הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מלונות אסטרל

מיותר לציין שהעיר אילת מהווה יעד חופשה מועדף ביותר על משפחות בישראל. עיר הנופש הדרומית, מציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים ובין היתר: חופי ים קסומים ובתי מלון מפנקים.

אם כך, איך לבחור את המלון המתאים למשפחות?
כדי להקל עליכם את הבחירה חשוב שתכירו לעומק את בתי המלון של רשת אסטרל  - שלא בכדי, נחשבים למלונות מומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בכל קשת הגילאים. 

מלון אריאה – פינוקים ברמה הגבוהה ביותר
מלון אריאה הוא מלון סוויטות יוקרתי, המתאים לאירוח משפחות אשר מבקשות לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. ילדים המתארחים במלון יכולים ליהנות מבריכת השחייה המטופחת והיפה, המציעה גם גישה ישירה לים. הקטנטנים יותר יכולים לטבול בבריכת פעוטות, הממוקמת בסמוך לבריכה הגדולה. בנוסף, במלון, מועדון ילדים מושקע, אשר כולל ג'מבורי, משחקים ופעילויות יצירה לקטנטנים.

הילדים הגדולים יותר ובני הנוער יכולים ליהנות ממשחקי מחשב,  משחקי מגע ופעילויות נוספות המותאמות לגילם. כמובן, שבמלון אריאה חושבים גם על ההורים אשר יכולים להתפנק בספא ובחדר הכושר. במלון מופעלים שירותי בייביסיטר בתשלום, כך שההורים יכולים ליהנות גם מזמן איכות לעצמם. 

מלון מלכת שבא – חופשה משפחתית מלכותית 
מלון מלכת שבא הוא ללא כל ספק אחד המלונות היפים והמרשימים ביותר בעיר אילת. המלון נהנה ממיקום אטרקטיבי, בלב הטיילת, מה שמציע למשפחות גישה מהירה וקלה לכל האטרקציות המרכזיות של העיר. במרכז המלון נמצאת בריכה גדולה ומטופחת, מועדון ילדים בעיצוב ייחודי של ספינה, חדר כושר, ספא ומסעדות מצוינות, המגישות ארוחות שמתאימות גם למבוגרים וגם לילדים. לא הרבה יודעים אבל מלון מלכת שבא מציע מגוון רחב של מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן, המשולבות בכול מסעדות המלון.

חופשה משפחתית מלכותית. מלון מלכת שבא (צילום: יח''צ)
חופשה משפחתית מלכותית. מלון מלכת שבא (צילום: יח''צ)

מלון אסטרל פאלמה – זמן לרוגע ושלווה
מלון אסטרל פאלמה הוא מלון סוויטות אשר שוכן בלב הלגונה באילת ומהווה כמקום האירוח האופטימאלי עבור משפחות אשר מחפשות מחד שקט ושלווה ומאידך, מיקום מרכזי ואטרקטיבי. המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מחופי הים ומקניון אייס מול – אשר נחשב לקניון האהוב על הילדים. 
אורחי המלון מוזמנים ליהנות מבריכת שחייה גדולה, מבריכת פעוטות מתוחזקת בקפידה, מסנייק בר וממועדון הילדים המושקע והצבעוני "אסטרלנד", אשר מציע לילדים בכל הגילאים מגוון רחב של פעילויות, משחקים והפעלות.

מלון אסטרל ויליג' – חופשה משפחתית כפרית במרכז העיר
מלון אסטרל ויליג' מציע שילוב קסום וייחודי בין אווירה כפרית ופסטורלית, לבין מיקום מרכזי בלב העיר אילת - מרחק הליכה קצר מחופי הים ומהאטרקציות הבולטות והמרכזיות של העיר. המלון מהווה בחירה מנצחת למשפחות עם ילדים צעירים - כאשר הילדים יכולים לטייל, להשתולל ולשחק במדשאות ובשבילי המלון וההורים יכולים להיות רגועים וליהנות מזמן לעצמם.

בדומה למלונות אחרים של רשת אסטרל, גם אסטרל ויליג' מציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. בין האטרקציות הממתינות לכם במלון: בריכת שחייה גדולה, מועדון ילדים עם פעילויות מדליקות לכל הגילאים, מסעדות המגישות מנות מגוונות שכולם אוהבים ושלל פינוקים. 

מלון אסטרל נירוונה סוויטס – אטרקציות ופינוקים לילדים (ולילדים בנפשם)
מלון אסטרל נירוונה סוויטס מציע עבור משפחות, תנאי אירוח מפנקים בסוויטות מרווחות ומאובזרות בקפידה. המלון מציע חוויית אירוח בחצי פנסיון פרימיום – כך שאם מוסיפים לזה את כל הפעילויות ומתקני האירוח המושקעים של המלון, מגיעים למסקנה שאין באמת סיבה לצאת משטח המלון (אם לא רוצים).

