רולדין
השנה הרשת מציעה אוזני המן מבצק פריך, ולא שוכחת גם את הטבעונים. ניתן למצוא מילויים של שוקולד, פרג, תמרים ואגוזים, אגוזים בטופי קרמל, ולצדם אוזני המן מצופות בשילוב שוקולד נוצ'ולה ביאנקו ואגוזי לוז. לטבעונים יש אוזן המן טבעונית בשילוב בננה, קרם לוטוס וקראמבל עוגיות קרמל.

בעומק של כ-100 קילומטר: דיווחים על תקיפה חריגה בלבנון | צפו בתיעוד
הקאמבק של בוריס ג'ונסון? המהלך הדרמטי שנרקם בפרלמנט הבריטי

טעמנו וחשבנו: אין מה להרחיב על הגרסה הקלאסית של רולדין לאוזני המן. הן טעימות, פריכות ובגודל קומפקטי עם המון כל טוב. ההפתעות מבחינתנו הן אוזני המן מצופות שוקולד ביאנקו אגוזי לוז אלוהי, ומרציפן לוטוס בננה (טבעוני), שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. למי שזה לא מספיק, יש גם אוזן המן בגרסה המוגזמת - בראוניז נוצ'ולה ביאנקו בגודל XL, שהיא כמו ארוחה בפני עצמה.

מחיר: 14 שקלים ל־100 גרם,
מצופות - 6 שקלים ליחידה,
בראוניז נוצ'ולה ביאנקו XL - 18 שקלים
ציון: 9.5

רולדין (צילום: רונן מנגן)
רולדין (צילום: רונן מנגן)

מאפיית לחמים
מאפיית לחמים מציעה מהדורת חג עם אוזני המן מתוקות ומלוחות, משלוחי מנות וערכה מגניבה לאפייה ביתית של אוזני המן.

טעמנו וחשבנו: כמדי שנה אורי שפט מרגש אותנו עם בצק החמאה ושקדים הפריך, שמהווה מצע מושלם למילויים העדינים. גם השנה ניתן לראות ב"לחמים" את מילויי הקאלט: כובע נפוליון (מרציפן), פרג, בראוניז ותמרים עם אגוזים. לצדם יש גם אוזני המן מלוחות עם תפוחי אדמה עם בצל מטוגן או בטטות מקורמלות, גבינת פטה ואגוזי מלך, שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול.
מחיר: 18.90־15.30 שקלים ל־100 גרם
ציון 9.5

מאפיית לחמים (צילום: אוריה גבע)
מאפיית לחמים (צילום: אוריה גבע)

קונדיטוריית ביסקוטי
קולקציית אוזני ההמן של ביסקוטי כוללת השנה מגוון מילויים חדשים וצבעים עליזים. לצדה ניתן למצוא "גאלט דה רואה" - עוגה צרפתית קלאסית משתי שכבות בצק עלים ממולאת בקרם פרנג'יפאן וקרם פרג.

טעמנו וחשבנו: הבצק לא פחות ממושלם, חמאתי, פשוט נמס בפה, קליל וכיפי. מבחינת המילויים, עפנו השנה על מילוי קורנפלקס עם חלב, בעל הטעם המעודן אך מתפצפץ בפה. הקלאסיים - שוקולד בלגי ופרג הדרים - מצוינים. הופתענו מאוד מהמרמלדה ושוקולד לבן שנתן משחק מעניין של טעמים.
מחיר: 44 שקלים למארז של 300־280 גרם
ציון: 9

ביסקוטי  (צילום: יחצ)
ביסקוטי (צילום: יחצ)

קונדיטוריית שמו
"קונדיטוריית שמו" מציעה קולקציית אוזני המן במילויים ובצקים שונים (בצק פריך עם או ללא סוכר, ובצק שמרים), ועוד מאפים מתוקים.
טעמנו וחשבנו: אם יש משהו שאנחנו מחכים לו כל השנה, זה אוזני ההמן מבצק השמרים של שמו וגם הפעם לא התאכזבנו. השנה הן מגיעות במילויים מצוינים של פרג, ריקוטה וצימוקים או אגוזים. גם אוזני ההמן הפריכות נהדרות, בגודל הנכון ועשירות במילויים קלאסיים ומנחמים.
מחיר: 6 שקלים לאוזן המן
משמרים, 42 שקלים למארז אוזני המן פריכות
ציון: 9

