לכבוד יום האישה הבינלאומי (אין מה לעשות - העולם מבין שלנו הנשים מגיע יום הכרה בינלאומי)  הטור השבועי מוקדש לנו הנשים! 

כל הבריאה הזאת לא הייתה מושלמת בלעדינו. ראינו את זה בכל מקום ולאחרונה בפרט כמה נשים הן כל יכולות! סופר וומנ'ס של ממש! חשוב שנזכור כמה אנחנו חיוניות ומשמעותיות לכל הסביבה שלנו.  אז קחו לעצמכן את יום האישה ותתפנקו לכן, אם זה בשופינג, אם זה בארוחה טובה עם אדם יקר ואם זה בזמן איכות שהוא שלך ורק שלך כי מגיע לך!

שולחת הרבה אהבה וחיזוקים לכולן ו- "ברוך שעשני אישה".

מתחילים!

גולברי X קוקטית וזה מושלם 
לאחר שזכתה להכרה ותהילה בינלאומית, ויצרה שיתופי פעולה עם מותגי על בינלאומיים, האמנית הישראלית שירה ברזילי המוכרת בשם "קוקטית", בחרה לצאת בשיתוף פעולה עם בית האופנה הישראלי גולברי, לרגל יום האישה הבינלאומי. במסגרת השת"פ ישיק המותג גולברי קולקציה במהדורה מוגבלת שעיצבה ברזילי בהשראת העצמתה של האישה הישראלית בחברה. 

הקולקציה החדשה כוללת - 4 טי שרטים שעוטרו באיורים להעצמה נשית. בכל אחת מהחולצות מוטבעת החותמת המזוהה עם שירה: דמויות של נשים עם שפתיים אדומות או ללא צבעוניות. ברובן הדמויות מאוירות במתאר שחור או לבן. 

סגנון העבודה שלה, שהפך למזוהה עם ברזילי, מתמקד ביצירת סקיצות אינטואיטיביות של דמויות נשיות בציור בקו אחד, שאותן היא שילבה גם בקולקציה החדשה. לדברי שירה ברזילי: "אני  מציירת נשים, זה המסע שלי. כל החיים ציירתי רק נשים. כילדה ציירתי פרצופי נשים איתן שיחקתי בתחרות מלכת היופי והכתרתי את היפה ביותר. בהמשך ציירתי איורי אופנה עם דמויות שלהן ציירתי וגזרתי בגדים שאחותי ואני הלבשנו להן, ולאחר מכן המשיך העיסוק באיורי אופנה את ציור הנשים, עד שהפך לשפה שלי״.

מחיר לצרכן של החולצות: 129.90 ₪

הקולקציה החדשה תהייה זמינה בכל 80 סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של החברה – במהלך חודש מרץ, חודש יום האישה הבינלאומי.

גולברי X קוקטית (צילום: שי יחזקאל)
גולברי X קוקטית (צילום: שי יחזקאל)

סידור מושלם ומיוחד לבת ישראל מבית "ניצחתי ואנצח"
סידור גל עיני כולל תכנים חדשים שנלמדו מאת יצחק ישראל שמרון, הסידור הינו צבעוני וכולל בתוכו:

עצות לחיזוק עבודת הלב בתפילה, אמונה בכוח המילים, כלים להתחברות, סגולות וסודות על כוח התפילה, תפילות מתוך הספר שמע תפילתי, שיעורים מתוך הספר ניצחתי ואנצח, מסרים מתוך הספר שיחות הלב.

מכיל 770 עמודים!

עלות 126 ₪ בלבד- מתנה מיוחדת ומרגשת.

להשיג בחנויות ובאתר "ניצחתי ואנצח"

סידור מושלם ומיוחד לבת ישראל מבית ''ניצחתי ואנצח'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')
סידור מושלם ומיוחד לבת ישראל מבית ''ניצחתי ואנצח'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')

מסיכת המסאז' המהפכנית של מעבדות היקארי
מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי-בינלאומי, מעבדות היקארי מציג מסכת מסאז' Anti Stress מהפכנית המשלבת תערובת רכיבים טבעיים ואורגניים ייחודיים שמקורם בהרי האלפים, יחדיו עם מכשיר עיסוי והחדרה טכנולוגי, הפועלים יחדיו להפגת מתחים והשריית רכות ורוגע הניכרים בתווי הפנים.

מסכת המסאז' המהפכנית משלבת קידמה טכנולוגית יחדיו עם רכיבים עתיקי יומין שמקורם בהרי האלפים שפועלים יחדיו לשחרור מתחים, הפצת תחושה נעימה של ניחוחות, רכות ורוגע שניכרים בתווי הפנים. 

