גאים בכוחות הביטחון

כל כוחות הביטחון וההגנה יככבו השנה: לוחמים, דובר צה"ל, טייסי קרב, לוחמי שייטת, מג"ב, יס"מ, שוטרים, איחוד הצלה, רופאים ואחיות.
את התחפושות ניתן למצוא אצל שושי זוהר, שלדבריה ביצעה התאמות למצב, מתוך הזדהות מלאה של עם ישראל עם כוחות ההצלה והביטחון, ויצרה קולקציה חדשה ומגוונת המיועדת לילדים, נוער ובוגרים.

פורים במקס סטוק - טייס קרב 6-10. מחיר - 50 שקלים (צילום: יח''צ מקס סטוק)
פורים במקס סטוק - טייס קרב 6-10. מחיר - 50 שקלים (צילום: יח''צ מקס סטוק)

גם במקס סטוק הבינו את הביקוש ודאגו לתחפושות של אנשי ביטחון ורפואה שמתאימות לכל הגילים, מגיל חצי שנה ועד מבוגרים.

מחיר: 49.90 שקלים לתחפושת במקס סטוק; 179־49 שקלים לתחפושות של שושי זוהר שנמכרות בפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים ואקשן טויס; 79 שקלים לתחפושות באתר אמיגו, ועוד.

עם ישראל חי

לצד התחפושות המסורתיות נוכל לראות תחפושות בצבעי הדגל ועם מגן דוד. התחפושות מלוות באקססוריז עם סמלי הדגל, שיוכלו ללוות אתכם גם ליום העצמאות. תחפושת שכזאת ניתן למצוא לבנות ונערות אצל שושי זוהר, אך בקלות גם ניתן ליצור ולאבזר לבד בבית.

מחיר: 179־49 שקלים

שושי זוהר - עם ישראל חי (צילום: סטודיו שושי זוהר)
שושי זוהר - עם ישראל חי (צילום: סטודיו שושי זוהר)

תחפושות משפחתיות

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בחיפוש אחרי תחפושות מותאמות להורים ולילדים. כדי להקל על המתחפשים המשפחתיים, יש השנה שלל תחפושות תואמות למבוגרים וילדים, החל מתחפושות של דרדסים וכלה בכל מה שקשור לגיבורי־על, דוגמת ספיידרמן ובאטמן. אם אתם מחפשים משהו יותר אותנטי, יש גם אפשרות של אינדיאנים במגוון גדלים.

מחיר: 179־49 שקלים

דרדסים (צילום: סטודיו שושי זוהר)
דרדסים (צילום: סטודיו שושי זוהר)

עידן ההיפים

השנה נראה קאמבק של תחפושות היפים למיניהם. התחפושות יגיעו (גם לגברים וגם לנשים) בצורה של אוברול צבעוני וצעקני, או בשני פיסים שכוללים מכנסי פדלפון וחולצה בצבעוניות תואמת. אל התחפושות אפשר להוסיף שלל אקססוריז. מה שיפה בתחפושת הזאת זה שהיא נוחה ולא מחייבת. אפשר בקלות להוציא כמה פריטים צעקניים מהארון וליצור את הלוק לפי טעמנו האישי.

מחיר: 179־49 שקלים

חדי־קרן

הייתם מצפים שטרנד חדי־הקרן שמלווה אותנו כבר כחמש שנים ייעלם אך מסתבר שעוד לא מיצינו אותו. השנה ניתן לראות חדי־קרן בווריאציות שונות לפעוטות, ילדות, נערות, נשים, כולם מאוד אופטימיים, משלבים צבעים רכים ונעימים.

מחיר: 179־49 שקלים

חד קרן (צילום: סטודיו שושי זוהר)
חד קרן (צילום: סטודיו שושי זוהר)

קומיקס

עולם הקומיקס ממשיך להיות רלוונטי השנה, בגילים 10־4. השנה התחפושות מגיעות בצבעוניות עליזה עם הרבה יותר נוכחות. בגזרת הבנות יש שילובים של חצאיות טוטו ואביזרים משלימים כמו קשתות ותיקים, אצל הבנים יש סט של מכנסיים וז'קט עם כובע תואם.

