הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק

מוט בלנדר הוא כלי רב-תכליתי שיכול לשמש למגוון רחב של משימות במטבח, החל מערבוב פשוט דרך ריסוק וטחינה ועד הקצפה והכנת רטבים. הוא קל לשימוש וקל משקל, נייד וקל להשתמש בו בסיר עצמו ומשמש לא פעם כתחליף לבלנדר. עם כל כך הרבה דגמים בשוק, בחירת מוט בלנדר יכולה להיות משימה מאתגרת.

הנה כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים לקנות מוט בלנדר

  • הספק המנוע: ההספק משפיע על עוצמת הבלנדר ועל יכולתו להתמודד עם חומרים קשים. אם אתם מתכננים להשתמש בבלנדר בעיקר למשימות פשוטות כמו ערבוב שייקים, הספק של 500 וואט יספיק לכם. אם אתם רוצים להשתמש בו גם לטחינת מרכיבים קשים, דברים סמיכים מאד עדיף לבחור דגם עם הספק של 1000 וואט או יותר.
  • להבים: הלהבים הם חלק חשוב כשבאים לבחור מוט בלנדר, והם אלה שקובעים את איכות הביצועים. רוב הלהבים עשויים מפלדת אל חלד, אך ישנם גם דגמים עם להבים מצופים טיטניום, עמידים יותר וקלים יותר לניקוי.
  • אביזרים: מוטות בלנדר רבים מגיעים עם אביזרים נוספים, כגון כוס טחינה, מקצף ביצים או כלי לחיתוך ירקות. ודאו שהאביזרים הכלולים מתאימים לצרכים שלכם.  
    לכל הסיפור הזה מומלץ לבדוק גם את קלות הניקיון של המוט והאביזרים וכמובן המחיר והאחריות.

מורפי ריצ'רדס וחברת נינג'ה, אותן מייבאת חברת שריג היבואן הרשמי לארץ, השיקו מוטות בלנדר שיהפכו את החיים במטבח שלכם להרבה יותר קלים ונוחים

מורפי ריצ'רדס // מוט הבלנדר XL
אין אחד או אחת שניסו לטחון מרק בעזרת מוט בלנדר ולא חטפו שפריץ של נוזל. רוב מוטות הבלנדר בשוק הם בגובה סטנדרטי שלא פעם מתגלה כנמוך מידי ומאתגר לטחינת מרק לדוגמה המגיע בסיר עמוק. 
מאז ומתמיד חברת מורפי ריצ'רדס הייתה ידועה בעוצמת המנועים של המוצרים שלה ואיכות הסכינים לצד הקשבה לצרכים של הלקוחות שלה ושיפור המוצרים שלה בכל גירסה. 

מוט בלנדר XL נוצר מתוך ההבנה שלא מעט לקוחות נתקלים בבעיות כשהם באים לטחון בסירים עמוקים או עם הרבה נוזל. מוט הבלנדר הזה הוא ארוך במיוחד, והוא מספק אחיזה בטוחה ונוחה.

המוט בלנדר XL מגיע באורך של 26 ס"מ, עם מנוע עוצמתי של 1000 וואט, מפלדת אל חלד וכמו תמיד במורפי ריצ'רדס, ישנם 6 להבים בטכנולוגיית  Total crush למיצוי מקסימלי של חומרי גלם קשים דרך יצירת סירקולציה וערבול כדי שהמרכיבים לא ייתקעו ויווצר מרקם אחיד. 

  • כולל ציפוי סיליקון ייחודי-מגן שריטות המאפשר שימוש ישירות בסיר מבלי  לשרוט אותו.
  • בעל ווסת מהירויות ל10 מהירויות ערבול כולל טורבו למהירות גבוהה במיוחד.
  • מגיע גם עם מיכל ערבול בעל מכסה למניעת התזה.

מוט בלנדר. מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג)
מוט בלנדר. מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג)

מורפי ריצ'רדס // מערכת עיבוד מזון והקצפה - מפלצת של עבודה במטבח
ההתמחות של חברת מורפי ריצ'רדס היא בייצור מכשירי מטבח עמידים ותכליתיים שיספקו שפע של פתרונות לאורך זמן.

ערכת מעבד המזון המשולבת עם מוט בלנדר של מורפי ריצ'רדס (48533) מספקת כוח עזר עוצמתי לשפע פעולות במטבח ומהווה תחליף למספר מכשירים חשמליים בערכה אחת.  כל הטכנולוגיה של מורפי ריצ'רדס מתרכזת במכשיר אחד, ממקציף, דרך בלנדר ועד מעבד מזון והכל בעזרת מנוע בעל הספק עוצמתי של 2500 וואט המגיע לצד מערך אביזרים לשימושים שונים המייצרים מפלצת עבודה חכמה שתחסוך לכם זמן ומקום. 

