הכתבה נכתבה בשיתוף חברת הכל לים

כחברה המתמחה בייצור פתרונות הצללה איכותיים היא מציעה לבעלי גינות ביתיות, חצרות ומרפסות את רשתות הצל שלה למניעת חשיפה לשמש ולהורדת הטמפרטורה. אז מהן רשתות הצל של הכל לים ולמי הן מתאימות? יצאנו לחפש תשובות.

גם בקיץ יוצאים בכיף למרפסת
"קנינו דירה, עיצבנו מרפסת בונבון, אבל בתכלס, אנחנו כמעט לא נמצאים שם", כך י.ש. מרחובות, "בחורף קר וגשום מדי ובקיץ חם מדי, יוצא שתקופת השימוש במרפסת היא צרה למדי", כך ממשיך לשתף י.ש. בתסכול את מומחי הכל לים. 

מוכר לכם? גם אתם מרגישים שהגינה הביתית לא ממצה את עצמה או שהמרפסת היא שטח מבוזבז? חברת 'הכל לים' מבטיחה כי אפשר גם אחרת ומציעה פתרונות הצללה אפקטיביים לבעלי גינות, חצרות ומרפסות. בואו נשמע איך זה עובד:

פתרונות ההצללה של חברת הכל לים
חברת 'הכל לים' מספקת החל משנת 1977 מגוון רחב של מוצרים. מוצרי חברת 'הכל לים' ממוקדים במתן מענה עבור בעלי עסקים ופרטיים בכל הקשור בים, נופש ופנאי: החל מאספקת רשת צל ופתרונות הצללה איכותיים ועד עמדות ברביקיו, סירות מתנפחות, רהיטי גן וחוץ ועוד. כאן תוכלו ליהנות מרשת צל בהתאמה אישית למרפסת שלכם בדגש על איכות בלתי מתפשרת ועמידות יוצאת דופן.

עם פתרונות ההצללה של חברת 'הכל לים' תוכלו ליהנות מישיבה שלווה במרפסת גם בימים חמים כשרשת צל מסננת עבורכם את הקרינה ומספקת לכם שטח מוצל לשהות בו בהנאה.

? מסככים את הגינה הביתית ברשת צל ומתחילים ליהנות ממנה. הכל לים (צילום: הכל לים)
? מסככים את הגינה הביתית ברשת צל ומתחילים ליהנות ממנה. הכל לים (צילום: הכל לים)

מהם פתרונות ההצללה המומלצים?
קיימים 3 סוגי רשתות צל עיקריות המתאימות לשימוש ביתי: רשת צל חד שכבתית 140 גרם למ"ר, רשת צל דו שכבתית 180 גרם למ"ר ורשת דקורטיבית מבית COPACO - חברה בלגית בעלת שם.

שימו לב להבדלים העיקריים בין הרשתות:

  • רשת צל חד שכבתית - מדובר ברשת חזקה תוצרת גניגר פולישק. זו רשת איכותית מאוד בתפירה מיוחדת המגיעה במספר צבעים. לכל צבע רמת הצללה שומה החל מ-50 הצללה ועד 90 הצללה.
  • רשת צל דו שכבתית - רשת זו דומה בתכונותיה לרשת החד שכבתית בתוספת שכבה נוספת של יריעת בד איכותי. היריעה התחתונה היא בצבע לבן והיריעה העליונה היא בצבע כחול, קרם או ירוק. כאן רמת ההצללה גבוהה יותר הודות לחיפוי הכפול.
  • רשת צל PVC בשילוב סיבי פחם - רשת הצללה זו נחשבת לפתרון דקורטיבי במיוחד היא משלבת סיבי זכוכית, משדרת מראה מהודר ומיוצרת בגימור יוקרתי. מתאים לבעלי מרפסות או גינות ביתיות בעיצוב מוקפד.

התקנת רשת צל - איך עושים את זה?
חברת 'הכל לים' לא מתקינה רשתות צל, עם זאת, היא מציעה מדריך מפורט לבצע זאת באופן עצמאי. כך תתקינו רשת צל לבד בצורה מקצועית שתעמוד גם נגד רוחות עזות במיוחד:

שלב 1
בשלב הראשון יש לרכוש מספר אביזרים נחוצים:

  • שאקלים
  • כבל פלדה
  • מהדק לכבל פלדה
  • מותחנים
  • אמצעי קיבוע לפרגולה/עמוד/קיר או כל נקודת קיבוע אחרת.

שלב 2
כעת יש להתחיל בהתקנה ולחבר את אביזרי הקיבוע למקום האחיזה שלהם כך לדוגמה לקבע ג'מבו עוגן או פלטת התקנה לקיר או לעמוד. 

שלב 3
בשלב זה יש למתוח את כבל הפלדה בצורה היקפית סביב אזור החיפוי הרצוי. את קצוות החבל יש ללפף כלולאה בעזרת מהדק כבל.

שלב 4
עכשיו יש לחבר את הלולאה מצד אחד למותחן שיחובר לקיר ומצד שני למקום המיועד להתקנה. כעת בכל צלע שנוצרה צד אחד של כבל הפלדה מחובר לאביזר קיבוע וצד שני מחובר על ידי המותחן לאביזר קיבוע. כעת יש לבדוק שהמותחן פתוח על מנת שבסוף התהליך נוכל לחזק את המתיחה בצורה סופית.

שלב 5
כעת יש חבר את רשת הצל לכבל הפלדה המתוח בעזרת שאקלים המושחלים על טבעות פליז. במידה ומדובר במקום החשוף לרוחות חזקות יש לבצע צורת X מכבל הפלדה ובכך לחזק את החיבורים ולמנוע קריעה/התנתקות של הרשת. 

מה המחיר של רשתות צל?
טווח מחירי פתרונות ההצללה בחברת 'הכל לים' הוא רחב זאת בהתאם למגוון האופציות המוצעות לכל רוכש. מחירי הרשתות יוגדרו לפי מספר פרמטרים עיקריים:

  • מידות הרשת הרצויה - אנו ממליצים למדוד את השטח לפני פניה לבקשת הצעת מחיר.
  • עובי הרשת - 140 גרם/180 גרם/360 גרם למ"ר - כל סוג רשת מציע רמת הצללה שונה.
  • גימור מבוקש - פשוט או דקורטיבי בשילוב סיבי זכוכית.
  • יצרן הרשת - גניגר פולישק, קופקו ועוד.

רוצים לדעת כמה תעלה לכם רשת צל? צרו קשר עכשיו עם הכל לים לקבלת הצעת מחיר מדויקת.

אחריות על מוצרי הצללה 
כחברה ותיקה המקפידה על שירות אמין במיוחד הכל לים מעניקה לכל לקוח תעודת אחריות לתקופה של 5 שנים. האחריות מקיפה כל נזק הקשור בהתפוררות היריעות כהשלכה של פגעי מזג אוויר. שימו לב כי האחריות אינה כוללת מקרים של קרע ביריעה.

אם כבר אז כבר - משדרגים את המרפסת
מתכננים לרכוש רשת צל למרפסת? או גריל גז בהכל לים, בואו לשדרג את חוויית החוץ שלכם וליהנות מגינה ביתית או מרפסת מאובזרת במיוחד: 'הכל לים' מציעה לכם עמדות ברביקיו מקצועיות, קמין בעיצוב יוקרתי, שולחנות אש, פופים יוקרתיים, שמשיות מקצועיות, קירוי לבריכה ומה לא, בעצם?!

אם אתם חולמים על שטח חוץ מפנק ומזמין שבו תוכלו לחגוג עם בני משפחה וחברים, 'הכל לים' היא וואן טופ שופ עבורכם שתספק לכם כל מה שאתם צריכים לחוויה מושלמת.

שהות מושלמת בחוץ גם בחורף
עד עכשיו עסקנו בפתרונות הצללה בעיקר לחודשי הקיץ ומה בנוגע לחורף? חברת הכל לים מציעה סגירות חורף איכותיות שמאפשרות ליהנות מאזורי חוץ ולמקסם את המרפסת או החצר בצורה מקסימלית. לא מוכנים להישאר בבית? רוצים ליהנות מהשינה הביתית גם כשבחוץ מזרזף? לגיטימי לחלוטין! ב'הכל לים' תוכלו להזמין סגירות חורף העשויות מברזנט שמשונית בשילוב PVC שקוף לצורך סגירה הרמטית של המרפסת עם חלונות הצצה לנוף שבחוץ.

הניסיון עושה את ההבדל
תנו רגע לעשות חישוב… 'הכל לים' על המפה כבר קרוב ל-50 שנה! היא מייצרת איכות בכל הקשור לפתרונות הצללה, מוצרים מתנפחים ואביזרי גן תוך הקפדה על ייצור מוקפד ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. כאן לא תמצאו עיגול פינות, כל מוצר שיוצא מתחת ידי החברה הוא התגלמות של איכות, עמידות ושלמות. החברה עושה שימוש בחומרים משובחים במיוחד כמו שמשונית, ברזנט ו-PVC ולצורך התפירה משתמשת בחוטים נוגדי קרינת UV. אז אם אתם רוצים רשת צל לגינה שתחזיק מעמד לאורך שנים - מצאתם את הכתובת הנכונה.

לסיכום
המוצרים של חברת הכל לים מספקים פתרונות הצללה מקצועיים ואפקטיביים למרפסות, גינות ביתיות וחצרות. ההזמנה מתבצעת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ונשלחת עד לבית הלקוח בכל נקודה על המפה. צרו קשר עכשיו עם נציגי החברה כדי שהקיץ הזה תוכלו לנצל את המרפסת עד תום.

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת הכל לים