מחיר: 179־49 שקלים

עשה זאת בעצמך

לא כל הילדים מתחברים לתחפושות של הכוכבים המוכרים ויש המעדיפים ליצור לעצמם לוק משלהם. במיוחד עבורם יש השנה המון סטים קלילים ולא מחייבים של תחפושות "על הדרך" ואביזרים משלימים, כמו ערכה לאביר המתחיל, ערכת פרפר עם חצאית טול וכנפיים, סט אביזרי תחפושת של אריה, וואנזי למיניהם, כובעים פרוותיים בדמויות שונות, שרביט, חרבות ועוד.

מחיר: 80־15 שקלים, ברשתות כמו גולף קידס, מקס סטוק, Flying Tiger Copenhagen, פוקס, סופר־פארם וחנויות צעצועים.

ילו וסטיץ'

השנה מצטרף אלינו כוכב חדש, סטיץ'. הדמות המתוקה מהסרט "לילו וסטיץ'" מגיעה בגרסאות לבנות ולבנים. התחפושת כוללת אוברול לבנים או שמלה לבנות מקטיפה כחולה וכובע תואם עם דמותו של סטיץ'. מתאים לגילי 10־2.

מחיר: 179־49 שקלים לתחפושות של שושי זוהר שנמכרות בפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים, אקשן טויס ועוד.

שושי זוהר- לילו וסטיץ' (צילום: סטודיו שושי זוהר)
שושי זוהר- לילו וסטיץ' (צילום: סטודיו שושי זוהר)

בית הבובות של גבי

לעולם הפעוטות מגיעה גבי, מהסדרה המצליחה "בית הבובות של גבי". התחפושת מיועדת לקטנטנים בני 3 עד 8. התחפושות מגיעות בצבעוניות של ורוד וכחול, בדומה לצבעוניות של בית הבובות בסדרה, חלקן עם הדפסים של חתלתולה או של גבי, ומגיעות עם קשת של אוזני חתול.

מחיר: 179־49 שקלים

גיבורי־על

בכל שנה מככבים כוכבי DC ומרוול, וגם השנה לא שונה מהבחינה הזאת - גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים. כבר עכשיו ניתן לראות ביקוש לתחפושות של ספיידרמן, סופרמן, קפטן אמריקה, תור, אקס מן ואיירון מן, האלק, וולברין, גרוט, תאנוס הנבל, הפנתר השחור ודדפול. אליהם מצטרפים גם דמויות מסרטי STAR WAR.

מחיר: 179־49 שקלים

ברבי - בנות (12־4), נערות ונשים 

הבאז מהסרט האחרון של ברבי לא פסק, והשנה ניתן לראות שלל תחפושות של ברבי על טהרת הצבע הוורוד. גם שושי זוהר הצטרפה לטרנד ויצרה קולקציית "ברבי פאשן" עם 14 דגמים חדשים כולל אביזרים, תכשיטים וכתרים תואמים לילדות ונערות.

מחיר: 179־49 שקלים

שושי זוהר - ברבי ילדות (צילום: סטודיו שושי זוהר)
שושי זוהר - ברבי ילדות (צילום: סטודיו שושי זוהר)

נסיכות

קלאסיקות ושוברי הקופות של דיסני ממשיכים להיות פופולריים. השנה מככבות כל נסיכות דיסני מהאגדות בשמלות נשף במגוון דגמים: אלנה, רפונזל, שלגייה, אנה ואלזה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל במגוון עיצובים חדשים גם לקטנטנים. בארץ שושי זוהר היא היצרנית הבלעדית של נסיכות דיסני, אך אם המותג לא משנה לכם, יש בחנויות הסטוקים שלל תחפושות של נסיכות לא ממותגות שיכולות לעשות את העבודה.

מחיר: 179־49 שקלים