החודש מדור הצרכנות למגזר הדתי חוגג שנה לעלייתו לאוויר! כולי נרגשת! השנה האחרונה הייתה רוויה בשמחות וחוויות חדשות. עולם חדש נפתח עבורי ונפלה לידי הזכות להכיר המון אנשים חדשים, מוכשרים וטובים ובעיקר נשים מוכשרות וחזקות שפשוט כיף להיות באינטראקציה איתן! (וכמה שאני אוהבת נשים חזקות שכאלה). בנוסף הכרתי הרבה בעלי עסקים מקסימים שהכי כיף לי לפרגן להם!

אני משתדלת מאוד שהמדור יהיה מגוון בתכנים מעניינים עבורכם, שיהיו בעלי תוכן נקי , להוות פלטפורמה לקוראים בכל מה שחדש בצרכנות ולתת את הבמה  לעסקים חדשים ומעניינים שפונים במיוחד למגזר הדתי.

לסיום, אומר לכם הקוראים תודה רבה שאתם מגיבים ומגלים עניין במדור ותודה ענקית למעריב שנתנו במה לתוכן שכזה – לא מובן מאליו בכלל.

ועכשיו להמלצות!

בגדי הספורט הצנועים של אמנדה קיי
אמנדה קיי הוא מותג אופנתי וטרנדי שמצליח לשלב בהצלחה בין הסגנון והעדכניות בעולם האופנה, תוך שמירה על ערכי הצניעות והמוסר שהוא מייצג. אצל אמנדה מצאתי טייץ מעולה שמחוברת אליו חצאית קצרה, כך באימונים אני יכולה להתאמן בכיף ולהרגיש בנוח עם הלבוש.

בגדי הספורט הצנועים של אמנדה קיי – זאת אופנה שמשלבת נוחות וסגנון. החולצות והחצאיות עם הטייץ המחובר מיוצרים מבדים מנדפי זיעה, והגזרות המחמיאות מעניקות מראה חדשני ומחטב. יש גם שמלת ספורט עם טייץ, הכל במגוון אורכים כדי להתאים לרמות שונות של צניעות. 

בנוסף אצל אמנדה ניתן למצוא גם מוצרי יודאיקה (תיקי טלית ותפילין, תיק לולב, תיק מגילה, שמיכת פלטה, כיסויי חלות תיק בית כנסת, סידורים מעוצבים הכל אפשרי עם הקדשה אישית של רקמת שם) 

מתנות לידה: תיק לעגלה, שמיכה עם שם ועוד. מושלם ומומלץ בחום.

חפשו אמנדה קיי בגוגל

בגדי הספורט הצנועים של אמנדה קיי (צילום: שחף מרגלית)
בגדי הספורט הצנועים של אמנדה קיי (צילום: שחף מרגלית)

קרולינה הררה חוגגים עשור לבושם האהוב ומשיקים ניחוח חדש
לציון 10 שנים להשקת הבושם האייקוני והאהוב 212 VIP Rosé, מותג היוקרה קרולינה הררה משיק בושם חדש לאישה: 212 VIP Rosé Elixir בניחוח פרחוני פירותי.

הניחוח מתחקה אחר הבושם הקלאסי אך עם טוויסט מודרני ואינטנסיטי יותר מתמיד. התווים העליונים חושפים תו דומדמניות שחורות המספקות פרץ ראשוני של מתיקות קרמית, מתובל בתווים של מנדרינה וליצ'י. המגע הנוצץ שתמיד אפיין את 212 מתחזק בתווי הלב עם ארומה משכרת של ורד המספקת עוצמה ורומנטיקה.

תווי הבסיס: שמן פצ'ולי, וניל אבסולוטי ותערובת של מושקים שנשארים על העור עד אור הבוקר.

מחיר מומלץ לצרכן: או דה פרפיום 465 ש"ח, 80 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם המובילות.

קרולינה הררה חוגגים עשור לבושם האהוב ומשיקים ניחוח חדש (צילום: יח''צ קרולינה הררה)
קרולינה הררה חוגגים עשור לבושם האהוב ומשיקים ניחוח חדש (צילום: יח''צ קרולינה הררה)

קנקן תה שהוא מאסט לחורף 
במיוחד לימים הקרים: קנקן תה טייט עשוי 95% זכוכית 5% פלסטיק עם מכסה ומסננת לשימוש פונקציונלי ונוח.

בשנות הנערות שלי בכל ארוחת שבת בבוקר, אמא שלי הייתה מכינה לכולנו תה והיינו שותים את זה יחד עם האוכל. זה התאים לנו עם האוכל של שבת! השתלב טוב. נזכרתי בזה לא מזמן, והחלטתי שגם בבית שלי אנחנו נשתה תה בבוקר, הילדים ממש נהנים לראות אותי באה עם הקנקן תה הזה ומוזגת לכולם בכוסות תה מיוחדים. מרגיש להם כמו טקס מדליק. 

