אנו חיים בעולם מאוד תחרותי בו עסקים רבים מתחרים על תשומת ליבו של הלקוח. בהתאם לזאת עליכם כבעלי עסק או מנהליו של ארגון לשים לב לכל ההיבטים החשובים שיכולים לקבוע את דעת הלקוח לגביכם ולהשפיע על המוניטין שלכם. אחד מהם הוא כל נושא הניקיון אצלכם במתחם. מדהים לגלות כי גם כאשר המוצר או השירות שניתן הוא ברמה גבוהה מאוד, מה שעשוי לעכב ואף להרוס את הצלחת החברה הוא לא פחות מאשר נושא הניקיון במקום. כן, ניקיון, שלו השפעה עצומה על חווית הלקוח ומיצוב החברה. כיצד הניקיון משפיע על כך? הנה הרחבה בנושא.
השפעת רמת הניקיון על חווית הלקוח
עסקים רבים מתחרים על תשומת ליבו של הלקוח. כבעלי עסק או מנהליו, עלינו להתרכז בניקיון כחלק מהשירות. גם ניקיון מקצועי משפיע על חווית הלקוח ועל מיצוב החברה
הכתבה נכתבה בשיתוף חברת צלול
הכתבה נכתבה בשיתוף חברת צלול