קולקציית פורים מיקי שמו  (צילום: דניאל לילה)
קולקציית פורים מיקי שמו (צילום: דניאל לילה)

מימי
כמו בכל שנה ב"מימי" מוציאים שתי גרסאות לאוזני המן פריכות, האחת מבצק פריך במיוחד והשנייה מבצק פריך ללא גלוטן.  טעמנו וחשבנו: בשתי הגרסאות היה מילוי פרג קלאסי עשיר בחמאה עם מעט הדרים. קלאסי לא פחות היה מילוי השוקולד, שהוא עשיר עד כדי מוגזם, של גנאש שוקולד חלב שמפוצץ את הפה.

הבצק לא עבה וגס אלא דק־בינוני ונותן כבוד למילוי, אבל עדיין נשאר מורגש וכיפי ובעיקר פריך. אי אפשר שלא לתת פה שאפו גם לגרסה ללא גלוטן, שהייתה טעימה ופריכה.
מחיר: 42 שקלים למארז של 9 יחידות
ציון: 9

מימי (צילום: דניאל לילה)
מימי (צילום: דניאל לילה)

בוטיק סנטרל
רשת בוטיק סנטרל חוזרת עם אוזני ההמן האייקוניות שלה מבצק חמאה בשלושת הטעמים הקלאסיים: שוקולד, פרג ואגוזים ותמרים (טבעוני, על בסיס חמאת שקדים).

טעמנו וחשבנו: טעמנו את המנסטרדם - אוזן המן ענקית שהיא למעשה עוגיית אמסטרדם מבצק שוקולד פאדג'י עם פרלין שוקולד לבן קרמי ועשיר. כמו שציפינו, מדובר בהברקה שהצליחה להשכיח מאיתנו שמדובר באוזן המן. הבצק נהדר, רך במידה והמילוי משתלב בו בהרמוניה.
מחיר: 3 שקלים ליחידה, 14 שקלים להמנסטרדם.
ציון: 8.5

בוטיק סנטרל (צילום: טל סיון ציפורין)
בוטיק סנטרל (צילום: טל סיון ציפורין)

קונדיטוריה שני
קונדיטוריה שני מציעה השנה קולקציית אוזני המן קטנות יחסית במילויים סופלה שוקולד בלגי, סופלה שוקולד גבינה, גבינה פירורים, שוקולד ילדודס, פרג, שקדים, אגוזים, תמרים ועוד.

קונדיטוריה שני (צילום: יפעת כהן)
קונדיטוריה שני (צילום: יפעת כהן)

טעמנו וחשבנו: אוזני ההמן קטנות, אך לא מדי. הן עשויות מבצק חמאה דקיק ופריך. המילויים נדיבים ונהדרים. התמכרנו למילוי גבינה פירורים שפשוט היה תענוג בפה. לא פחות טוב ממנו היה סופלה שוקולד גבינה ששילב את הטוב משני העולמות.
מחיר: 49־46 שקלים למארז של כ־350 גרם
ציון: 8.5

מאפה נאמן
במאפה נאמן מציעים אוזני המן בעבודת יד, במילויים קלאסיים כמו פרג, תמרים ושוקולד, לצד מילויים חדשים כמו פסק זמן, אוריאו, רד ולווט ולוטוס.

מאפה נאמן 2024 פורים (צילום: גיל אבירם)
מאפה נאמן 2024 פורים (צילום: גיל אבירם)

טעמנו וחשבנו: הבצק מפתיע לטובה, לא עבה מדי ולא דק מדי. המילויים טובים ולא מתוקים מדי, נדיבים אך לא משתלטים. קלאסיים.
מחיר: 38 שקלים למארז
ציון: 8