סקר מכון גיאוקטוגרפיה בהזמנת רמי לוי שנערך לקראת הפסח קובע שרשת שיווק השקמה שבבעלותו היא הזולה בעיני הציבור בחומרי ניקוי לבית.

נתקעתם בלי תחפושת ומשלוח מנות? הנה כל מה שכדאי לדעת לקראת פורים
לרגל יום הצרכן הבינלאומי: איך נתנהל כלכלית בצורה הנכונה ביותר?

לפי הסקר, 30% סבורים שהיא הזולה ביותר, במקום השני (25%) אושר עד, בשלישי (8%) חצי חינם וברביעי (6%) רשתות שופרסל ויוחננוף.

הסקר נערך בשבוע שעבר וכלל מדגם מייצג של 522 גברים ונשים במגזר היהודי והערבי. רשת שיווק השקמה ממותגת בדרך כלל בסקרי הצרכנות כאחת הזולות לצד יוחננוף, אושר עד וחצי חינם. לקראת פסח בחודש הבא צפויה התחרות בין רשתות השיווק, בעיקר בתחומי המזון, להעמיק.