בין רכיבי הפורמולה העיקריים ניתן למצוא תמצית אצות שלג שמקורן בפסגות הקרח השוויצריות המכילות מולקולות ייחודיות המפיגות מתח ומשיבות לעור את הזוהר הטבעי. עוד מועשרת באדלוויס, פרח אציל הגדל גם הוא באלפים המאיץ תהליכי התחדשות בעור, משמש נוגד חמצון ואנטי אייג'ינג רב עוצמה. צמח מרפא נוסף הוא הארניקה, הנמצא בשימוש רפואי מהמאה ה-16 ומכיל לקטון בעל תכונות אנטי דלקתיות ואפקטיבי להרגעת העור. 

הפטנט הטכנולוגי נמצא בפקק המסכה אשר ממנה נשלף מכשיר עיסוי ארגונומי הרוטט במהירות בטכנולוגיית אולטרא סוניק, המפעיל בנוסף דיודת לד אדום, המעוררת ייצור קולגן, אלסטין ונוגדי חמצון, המופעלת כשבאה במגע ישיר עם עור הפנים. 

בעת השימוש במסכה יש להרטיב את הפנים במים ולמרוח מעט מהחומר המרוכז על אזור הפנים (למעט העיניים) ולעסות באמצעות מכשיר העיסוי בתנועות סיבוביות למשך מספר דקות. לאחר מכן ניתן לשטוף את המסיכה במים פושרים או להשאירה למשך הלילה. 

המחיר:  398 ₪  

מעבדות היקארי - להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ובאתר החברה

מסיכת המסאז' המהפכנית של מעבדות היקארי (צילום: היקארי מעבדות )
מסיכת המסאז' המהפכנית של מעבדות היקארי (צילום: היקארי מעבדות )

ליין הטורטיות החדש של "מאסטר שף"
המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את ליין המוצרים בקטגוריית הטורטיות, ומשיק בימים אלה שני מוצרים חדשים: טורטיות מיני מקמח חיטה וטורטיות מקמח כוסמין. הטורטיות החדשות מצטרפות לסדרת הטורטיות הקיימות של מאסטר שף.

טורטיות מיני מקמח חיטה – טורטיות בקוטר 15 ס"מ, מתאימות להכנת טאקוס, כריכים לילדים ולשומרי משקל, שכן כל טורטייה מכילה 81 קלוריות בלבד.

טורטיות כוסמין – טורטיות בקוטר 20 ס"מ, מתאימות למי שמחפש בחירה מזינה יותר מבלי להתפשר על הטעם.

כשרות: בד"צ בית יוסף.

מחיר ממוצע (לפי CHP) -  10.90 ₪

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

ליין הטורטיות החדש של ''מאסטר שף'' (צילום: יח''צ)
ליין הטורטיות החדש של ''מאסטר שף'' (צילום: יח''צ)
 

כך תאחסנו נכון את שמן הזית שלכם - פתורה בוטיק משפחתי 
הביקוש לשמן זית איכותי הולך וגובר בשנים האחרונות, כאשר יחד עם זאת היצע השמן בארץ ובעולם הולך ומתדלדל. מחירי שמן הזית אף הם עולים בהתמדה, ולכן הצורך לשמר כל טיפת שמן ולהגן על איכותה הופך להכרחי יותר מתמיד. פתורה בוטיק משפחתי שמחים להכיר לכם את סדרת כלי הנירוסטה שיסייעו לכם לשמור על שמן הזית שלכם טרי ואיכותי לאורך זמן.

הנירוסטה ידועה כחומר האטום ביותר למעבר חמצן, ולפיכך מונעת תהליכי חמצון בשמן השמור בה. כדי הנירוסטה שלהם יאפשרו לכם ליהנות מכל טיפת שמן יקרה לאורך חודשים ארוכים מבלי שתיפגע איכותה וערכיה התזונתיים. מלבד שמירת איכות שמן, הכדים והמכלים מעוצבים ומוסיפים סגנון יוקרתי ומקצועי למטבח ולשולחן
שלכם.

טווח מחירים נע בין 70 ₪ - 399 ₪ 

להשיג בפתורה בוטיק משפחתי.

כך תאחסנו נכון את שמן הזית שלכם - פתורה בוטיק משפחתי  (צילום: Ultra Premium: אפיק גבאי ואורי גרון)
כך תאחסנו נכון את שמן הזית שלכם - פתורה בוטיק משפחתי  (צילום: Ultra Premium: אפיק גבאי ואורי גרון)

מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי שעושה עליה 
יבואנית המזון NeoBrand משיקה לראשונה בישראל את Green Vie, מותג גבינות טבעוניות בינלאומי המציע מבחר רחב של מוצרים חדשניים להזדמנויות צריכה שונות ושימושים מגוונים.