149 ₪ - להשיג בגולף אנד קו

קנקן תה שהוא מאסט לחורף  (צילום: עמית שמש)
קנקן תה שהוא מאסט לחורף  (צילום: עמית שמש)

ובהמשך להמלצה הקודמת- חליטות תה!
פומפדור העולמית בהשקה חדשה ובלעדית לשוק הישראלי: חליטת נענע. 

ההשקה נולדה מתוך הצורך לתת מענה מקומי, שעל פי מחקר מקיף שנעשה על ידי החברה הפועלת בישראל בקרב צרכני קטגוריית התה, עולה כי נענע הוא הטעם המועדף והנצרך ביותר על ידי הצרכן הישראלי. 

חליטת הנענע של פומפדור עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ומכילה 90% נענע ו-10% מנטה לשילוב וטעם מושלם, אינה מכילה קפאין או חומרי טעם וריח, תוך הקפדה על האיכות והטעם הבלתי מתפשרים של מוצרי המותג פומפדור.   

כשרות: אגודת ישראל, פרווה למהדרין, וכשר לפסח.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 ₪

ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

ובהמשך להמלצה הקודמת- חליטות תה! (צילום: אסף לוי)
ובהמשך להמלצה הקודמת- חליטות תה! (צילום: אסף לוי)

מותג הפרמיום לטיפוח השיער משיג 2 מוצרים חדשים 
מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער בהוליווד, משיק 2 מוצרי טיפוח חדשים לשיער: ספריי קראטין וספריי שמן ארגן 5 ב-1. ללא צורך בשטיפת השיער. ומתאים גם לשיער שעבר החלקה. ספריי הארגן, מועשר בשמן ארגן איכותי וספריי קראטין מועשר בקרטין וזרעי שמן חוחובה. ומשתייכים לקטגוריית ה"קלין ביוטי" עם פורמולות איכותיות ונקיות. 

5 יתרונות מדהימים במוצר פלא אחד: מחליק "פריזים" ומחליק את השיער, מספק הגנה לשיער מחום, מתיר קשרים בשיער, מחזק את השיער ומונע שבירת שיער ומגביר את הברק בשיער. 

הוראות שימוש: לנער היטב. רססו בנדיבות על שיער רטוב או יבש וסרקו. אין לשטוף.

טיפ: לפני ייבוש השיער עם מייבש שיער רססו את הספריי מהקצוות כלפי מעלה, התוצאה – שיער חלק ורך ומלא ברק.

מחיר לצרכן: 34.90 ₪

להשיג ברשתות הסופר פארם בלבד.

מותג הפרמיום לטיפוח השיער משיג 2 מוצרים חדשים  (צילום: יח''צ)
מותג הפרמיום לטיפוח השיער משיג 2 מוצרים חדשים  (צילום: יח''צ)

PUPA משיקים ליין מושלם לשפתיים מלאות ועשירות
עיצוב השפתיים חוזר ובגדול, לשפתיים מוגדרות ומלאות בכמה צעדים פשוטים ועם מוצר אחד בלבד: 

מותג האיפור האיטלקי PUPA השיק מוצר חדש ונפלא הנכנס למגוון המוצרים הקבועים של PUPA: ליין חדש של שפתון מבריק ועפרון תוחם שפתיים במוצר אחד! : pupa vamp Creamy duo המגיע במגוון של 12 גוונים אופנתיים, מאוסף של גווני ניוד ועד אדומים, בורדו ופוקסיה.  

השפתון בעל מרקם מבריק וקרמי נעים למגע, עם פורמולה חדשה הכוללת שעווה ושמנים מזינים, המשולבים עם אחוז גבוה של פיגמנטים טהורים לקבלת צבע אופטימלי מן המריחה הראשונה. עפרון השפתיים התואם בעל נוסחה ייחודית לאיזון עם מרקם השפתון, ומשלב בין רכות קרמית לעמידות. 

מחיר 89 ₪  - להשיג ברשת הסופר פארם בלעדית, באתר הסופר פארם, באתר לילית קוסמטיקה

PUPA משיקים ליין מושלם לשפתיים מלאות ועשירות (צילום: באדיבות פופה)
PUPA משיקים ליין מושלם לשפתיים מלאות ועשירות (צילום: באדיבות פופה)

קרמי הגוף החדשים של קרמה 
חדש מקרמה - קרמי גוף עשירים המזינים את העור בלחות, מסייעים בהרגעת יובש, מעניקים תחושת רכות ומבושמים בניחוח עדין. נוסחת קרמי הגוף מבוססת על מרכיבים המסייעים בשמירה על מראה עור בריא. המרקם העשיר מגיע משילוב של חמאת שיאה, ויטמין E ובנוסף, מוצר אחד מכיל חמאת מורמורו והשני שמן קוקוי,לאחר המריחה העור נינוח ורגוע יותר. 

כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, קרמי הגוף אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים ושמן מינרלי . 

מחיר מומלץ לצרכן: 22.90 ₪ לתכולת: 500  מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

קרמי הגוף החדשים של קרמה  (צילום: ירון ויינברג)
קרמי הגוף החדשים של קרמה  (צילום: ירון ויינברג)

פרסיל - חדשנות בעולם הכביסה
פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי מהמובילים בעולם, ממשיך להציע חדשנות בעולם הכביסה באמצעות פורמולות מתקדמות, ושמירה על איכות הסביבה. בישראל, המותג פרסיל מוביל במקום הראשון במשך שנים רבות את קטגוריית ג'ל הכביסה ובמגמת צמיחה מתמדת בקטגוריית הקפסולות.

הפורמולה החדשה של PERSIL, יעילה בהסרת הלכלוך המצטבר במכונה ובהסרת כתמים קשים מהבגד ובכך מבטיחה ניקיון היגייני ורעננות למכונת הכביסה וכך גם לבגדים. 

מחיר מומלץ לצרכן פרסיל ג'ל: 34.90 ₪, לתכולת:  2.5 ליטר

הפורמולה החדשה גם בגרסת קפסולות – מחיר מלא : 59.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

פרסיל - חדשנות בעולם הכביסה (צילום: יח''צ הנקל)
פרסיל - חדשנות בעולם הכביסה (צילום: יח''צ הנקל)

טיפס'- ספר טיפים, טריקים ותרופות סבתא
בספר תמצאו מאות פריטים שישדרגו לכם את החיים פתרונות מפתיעים לבעיות שנדמו חסרות מוצא. הצעות ייעול שיקלו עליכם פעולות מורכבות יותר. קיצורי דרך שלא יפגמו בתוצאה ולעיתים אף ישפרו אותה. רעיונות שיתרמו לאיכות חייכם, ויצילו עבורכם בגדים יקרים ואהובים, תבשילים שעתידם עומד בסיכון, חפצים שהרמתם ידיים מחזרתם לשימוש עוד ועוד. הספר הזה יהפוך את החיים שלכם לקלים ופשוטים יותר, ורק מלעלעל בו, מצב רוחכם ישתפר פלאים וליבכם יתמלא שמחה וחיוך.

ועכשיו לרכישה עם 20 אחוז הנחה בהקלדת קוד קופון - TIP2024

ניתן לרכוש באתר "רבותינו"

טיפס'- ספר טיפים, טריקים ותרופות סבתא (צילום: עמי סופר)
טיפס'- ספר טיפים, טריקים ותרופות סבתא (צילום: עמי סופר)

עם קונספט ייחודי: התפריט החדש של ביגה לשנת 2024
ביגה, רשת פרימיום של בתי קפה בולנז'רי- פטיסרי, הכשרה למהדרין ומונה כ 35 סניפים ברחבי הארץ, משיקה תפריט חדש ומפתיע לשנת 2024,  עם קונספט ייחודי: תפריט המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות הביסטרו הטובות בעולם,  במחירים משתלמים השווים לכל נפש. 

התפריט של ביגה לשנת 2024 מורכב ממנות פרימיום, עם נגיעות עיצוביות ומתוחכמות המשלבות טעמים הלקוחים מהמטבח האסייתי ומהמזרח הרחוק. בכדי להעצים את החוויה התפריט החדש מאפשר מנות הניתנות לחלוקה בין מספר סועדים, עשירות בערכים תזונתיים,  עם טעמים מיוחדים בדגש על טעמים הלקוחים מהמטבח ההודי, תאילנדי,  היפני והסיני, תוך שמירה על טעם החך הישראלי.

יש גם בשורה לטבעונים! התפריט החדש של ביגה מציעה מנה חדשה המצטרפת למנה הוותיקה לטבעונים: המבורגר טבעוני: טאקו מקסיקני - בילוי אסאדו בשר מפורק טבעוני- 100% טבעוני של חברת רדיפיין מיט (אני מודה כשטעמתי את ה"בשר" המפורק לרגע נבהלתי שהמסעדה לא כשרה מרוב שהטעם הרגיש ונטעם כמו בשר!! גאונות)

בנוסף, תוכלו למצוא במעדנייה של ביגה מגוון רחב של מוצרים לרכישה לבית כמו:  מאפים ולחמים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד הנאפים בעבודת יד בתנורי אבן,  דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן ושומשום,  לחם עגבניות מיובשות , לחם סלק עוד מגוון רחב של לחמים. בנוסף המעדנייה מציעה מגוון עוגות,  עוגיות, מטבלים, ממרחים,  פסטות, רטבים, מוצרים ללא גלוטן ומוצרים ללא סוכר שאותם ניתן לרכוש הביתה. 

סניפי ביגה כשרים למהדרין והבעלים של הרשת הם אנשים סופר מקסימים ומקצועיים. 

הייתה לי הזכות להכיר!

עם קונספט ייחודי: התפריט החדש של ביגה לשנת 2024 (צילום: אסף קרלה)
עם קונספט ייחודי: התפריט החדש של ביגה לשנת 2024 (צילום: אסף קרלה)