הערכה כוללת:

  • מוט בלנדר מנירוסטה ארוך במיוחד מפלדת אל חלד (26 ס"מ) לטחינת מרקים, רטבים, מחיות ועוד, בעל 6 להבים בטכנולוגיית Total crush למיצוי מקסימלי –המוט מגיע עם מגן שריטות סיליקוני המאפשר שימוש ישירות בסיר ללא גרימת נזק לסיר.
  • מכל זכוכית בנפח 1.5 ליטר בעל מערכת 4 להבים מפלדת אל חלד מתפרקת, לקיצוץ מהיר המספקת, בזכות המנוע העוצמתי, מעבד מזון חזק המסוגל להתמודד עם כמעט כל חומר גלם, כולל טחינה של בשר ודגים.
    השילוב של שני סכינים מספק קיצוץ אחיד של חומר הגלם ונוחות עבודה.
  • זוג מקצפים להכנת קצפות, קרמים וכל מה שדורש עבודה עם עוצמה גבוהה
  • מכל ערבול עם מכסה למניעת התזה
  • דיסקית פריסה ו 2- דיסקיות גירוד בגדלים שונים לקבלת מזון בחיתוכים שונים של פירות, ירקות ועוד
  • דוחס מזון כפול – רחב וצר

השילוב של כל היתרונות הללו מספקים ערכה אחת חכמה וחזקה במיוחד לשימוש במגוון דרכים.

שני המכשירים של מורפי ריצ'רדס מגיעים עם 1+1 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי – בכפוף לתקנון באתר שריג ותעודת האחריות המצורפת.

מערכת עיבוד מזון והקצפה. מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג)
מערכת עיבוד מזון והקצפה. מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג)

נינג'ה // Ninja

מערכת בלנדר ידני | דגם CI107
אין הרבה שאין להם במטבח לפחות מכשיר אחד של נינג'ה. חברת נינג'ה ידועה ביצירת מכשירים תכליתיים, חכמים ובעיקר בעלי חווית שימוש נוחה וקלה במיוחד. גם פה, במערכת המיקסר והבלנדר -  CI107, יצרה נינג'ה מערכת חכמה ההופכת לשלושה מכשירים לשימוש יומיומי, בלי לתפוס מקום על השיש לצד קבלת תוצאות מדהימות במטבח, טחינת אוכל למרקם אחיד וחלק, ריסוק קרח ומרכיבים קשים לרמה הרצויה ועבודה בעוצמות שונות עם בצקים.

המכשיר כולל מוט עם מנוע עוצמתי של 850 וואט עם רצועת סיליקון השומרת על הסיר. המוט נירוסטה באורך 23 ס"מ מאפשר שימוש ישיר בסירים עמוקים.

  • בעל 2 מהירויות לשליטה בתוצאה.
  • בעל מבנה להבים ייחודי המאפשר הכנת מחיות, מרקמים חלקים, מטבלים, משקאות ועוד, לקבלת תוצאות מדויקות

אבל זה לא הסוף, כמו תמיד, נינג'ה מייצרת חווית שימוש ייחודית ובערכה הזו יצרה נינג'ה יחידת מנוע עוצמתית ההופכת ל-שלושה מכשירים שונים, מוט בלנדר, מיקסר ומכשיר קיצוץ. מכשיר הקיצוץ קל לשימוש ומספק, בזכות מערכת הלהבים הכפולה, קיצוץ אחיד ומהיר לתוצאה מושלמת בהתאם לצרכי הבישול שלכם.

קערת הקיצוץ מגיעה בנפח 500 מ"ל עם סכין כפולה מפלדת אל חלד, לקיצוץ, טחינה, עיבוד מזון והכנת מחיות.

לצד מוט הבלנדר העוצמתי ומכשיר הקיצוץ בעל הלהבים הייחודיים, הוסיפו בנינג'ה אביזר ערבול ידני להקצפה ולישה לשליטה מלאה, המגיע עם:

  • חמש מהירויות שונות לשליטה מלאה בערבול.
  • זוג ווי ערבול בטכנולוגיית EasyGlide בעלי נפח גדול לתוצאות הקצפה אווריריות ומושלמות.
  • זוג ווי בצק להכנת בצקים קשים כגון בצק שמרים, לחם, פיצה או בייגלה.

הערכה כוללת גם קנקנן ערבול, לערבול ישירות בקנקן, כולל פתח למזיגה נוחה ומכסה אחסון. ו- BPA FREE.

מערכת בלנדר ידני CI107. נינג'ה // Ninja (צילום: שריג)
מערכת בלנדר ידני CI107. נינג'ה // Ninja (צילום: שריג)

מערכת מיקסר ובלנדר ידני | דגם CI105
בדומה לדגם 107, גם פה ממשיכה נינג'ה בחיפוש אחד נוחות ויעילות, והמערכת הופכת, במקום לשלושה מכשירים שונים- לשני מכשירים שונים בערכה אחת ללא אביזר הערבול.

האביזרים בשתי הערכות ניתנים לשטיפה במדף העליון של מדיח הכלים מלבד יחידת המנוע ומכסה הערבול של קערת הקיצוץ. אין לייבש את האביזרים בחום גבוה. שתי הערכות מגיעות עם חוברת מתכונים כשרים בעברית ועם אחריות: 1 שנת אחריות מלאה + 1 שנת אחריות מורחבת של שריג היבואן הרשמי.

מערכת מיקסר ובלנדר ידני CI105. נינג'ה // Ninja (צילום: שריג)
מערכת מיקסר ובלנדר ידני CI105. נינג'ה // Ninja (צילום: שריג)

הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק