחון דווקא ספות שנפתחות למיטות זוגיות, אך שימו לב – העריכו בקפידה את השימוש ואת מגבלות השטח שלכם כדי לקבוע את הגודל האופטימלי המתאים לאורח החיים שלכם.

אל תתפשרו על עמידות ועל סטייל
בחירת הבד משפיעה לא רק על מראה הספה אלא גם על העמידות והתחזוקה שלה. עור משדר תחכום אך עשוי לדרוש טיפול רב יותר, בעוד שתערובות מיקרופייבר ופוליאסטר מציעות איזון בין נוחות וגמישות. אם יש לכם חיות מחמד או ילדים צעירים, בחירת בד עמיד בפני כתמים וקל לניקוי תהיה חכמה ובנוסף, שקלו את האסתטיקה הכללית של החדר שלכם – גוון ניטרלי יכול לספק מראה משתלב, בעוד שצבעים או דפוסים נועזים יותר יכולים ליצור הצהרה אופנתית בה אתם מעוניינים.

יתרונות ספות הנפתחות למיטה
מלבד השימוש בספות כפתרון שינה נוח, ספות נפתחות למיטה מציעות יתרונות נוספים. הן חסכוניות במקום, מה שהופך אותן אידיאליות עבור בתים קטנים יותר- אותה פונקציונליות כפולה חוסכת גם כסף וגם מקום, ומבטלת את הצורך במיטת אורח נפרדת. הספות מגיעות במגוון רחב של סגנונות, מה שמאפשר לכם לשלב אותן בצורה קלה יותר בעיצוב הקיים.

מה בודקים לפני שרוכשים?
כבר החלטתם כי ספה נפתחת למיטה היא בדיוק מה שאתם צריכים בבית אבל רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה, יש לנו כמה טיפים עבורכם:

  • לפני שאתם צוללים עמוק לתוך הרכישה, בצעו הערכה יסודית של דרישותיכם.
  • קבעו את תדירות השימוש – בין אם מדובר בפתרון שינה ראשי או אירוח מזדמן.
  • בדקו את מנגנון הספה כדי להבטיח מעבר חלק בין תצורות הספה והמיטה, הרי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נלחמים ברגע הכי פחות מתאים במתכת מסובכת שפשוט מסרבת להיפתח.
  • חקרו תכונות נוספות של ספות נפתחות למיטה כמו תאי אחסון, אפשרויות שכיבה או כיסויים נשלפים שיכולים לשפר את הפונקציונליות והנוחות של הספה לפני הבחירה גם כן.

סוגי ספות שנפתחות למיטה
ספות נפתחות למיטה מגיעות בעיצובים שונים כדי לתת מענה להעדפות מגוונות ומגבלות מרחביות. פוטונים, ספות גדולות ונפתחות עם שזלונג וספות יחיד שנפתחות למיטה – כולם טובים ויפים וכל אחד מהם משרת מטרה אחרת. פוטונים למשל, מספקים מראה מינימליסטי, בעוד ספות נפתחות מציעות מסגרת מיטה מסורתית עם מזרן נסתר, כך שבמהלך היום אתם יכולים להשתמש בהן כספה לכל דבר. רגע לפני שאתם מבצעים את הבחירה בחרו את הספה היטב – האם יש לה שטחי אחסון, האם היא נראית כמו ספה רגילה כאשר היא במצב הסגור שלה? האם היא נוחה לשינה כאשר היא נפתחת למיטה? האם היא משרתת את המטרה שלשמה אתם רוכשים אותה?

טיפים למיקום המדויק
שילוב מוצלח של ספה נפתחת בסלון או בחלל האורחים שלכם דורש מיקום מדויק. מקמו את הספה כנגד נקודת מוקד, כגון קיר או גב ארון, כדי ליצור זרימה ויזואלית מאוזנת. השתמשו בשטיחים ובריהוט כדי להגדיר את האזור וכדי להעצים את הנוכחות של הספה שלכם. הוסיפו כריות ושמיכות כדי לתת מגע של עיצוב אישי וצרו אזור מסביר פנים גם כאשר הספה במצב הסגור שלה כדי לנצל את יתרונותיה עד תום.

היכנסו ל- Sleeperz המעניקה פתרונות ריהוט מתקדמים באיכות הגבוהה ביותר.

הכתבה נכתבה בשיתוף Sleeperz