קולקציית הגבינות הטבעוניות של Green Vie כוללת מגוון רחב של יותר מ-20 גבינות טבעוניות מקטגוריות שונות בהן גבינות לצריכה יומיומית, גבינות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל. ההיצע בהשקה יבטא חדשנות ייחודית של גבינות טבעוניות קשות פרמיום כמו פרמז'אנו, מנצ'גו כמהין, גבינה כחולה וקממבר. לצד ממרחים ורטבי פסטה במרקמים עשירים: עגבניות ובזיליקום, פסטו וציזיקי.  

הגבינות הטבעוניות של Green Vie באיכות מעולה ועשויות מרכיבים צמחיים, וללא חומרים משמרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים, סויה, שומן דקלים, גלוטן ואגוזים. הקולקציה כולה מאופיינת בטעמים נפלאים ומרקמים מדויקים ומהווים חלופה מצויינת עבור "מפחיתנים" המעדיפים צריכת לקטוז מופחתת, שומרי כשרות וכאלה שאוהבים לגוון בתזונה שלהם. 

המוצרים מיועדים להשתלב בתזונה היומית של המשפחה וכך גם באירוח – בכריכים, פיצות, מאפים, פשטידות, סלטים, תבשילים ועוד.  

מוצרי Green Vie בכשרות בד"צ פרווה , וניתן להשיגם ברשתות השיווק, ובחנויות המובחרות.

יצרנית המותג היא החברה היוונית GreenVie Foods שהוקמה בשנת 2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ופועלת ב-20 מדינות באירופה, אוסטרליה והמזרח התיכון. מוצרי המותג נמכרים ברשתות שיווק מובילות בעולם בהן Spar, Tesco, קרפור, Marks & Spencer ועוד.

טווח מחירים מומלץ לצרכן: 18-29 ₪

מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי שעושה עליה  (צילום: Green Vie)
מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי שעושה עליה  (צילום: Green Vie)

תחתוני המחזור שמחליפים תחבושות היגייניות וטמפונים
מותג ההלבשה התחתונה הפרימיום JACK KUBA מציע קולקציית תחתוני מחזור המחליפים תחבושות היגייניות וטמפונים לשימוש רב פעמי.  התחתונים נוחים, איכותיים, אופנתיים, אקולוגים ומנטרלי ריח, הם מאפשרים חופשיות ותנועה גם בימי המחזור בכל חודש.

מדובר בתחתונים שנראים כמו תחתונים רגילים בגזרות אופנתיות, עם טכנולוגיה חדשנית של שכבות סופגות באופן מלא. מהווים תחליף מושלם ונוח לשימוש במוצרי היגיינה- תחבושות וטמפונים. לאחר השימוש שוטפים תחת הברז, מכבסים במכונה ומשתמשים שוב. מתאים לנערות ונשים בכל גיל: ימי המחזור החודשי, לאחר לידה, בריחת שתן ועוד.

איך זה עובד? בתוך התחתון יש אזור מפשעה ארוך ורחב ובתוכו חבוי משטח ספיגה המורכב מ-3 שכבות סופגות: שכבה ראשונה מבד כותנה נושם, היפואלרגני ומנטרל ריחות, השכבה סופגת נוזלים במהירות, מתייבשת מהר ומעבירה את הנוזלים לשכבה שאחריה, כך היא משאירה את השכבה העליונה יבשה להרגשה נקייה ורעננה.

השכבה השנייה סופגת ונועלת את כל הנוזלים בתוכה, עשויה מבד אנטיבקטריאלי שסופג את הנוזלים עד 8 שעות (כמות של עד 3 טמפונים).  השכבה השלישית עשויה מבד עמיד לנוזלים - PUL ומונעת נזילות והכתמת הבגד כל השכבות עשיות מבדים נושמים והיפואלרגנים, חומרים אקולוגים, ירוקים וממוחזרים שאינם יוצרים גירוי.

הקולקציה מציעה שתי רמות ספיגה של תחתוני מחזור: רמת ספיגה בינונית ליום ורמת ספיגה מוגברת לשעות הלילה או לימים הראשונים של המחזור. התחתונים איכותיים, נוחים, מחמיאים, מגיעים במגוון גזרות ועיצובים.

תחתוני מחזור JACK KUBA  משחררים מכל תלות ומעניקים הרגשת  בטחון וחופש, ללא דאגות גם בימי מחזור הכוללים אימוני ספורט, כשמתחשק ללבוש לבן וכו'.

מחיר תחתונים: החל מ 189 ש"ח לזוג אריזות (4 תחתונים) 

כמו כן, לרגל יום האישה הבינלאומי, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק סנונית ראשונה: ליין אביבי בצבעי פסטל מתוך הקולקציה החדשה לאביב 24 והצטרפות למועדון לקוחות ללא עלות בין התאריכים: 3-9.3.24 ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר.

תחתוני המחזור שמחליפים תחבושות היגייניות וטמפונים (צילום: יח''צ)
תחתוני המחזור שמחליפים תחבושות היגייניות וטמפונים (צילום: יח''צ)