BYNETA מותג הטיפוח והביוטי של אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה" משיקים את קטגוריית השיער עם: BYNETA CONTROL FREAK חימר ווקס לעיצוב ופיסול השיער להשגת מראה טבעי בגימור מט. המוצר מאפשר ליצור כל תסרוקת באמצעות הפורמולה הייחודית ליצירת תוצאות ארוכות טווח וגימור מט טבעי. מתאים לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר החלקה.
מחיר מומלץ: 79 שקלים. 

BYNETA CONTROL FREAK (צילום: איה ווינד)
BYNETA CONTROL FREAK (צילום: איה ווינד)

לראשונה חברת המשקאות "יפאורה" נכנסת לתחום האלכוהול המותג Schweppes עם סדרת קוקטיילים חדשה בשילוב 5% אלכוהול: סדרת הקוקטיילים החדשה, מוכנים לשתייה בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי. הקוקטיילים בטעמי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.
מחיר מומלץ: 13.90 שקלים. 

סדרת קוקטיילים של שוופס (צילום: יחצ)
סדרת קוקטיילים של שוופס (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE משיק ניחוח חדש לסדרת הדגל Huile Prodigieuse ומציג את ניחוח הנרולי. שמן יבש אורגני חדש, במרקם משיי עם נוסחה של 100% ממקור טבעי, משפר את העור ומעניק לו מראה זוהר, טבעי ויפה.
מחיר מומלץ: 180 שקלים. 

Huile Prodigieuse NEROLI  (צילום: יחצ)
Huile Prodigieuse NEROLI (צילום: יחצ)

GIGI Laboratories משיקה את סדרת  3D HYALU FILL: סדרת לחות לטיפוח עור הפנים, העיניים והשפתיים המעניקה לחות לאורך כל שעות היום עם התחייבות לשיפור משמעותי במראה הפנים בתוך 28 ימים בלבד. מוצרי הסדרה: Multi Power H.A Buster סרום לטיפוח הפנים המכיל שילוב פעיל של קומפלקס חומצות היאלורוניות, קרם עיניים עוצמתי מועשר בשלושה גדלים של חומצה היאלורונית ו- Lips Treatment Balm קרם במרקם עשיר ומרגיע לטיפוח השפתיים, מניעת יובש יובש, אדמומיות והגנה מפני נזקי קרינה וסביבה.
מחיר מומלץ: 699 שקלים.  

GIGI סט טיפוח (צילום: סשה דובינסקי)
GIGI סט טיפוח (צילום: סשה דובינסקי)

מותג הטיפוח PAYOT PARIS משיק סדרת טיפוח חדשה Payot paris SOURCE סדרת טיפוח חדשה לחוויה רב חושית, המעניקה לחות עשירה ואינטנסיבית ל 48 עד 72 שעות, תוך פעולת ויסות הלחות בעור ופורמולה חדשנית מבוססת על צמחי ADPTOGEN. בסדרה ארבעה מוצרי לחות: קרם לחות עשיר עד 48 שעות, ג'ל לחות אינטנסיבי עד 48 שעות, מי לחות moisturising plumping infusion, וסרום ללחות אינטנסיבית ל 72 שעות.
טווח מחירים: 179-129 שקלים. 

PAYOT מי לחות אינטנסיבית (צילום: יחצ חול)
PAYOT מי לחות אינטנסיבית (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סבון לניקוי עמוק עם לחות המסייע בניקוי לכלוך ושומניות על העור, מסיר את האיפור ביסודיות ומפחית מראה של פגמי העור: גרנייה פיור אקטיב. הסבון החדש מצמצם מראה נקבוביות פעורות בעור ומסייע בהפחתת מרקם עור לא אחיד תוך הגנה על מחסום העור.
מחיר מומלץ: 39.90 שקלים. 

סבון חימר פיור אקטיב גרנייה (צילום: יחצ)
סבון חימר פיור אקטיב גרנייה (צילום: יחצ)

מותג טיפוח השיער האמריקאי HASK משיק שני מוצרי טיפוח חדשים לשיער: ספריי קראטין וספריי שמן ארגן חמש ב-אחד. ללא צורך בשטיפת השיער. ומתאים גם לשיער שעבר החלקה.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

ספריי קראטין לשיער HASK (צילום: יחצ)
ספריי קראטין לשיער HASK (צילום: יחצ)

VICHY מותג הדרמו-קוסמטיקה מרחיב את סדרת הטיפוח  LIFTACTIV SPECIALIST ומשיק: סרום רטינול לטיפול במראה כל סוגי הקמטים מסייע בהפחתת מראה קמטים עמוקים, ומסייע להתחדשות תאי העור.
מחיר מומלץ: 249 שקלים. 

וישי סרום רטינול (צילום: יחצ)
וישי סרום רטינול (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח דאב, המוכר בישראל בעולמות הדיאודורנטים, טיפוח העור וטיפוח השיער, משיק את סדרת דאב שמפו ומרכך לשיער ארוך ופגום. הסדרה החדשה מסייעת בהפחתת שבירת השיער פי 4*, לשיער ארוך ומראה שיער בריא יותר.
מחיר מומלץ: 23.90-15.90 שקלים. 

דאב- שמפו לטיפול בשיער ארוך (צילום: יחצ)
דאב- שמפו לטיפול בשיער ארוך (צילום: יחצ)

קטריס משיקה את ONE STEP SKIN PERFECTOR: מחפשת שגרה בת שלב אחד? מוצר זה מאחד את כל מה שאנו צריכים ובו בזמן מהווה פריימר לחות, מציע טיפול איכותי, הגנה בינונית מהשמש וגוון עדין - הכל במוצר אחד בלבד! מכיל גם SPF 20 מגן על הפנים מקרני UV. חוסך זמן מוחלט לשגרת היופי של הבוקר.
מחיר מומלץ: 25 שקלים. 

קטריס Catrice  (צילום: יחצ)
קטריס Catrice (צילום: יחצ)