הכתבה נכתבה בשיתוף VIP Lux Travel

לאחר תקופה קשה בעקבות השפעות המלחמה, עושה רושם כי עולם התעופה חוזר למסלולו הרגיל ושדה התעופה בן גוריון מתחיל להיות עמוס בנוסעים.

על פי הנתונים האחרונים שפורסמו על ידי רשות שדות התעופה בכל הנוגע לחודש ינואר 2024, במהלך החודש בוצעו אלפי טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות לארץ, במהלכן עברו מספר גדול ומרשים של נוסעים. לכן בנתב"ג כבר נערכים לחודשי האביב והקיץ, כאשר התחזית היא כי התפוסה בנמל תהיה מלאה כרגיל.

כמו בשנים עברו כך גם היום, יש מי שנלחצים מאוד כאשר צריכים לתזמן הגעה אל שדה התעופה, ונוסעים בעצבנות ובחוסר זהירות על הכביש רק כדי למצוא את עצמם עומדים מיואשים בתור ארוך ומייגע עד לבדיקה הביטחונית שלהם. 

נשמע לכם מוכר? תתפלאו לגלות כי יש מי שחוויית הטיסה שלהם נראית אחרת לחלוטין, כיצד? בזכות שירותי הסעות לנתב"ג של חברת וי.אי.פי לוקס טרוול

שירותי הסעות VIP לנתב"ג
VIP Lux Travel היא חברת הסעות ותיקה ומכובדת בארץ שביססה את עצמה כבחירה המועדפת ביותר על פני הישראלים בכל הנוגע להסעות לשדה התעופה. עד כדי כך שמי שנעזר בשירות שלהם פעם אחת, כבר אינו מעוניין לאחר מכן להגיע אל שדה התעופה באופן עצמאי.

סביר להניח כי בשלב הזה אתם שואלים את עצמכם, מה עד כדי כך שונה ועושה את ההבדל בין נסיעה עצמאית אל שדה התעופה לבין היכולת להיעזר בשירות הסעות מקצועי? או מדוע כדאי לבחור דווקא בשירות ההסעות של חברת וי.אי.פי לוקס טרוול ולא בחברה מקומית אחרת?

בראש ובראשונה ההבדל טמון בשירות הסעות VIP לנתב"ג שהחברה מעמידה לרשות כולם. קחו בחשבון, מבחינת VIP Lux Travel לא מדובר בעוד שירות של הסעה או טרמפ, אלא מדובר בצורך להעניק חוויה אחרת לגמרי, כזו המעצימה כל מה שקשור מסביב לטיסה עצמה. 

כך שאין זה משנה היכן אתם מתגוררים בארץ, מהרגע שלקוחות מזמינים את שירות ההסעות לנתב"ג של חברת VIP Lux Travel, הם לא צריכים עוד להתעסק בשאלות מטרידות כמו מתי כדאי לצאת, באיזו דרך לבחור, מעניין מה יהיה אורך התור וכמה זמן יישאר לעשות קניות בדיוטי פרי. שירות הלקוחות המקצועי והנהגים האדיבים של VIP Lux Travel הם מי שלוקחים על עצמם את המשימה לתכנן את המסלול המהיר והנוח ביותר. 

קחו בחשבון, שירות הסעות VIP לנתב"ג לוקח אתכם מפתח הבית עד לפתח המטוס, כך למעשה אתכם חוסכים לעצמכם זמן יקר של הבידוק הביטחוני וביקורת הדרכונים. התוצאה הסופית היא נסיעה חלקה ומפנקת במיוחד, בלי שום רעשי רקע ומתחים מיותרים.

מבחינת VIP Lux Travel מצוינות היא לא מילה גסה
שירותי הסעות VIP לנתב"ג של חברת VIP Lux Travel כולל בתוכו צי של רכבים יוקרתיים בגדלים שונים, והוא זמין גם כחלק משירות הסעות רגיל לנתב"ג, ומיועד לנוסעים יחידים, זוגות, משפחות, כמו גם לקבוצות גדולות.

אך לא רק צי הרכבים משחק תפקיד בחוויה. בואו נשים לרגע את הקלפים על השולחן, כולם יודעים כי אחת הרעות החולות בישראל קשורה לשירות לקוחות. לכן בשונה ממקומות אחרים, השירות והיחס אותו מנהיגים בחברת וי.אי.פי לוקס טרוול כלל לא מובן מאליו. 

כל הנהגים מטעם החברה לא רק מסיעים אתכם מנקודה אחת לשנייה, מהבית אל נתב"ג ובחזרה, אלא הם עברו הכשרה מקצועית כיצד להעניק שירות 5 כוכבים והפינוק בהתאם. נהגי החברה לא רק מעמיסים עבורכם את המזוודות והתיקים, אלא הם ינעימו לכם את הדרך בדיוק כפי שאתם אוהבים. רוצים לשמוע מוזיקה מסוימת כדי להירגע? תקבלו. רוצים לעצור רגע בדרך כדי להתאוורר ולנשום אוויר? אין שום בעיה.

ואולי הנקודה החשובה ביותר, דייקנות ואמינות. בשונה מברירת המחדל בישראל, מבחינת VIP Lux Travel ישנה חשיבות עצומה ללוחות הזמנים. ב- וי.אי.פי לוקס טרוול שעה זו שעה, דקה זו דקה ואף שנייה לא מיותרת. הם חיים ונושמים דיוק ומבטיחים כי כל הנוסעים יגיעו מספיק זמן לפני הטיסה, כך שגם אם בדרך צץ לו אירוע לא מתוכנן כמו פקקים מטורפים או סגירת כביש, אין סיכוי כי תאחרו אל הטיסה או שתפספסו אותה. 

שירות הסעות לנמל התעופה של VIP LUX TRAVEL (צילום: יח''צ)
שירות הסעות לנמל התעופה של VIP LUX TRAVEL (צילום: יח''צ)

VIP Lux Travel – הבחירה החכמה שלכם
רבים שואלים את עצמם, מה קורה אם הזמנתי שירות הסעות לנתב"ג אך ישנו עיכוב בטיסה שקשור אך ורק אל רשות שדות התעופה? ב- VIP LUX TRAVEL לוקחים בחשבון כל פרט ופרט וגם את האפשרות הזו. לכן שירות הלקוחות וצוות הנהגים של החברה דואגים להיות בקשר ישיר עם אנשי הפיקוח והביטחון בנתב"ג. כך שבכל מקרה של עיכוב כזה או אחר שלא תלוי בהם, הם מיד יקבלו על כך דיווח ויכולים לשנות את מועד האיסוף בהתאם. 

בשורה התחתונה אין זה משנה מאיזו זווית תסכלו על התמונה, שירות הסעות לנמל התעופה מטעם חברת  וי.אי.פי לוקס טרוול הוא לא עוד שירות, אלא הדבר הטוב ביותר שתוכלו להזמין עבורכם לקראת נסיעה לחו"ל ובחזרה בכל יום בשבוע ובסופי שבוע 24/7.

להזמנת הסעת VIP או שירות הסעות לנתב"ג - חייגו עכשיו: 6870* או בקרו באתר

הכתבה נכתבה בשיתוף VIP Lux Travel