קשה להאמין אבל עוד רגע אנחנו נפרדים מהחורף. בימים אלה השיקה "בן & ג’ריס" סנונית ראשונה מקולקציית הקיץ שלה, שבמרכזה “קרמל סוטרא ליבה” – גלידת קרמל וגלידת שוקולד משמנת עם חתיכות פאדג’ וליבת קרמל. הגלידה, שמגיעה בפיינט, כוללת את כל העולמות – מצד אחד גלידת שמנת רכה ומצד שני צ’אנקים של פאדג’ עשיר. ליבת הגלידה הרכה מכניסה עוד משחק נעים של מרקמים. תענוג לחובבי המתוק.
מחיר: 24.90 שקלים

בשורה ל"מפחיתנים": תכירו את מותג הגבינות הטבעוניות שהגיע לארץ
אתם אנשים של שוקולד או קרמל? הטעמים החדשים של הבייגלה שלא תפסיקו לנשנש

אסם־נסטלה ממשיכה לרענן את קטגוריית העוגיות ומשיקה עוגיות שוקוצ’יפס במילוי קרם בייגלה. הטרנד המתוק־מלוח מסרב לדעוך והנה עוד מוצר מצטרף לרשימה הארוכה. במקרה הזה העוגיות טעימות, פריכות במידה ועשירות בקרם קטיפתי. חוץ מזה, הן טבעוניות – כך שגם מי שנמנע ממוצרים מהחי יוכל ליהנות.
מחיר: 17.90־6.67 שקלים

שוקולד ציפס ביגלה (צילום: סטודיו אסם)
שוקולד ציפס ביגלה (צילום: סטודיו אסם)

חברת VIVIAN האיטלקית השיקה את BALCONY VISHER, מוצר חובה לכל מי שמוצא את עצמו נאבק עם ניקוי מעקות הזכוכית של מרפסות השמש. מדובר במגב חכם שמאפשר ניקוי יעיל וקל של שני צדי הזכוכית. למגב מחובר סליל קפיצי המשוריין בסגר ביטחון שאליו ניתן להשחיל את היד. הסליל מונע את נפילת המגב וגם מקל את האחיזה ואת תחושת המשקל שלו. למגב מצורפת כרית מיקרופייבר ולהב סיליקון לספיגת טיפות המים. נהדר.
מחיר: 149.90 שקלים

באלקני וישר מבית וייאן (צילום: יח''צ)
באלקני וישר מבית וייאן (צילום: יח''צ)

מבשלת "שבט" מצרפת בירה חדשה לסדרת הבירות המיושנות שלה: Barrel Aged Scottish Ale. מדובר בבירת אייל סקוטית, שמיושנת חצי שנה בחביות וויסקי ממזקקת “רוח”. לבירה יש צבע נחושת עשיר, ניחוחות וניליים וסיומת נעימה של קרמל. לבירה יש אחוזי אלכוהול גבוהים יחסית - 10.2% אלכוהול, והיא מגיעה במהדורה מוגבלת.
מחיר: 85 שקלים

Barrel Aged Scottish Ale (צילום: מבשלת שבט)
Barrel Aged Scottish Ale (צילום: מבשלת שבט)

כחלק מההכנות לפורים הוציא המותג SACARA ליין של מוצרי איפור שיקלו עליכם בחג. בין הפריטים שכבר נמצאים על המדפים: פלטת איפור המורכבת מ־12 גוונים טרנדיים וזוהרים. הצלליות מתאימות לאיפור אזורים שונים בעור, הן מתאימות לכל גון עור ומגיעות במרקם קטיפתי. מצוין למי שמחפש ליצור מראה איפור דומיננטי, שיישאר על העור למשך שעות ולא ידהה.
מחיר: 59.90 שקלים

סקארה פלטת קרם לפורים. המחיר 59.90 שח (צילום: יח''צ)
סקארה פלטת קרם לפורים. המחיר 59.90 שח (צילום: יח''צ)

"מייבלין ניו יורק" השיקו סדרה חדשה של שפתונים, תחת השם “סופר־סטיי ויניל אינק פינקס”. הסדרה כוללת שלושה גוונים ורודים – בזוקה, דובדבן וורוד אדמדם – שלושתם בגימור מבריק. השפתונים על פי המותג עמידים עד 16 שעות, והם מבוססים על פורמולה טבעונית. במבחן התוצאה השפתונים אומנם לא החזיקו בשלמותם 16 שעות, אך הם בהחלט יציבים על השפתיים. הם לא היו דביקים והצבעים שלהם שומרים על נוכחות.
מחיר: 50 שקלים

וייניל פינק מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ חול)
וייניל פינק מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ חול)

Huile Prodigieuse Neroli - שמן יבש אורגני חדש מבית NUXE. השמן הנצחי של המותג מגיע בניחוח נרולי, מעניק לעור מראה טבעי עם זוהר קל. השמן הוא 100% ממקור טבעי, כמו תמיד הוא נספג מהר, אינו שומני ואינו מכתים. הוא מרכך את העור במהירות יחסית, ואינו משאיר דביקות בעור כמו מוצרי לחות אחרים. מה שכן, אנחנו לא בטוחים שעפנו על הניחוח של הנרולי המאוד דומיננטי.
מחיר: 180 שקלים

Huile Prodigieuse NEROLI (צילום: יחצ)
Huile Prodigieuse NEROLI (צילום: יחצ)

המותג הבינלאומי Peptid + נכנס לישראל עם סדרת מוצרי שיקום לשיער P+20. זוהי סדרה המשלבת תמהיל מוצרים מגוון בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת פפטידים, קרטין וביוטין, ועוזרת לשיקום שיער יבש, פגום וכזה שעבר טיפולים כימיים. בסדרה קיימים כיום מסיכה משקמת ללא שטיפה, ספריי לתיקון ושיקום, שמפו ואמפולת קרטין וביוטין. מדובר במוצרים לא זולים, אך הם בהחלט עושים עבודה טובה. מרככים את השערה ונותנים לה ברק.
מחיר: 199־129 שקלים, בלעדי ברשת Be 

סדרת מוצרי השיער המקצועי P20 (צילום: יחצ)
סדרת מוצרי השיער המקצועי P20 (צילום: יחצ)