הכתבה נכתבה בשיתוף מזגן נקי

איך יודעים שבתוך המזגן יש עובש?
קוביית המזגן סגורה מאוד יפה בעזרת הפלסטיק הייחודי שלה ומבחוץ היא נראית נקייה לגמרי ולא מבשרת לנו על לכלוך או עובש. עם זאת, בתוך קוביית המזגן, הדברים נראים אחרת לגמרי והוא צובר המון לכלוך וגם היווצרות של עובש שיראו לכם לעין רק אם תפתחו את המזגן ותנקו אותו. 

אז איך בכל זאת תוכלו לדעת שיש לכם עובש וריח מהמזגן? הדרך לזהות את התופעה היא בעזרת חוש הריח. 
ברגע שתפעילו את המזגן, אתם תתחילו להריח ריח של רטיבות ועובש שיתפוגג באוויר לאחר שתסגרו את פעולת המזגן. אנשים רבים עשויים לחשוב שמדובר ברטיבות בקירות, כאשר הריח טמון ברכיבי המזגן. 

איך נוצר עובש בתוך המזגן?
היווצרות של עובש בתוך המזגן היא תופעה נורמלית, כיאה לפריט שמחמם אוויר ומקרר אויר. הפעולה של המזגן מייצרת לחות שמצטברת בתוך קוביית המזגן הסגורה ועם הזמן הופכת לעובש. העובש בתוך המזגן מצטבר על הרכיבים השונים ובכל הפעלה, אנו נושמים אוויר קר או חם יחד עם חלקיקי עובש ופטריות, דבר שהוא לא בריא עבורנו. 

ניקוי מזגן מעובש הוא דבר הכרחי לבריאות ולכן הוא בעל חשיבות עליונה. 

איך מתמודדים עם עובש בתוך המזגן?
הדרך להתמודד עם עובש במזגן היא על ידי איש מקצוע בתחום שמבצע ניקוי עובש במזגן. מדובר בתהליך שבו איש הניקוי יגיע אליכם הביתה, יפתח את קוביית המזגן וינקה את כל המערכת מבפנים. בתהליך הניקוי שמתבצע עם המון מים וחומרי ניקוי ייחודיים, כל הלכלוך והעובש יוצאים החוצה, גם מהאזורים הכי קטנים וצפופים. לא מדובר בניקוי רק של הפילטרים, אלא ניקוי יסודי עמוק שבסופו אתם תרגישו שהאוויר שאתם נושמים נקי יותר. אנשים רבים שמסתכלים על תהליך הניקוי, מתפלאים פעמים רבות לנוכח המים השחורים שיוצאים מהמזגן. 

האם ניתן למנוע את התופעה?
למנוע את תופעת העובש בתוך המזגן מאוד קשה, מהסיבה שכחלק מתהליך הקירור או החימום נוצרת לחות שלא מתנדפת. אחת הדרכים לצמצם את התופעה היא להשאיר את המזגן על מצב אוורור כעשר דקות לפני הסגירה שלו. עם זאת, חשוב לדעת שזה לא ימנע את העובש במאת האחוזים ויש להזמין אחת לתקופה ניקוי מזגנים מקצועי מהיום להיום. 

כל כמה זמן לבצע ניקוי?
מומלץ להזמין ניקוי אחת לחצי שנה עד שנה ובאופן קבוע לנקות באופן עצמאי את הפילטרים של המזגן בעזרת שואב ושטיפה שלהם במים פושרים. 

תחזוקת ניקוי קבועה תשמור את האוויר שלכם נקי מאבק ועובש שאינם בריאים. 

להזמנת שירות ניקוי מזגנים מחברת מזגן נקי חייגו: 053-353-4754

הכתבה נכתבה בשיתוף מזגן נקי