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחות בוקר עשירות, ארוחות ערב עשירות בכל טוב ובר חופשי בלובי הבריכה עם שלל פינוקים טעימים. כמובן, שבשטח המלון ניתן למצוא גם אטרקציות ומתקני אירוח מושקעים, ביניהם: 2 בריכות שחיה, האחת חיצונית והשנייה מקורה ומחוממת לעונת החורף, בריכת פעוטות, מתקן מים רטוב וכיפי ומועדון נוער עם משחקי מחשב חדשניים שילדים אוהבים.

מלון אסטרל נירוונה קלאב – כתובת מהנה לכל המשפחה
במלון אסטרל נירוונה קלאב, משפחות יכולות ליהנות מאירוח בחדרים מרווחים ומאובזרים בקפידה. בדומה לאסטרל נירוונה סוויטס, גם מלון זה מציע אירוח בחצי פנסיון פרימיום – כך שכל האורחים יכולים ליהנות מארוחות בוקר עשירות, ארוחות ערב מגוונות ובר חופשי ומפנק בלובי ובבריכה. המלון כולל 2 בריכות שחיה, אחת חיצונית וקיצית ואחת מקורה ומחוממת במיוחד לימים הקרים וכמובן, גם בריכה ייעודית לפעוטות. 
בשטח המלון יש גם מועדון נוער אטרקטיבי הכולל משחקי מחשב המבוססים על מיטב הטכנולוגיות החדשניות. 

כל מה שצריך לדעת על חופשה משפחתית לאילת  (צילום: יח''צ)
כל מה שצריך לדעת על חופשה משפחתית לאילת (צילום: יח''צ)

איך לבחור מלון למשפחות באילת?
אז אחרי שהכרתם את מלונות רשת אסטרל, עכשיו מגיע הזמן לקבל החלטה ולבצע את הבחירה במלון המתאים מתוך ההיצע. 
בשביל להקל עליכם ולאפשר לכם לקבל את ההחלטה המתאימה, להלן מספר טיפים מנצחים:

  • הגדרת התקציב אשר יוקצה למטרה
    רשת אסטרל כוללת בתי מלון המותאמים לתקציבים שונים. לכן, הגדרת התקציב אותו אתם מייעדים לחופשה שלכם יכולה לסייע במידה רבה בבחירת המלון המתאים. חשוב לציין, שיש גורמים נוספים אשר משפיעים על העלויות כמו: התקופה בשנה, משך החופשה הרצויה ועוד. לכן, בעת תכנון החופשה כדאי לשים דגש גם על הפרמטרים הללו.
  • העדפות אישיות 
    כאשר זה נוגע לבחירת מלון למשפחות באילת, לכל משפחה יכולות להיות ההעדפות הפרטניות שלה. לדוגמא, יש משפחות אשר יבקשו לבלות את רוב החופשה במלון ולכן, בעת החיפוש הן יתמקדו בפרמטרים כמו: רמת האירוח, הארוחות המוגשות במלון, הפעילויות, מתקני האירוח והאטרקציות. משפחות אחרות יבקשו לשלב בין בילוי במלון לבין אטרקציות ופעילויות בעיר (וכידוע העיר אילת מציעה לא מעט מאלה..) ולכן, גם מלון ברמת אירוח בסיסית יותר יכול להוות כבחירה מתאימה לחופשה. העדפות אישיות יכולות להיות גם לגבי המיקום, לגבי האווירה במלון ועוד..  וההמלצה היא לתת מקום לכל העדפה כזאת בעת בחירת המלון. 
  • הרכב הנופשים 
    מספר הנפשות והגילאים של בני המשפחה מהווים כגורם נוסף אשר יכול להשפיע על הבחירה. חשוב למצוא בית מלון אשר מציע חדרים וסוויטות המאפשרים לאכלס את כל בני המשפחה ברמת נוחות גבוהה. 

לסיכום, ברשת אסטרל תוכלו למצוא 7 מלונות המציעים חוויית אירוח מושלמת למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. 
כל מה שאתם צריכים לעשות, זה  פשוט להגדיר את הצרכים והדרישות, לערוך היכרות קצרה עם המלונות השונים ולבצע בסופו של דבר את הבחירה האופטימאלית בדרך לחופשה המושלמת. 

כל מה שצריך לדעת על חופשה משפחתית לאילת  (צילום: יח''צ)
כל מה שצריך לדעת על חופשה משפחתית לאילת (צילום: יח''צ)

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מלונות אסטרל