Dermalogica "דרמלוג'יקה" משיקה את Stabilizing repair cream , קרם שיקומי פורץ דרך, לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור, להפחתת אדמומיות, גירוי ורגישות בעור, בתוך שבוע שימוש אחד. התכשיר החדש מצטרף אל סדרת דגל של דרמלוג'יקה – ultra calming, המיועדת להרגעת תסמיני העור הרגיש, מאדמומיות, יובש ואי נוחות, צריבה ומחסום אפידרמלי פגוע. Stabilizing repair cream מרגיע את העור, מתקן את המחסום הליפידי שלו ומחזק אותו כדי למנוע סימני רגישות עתידיים. ביחד עם יתר תכשירי הסדרה, הם פועלים להקל על הגירוי והרגישות הקיימים וכן למנוע את ההתלקחויות העתידיות.
מחיר מומלץ: 315 שקלים. 

 Stabilizing Repair Cream (צילום: יחצ)
Stabilizing Repair Cream (צילום: יחצ)

חברת adidas מחדשת את סדרת נעלי ה- SUPERNOVA שלה בדגם ששם דגש על ההתאמה לכף הרגל. במחלקת הפיתוח של adidas הגיעו לתובנות בעזרת מחקר מיוחד, בהשתתפות 1,300 רצים ורצות, ושאפו לייצר נעליים אשר יעניקו לאנשים את התנאים לרוץ יותר זמן. הדגש על "נוחות" חזר פעם אחר פעם בקהילות הריצה שהשתתפו במחקר.
מחיר מומלץ: 599.90 שקלים.  

adidas SUPERNOVA (צילום: יחצ חול)
adidas SUPERNOVA (צילום: יחצ חול)

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק High Impact High-Fi Full Volume Mascara מסקרה עוצמתית וסופר-פיגמנטית, עשירה בסיבים זעירים המעצימה את נפח הריסים ב-230% באופן מיידי ועד 12 שעות. למראה דרמטי ומלא נוכחות.
מחיר מומלץ: 149 שקלים. 

קליניק מסקרה (צילום: יחצ)
קליניק מסקרה (צילום: יחצ)

חברת ד"ר פישר מרחיבה את המגוון תחת המותג אפקטיב קר ומשיקה לראשונה את סדרת  MEN, מוצרי רחצה וטיפוח לגבר הכוללת שלושה מוצרים: שמפו ותחליב רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער,  שמפו וג'ל רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, וקרם גוף 3 ב-1 המתאים לעור הגוף, הפנים והידיים.
מחיר מומלץ: 29.90-19.90 שקלים. 

אפקטיב קר מן (צילום: יעל האן)
אפקטיב קר מן (צילום: יעל האן)

חדש מקרליין: Bold BB cream Hydrate – Protect - Renew קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, המשלב מייק אפ בגוון טבעי. נספג במהירות ומתקבע לאורך כל שעות היום. מעניק הגנה מפני קרינה בדרגת SPF 30 ולחות אופטימלית.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים. 

קרליין BB CREAM 30SPF (צילום: טל אזולאי)
קרליין BB CREAM 30SPF (צילום: טל אזולאי)

בשורה לצרכני מוצרי טואלטיקה טבעיים: JOHNSON'S BABY, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את סדרת Naturally Sensitive, סדרה איכותית במיוחד הכוללת 3 מוצרים העשויים מלמעלה מ-98% רכיבים טבעיים ומספקים טיפוח אפקטיבי עדין לעור ולשיער. הסדרה החדשה כוללת תרחיץ, שמפו ותחליב לחות המתאימים לעור רגיש.
מחיר מומלץ: 33-23 שקלים. 

Naturally Sensitive Lotion (צילום: יחצ)
Naturally Sensitive Lotion (צילום: יחצ)

שיתוף הפעולה בין גלידות נסטלה לויסוצקי, יצר שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה המתגלגלת על הלשון. השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי. סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי מבוססת על תה שחור ותבלינים בעלת ניחוח ארומטי ומשכר המומלצת לשתייה עם חלב/ תחליפיו.
מחיר מומלץ: 11.90-6.50 שקלים. 

שלגון גלידות נסטלה ויסוצקי (צילום: גלידות נסטלה)
שלגון גלידות נסטלה ויסוצקי (צילום: גלידות נסטלה)

פולה בליק משיקה מסיכה טיפולית לעור שמנוני ובעייתי המסיכה היא מסיכה אנטי דלקתית טיפולית  להסרת שמנוניות עודפת, הסרת תאי עור מתים וניקוי הנקבוביות, בעלת אפקט חיטוי, קירור, ספיחה והרגעה של העור המסיכה מיועדת לעור שמנוני עם נטייה לסתימת נקבוביות ואקנה, מסייעת בטיפול באקנה ובמניעת התפרצויות נוספות באזורים נוספים בפנים.
מחיר מומלץ: 360 שקלים. 

פולה טריטמנט מאסק (צילום: עדי גלעד)
פולה טריטמנט מאסק (צילום: עדי גלעד)

קולקציית קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי טריומף חוגגת את הנשיות במיטבה ושואבת השראה מהעצמה נשית, מנשים ומציאות חייהן בכל תקופות החיים החל מנערות ועד לנשים בהריון עם הלבשה תחתונה בעיצוב נכון תוך שימת דגש על שימוש בחומרים ממוחזרים.
טווח מחירים: 450-199 שקלים. 
 

טריומף (צילום: יחצ)
טריומף (צילום: יחצ)

"קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה מתוק במיוחד: סוויטבוקס שלם שכולו חגיגה! – קופסה מעוצבת שחוגגת את כל המוצרים האהובים של המותג – קליק כריות, קליק קורנפלקס, קליק כדורים, קליק ביסקוויט וקליק חום לבן, לצד חדשנויות כמו קליק טריו וקליק טו גו, מרצ'נדייז ייחודי (כולל גרביים מעוצבות!) והפתעות נוספות.
מחיר מומלץ: 95 שקלים. 

מארז קליק סוויטבוקס (צילום: סטודיו Sweetweet)
מארז קליק סוויטבוקס (צילום: סטודיו Sweetweet)