הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות הביטוח מדנס

בתחום הבריאות עולם הרפואה מתקדם בקצב מואץ. מגוון רחב של תרופות חדישות וטכנולוגיות רפואיות יוצאות לשוק ומאפשרות מענה איכותי לבעיות רפואיות "קטנות" ו"גדולות", אך בשל העלויות הגבוהות, פתרונות רפואיים רבים נותרים מחוץ לסל הבריאות וכדי להשתמש בהם נדרש מימון פרטי.

מהירות אבחון הבעיה הרפואית, קביעת דרכי הטיפול ובחירת המטפל, יכולה להיות השפעה מכרעת על סיכויי ההחלמה.

ביטוח בריאות פרטי מאפשר ביצוע בדיקות אבחנתיות, פגישה עם רופא מומחה בזמינות גבוה וכן גישה לתרופות ולטיפולים חדשניים בארץ ובחו"ל.

היום יותר מתמיד – על חשיבות ביטוחי הבריאות עבור ארגונים
הבסיס לחיים מאושרים הוא קודם כל שמירה על בריאות תקינה.

עבור חברות וארגונים בפרט, יש חשיבות עליונה לשמירה על בריאות העובדים, בין היתר מהסיבות הבאות:

  1. בריאות העובדים משפיעה על הצלחת החברה: עובדים בריאים פרודוקטיביים יותר, כאשר אלו נעדרים פחות מהעבודה ומרוצים יותר. לפיכך התפוקה תהיה גבוהה ומשמעותית יותר בעבור החברה.
  2. ביטוח בריאות משפר את שביעות רצון העובדים ומסייע בגיוס מועמדים איכותיים: הדבר יסייע בשיפור תדמית החברה והארגון ייתפס כאחראי יותר ואכפתי כלפי צרכים של העובדים ובני משפחתם. כפועל יוצא בזאת - הדאגה של החברה לרווחת העובדים תוביל לתחושת שביעות רצון גבוהה יותר. בנוסף, יש לכך משקל רב בגיוס עובדים איכותיים. מועמדים כיום ובמיוחד הטובים שביניהם בוחנים עד כמה החברה דואגת לצרכי העובד, לא רק בפרמטרים שונים כדוגמת שכר, תנאים סוציאליים וכדומה, אלא גם מה מוצע להם בתחום ביטוחי הבריאות ועד כמה הם מקיפים ומשתלמים.
  3. חסכון בכסף לחברה: לא פעם חברות נאלצות בתשלומי כספים לטובת הצלת חיי עובד או אחד מבני המשפחה הקרובים. בנוסף, עובדים בריאים נוטים להיעדר פחות מהעבודה.

בשל היתרון לגודל, לארגונים יש כח קנייה קבוצתי רב. בהתאם לזאת, חברות רבות במשק כבר השכילו להבין זאת ויצרו עבור עובדיהן ביטוח בריאות קבוצתי איכותי ובמחיר ואטרקטיבי. הביטוח הקבוצתי מקנה תקרת כיסויים גבוהה והגדרות משופרות ומיטיבות עם המבוטח, בעלות נמוכה משמעותית ביחס לביטוח בריאות פרטי.

הכירו את מדנס – סוכנות הביטוח הנבחרת על ידי ארגונים בתחום ביטוחי הבריאות הקבוצתיים
מדנס הינה סוכנות הביטוח הפרטית הוותיקה והגדולה בישראל בתחום ביטוחי הבריאות לחברות וארגונים.

המקצועיות והניסיון רב השנים הפכו את מדנס לספק הנבחר על ידי קהילות ועסקים רבים בישראל כדוגמת קהילות עורכי הדין, רופאים, רואי חשבון, חברות הייטק, אדריכלים, משרתי הקבע וגמלאי צה"ל ועוד רבים אחרים. מדנס מצטיינת ביצירתיות ובחדשנות ומפתחת מוצרי ביטוח חדשים ההולמים את צרכי המבוטחים ואת תנאי השוק המשתנים.

צוות מומחי הביטוח המקצועי והמנוסה שלנו מונה למעלה מ-150 עובדים בתחומי הבריאות והסיעוד, אנו עובדים עם כל חברות הביטוח ומכירים היטב את צרכי הלקוחות המשתנים עם קצב התקדמות הרפואה והפערים בקופות החולים.

אז מה הופך את מדנס לסוכנות המועדפת על חברות וארגונים במשק?
ישנם המון יתרונות שהופכות את סוכנות הביטוח מדנס למובילה בתחום ביטוחי בריאות קולקטיביים וקבוצתיים

להלן מספר יתרונות מרכזיים:

  1. בזכות המקצועיות וניסיון רב השנים בענף הביטוח והרפואה בישראל לחברה יכולות ניהול משא ומתן גבוה - מה שמאפשר להשיג תנאים אופטימאליים במחירי ביטוח אטרקטיביים ביותר בשלב בניית התוכנית ובשעת הצורך בעת הטיפול בתביעה.
  2. לקוחות מדנס נהנים מליווי אישי בכל שלב - משלב בניית התוכנית לעובדי הארגון ובני משפחותיהם, ההצטרפויות הפרטניות של כל משפחה עם צרכיה האישיים של כל אחד ואחת, השירות השוטף במגוון רחב של ערוצים כולל פרונטלית בארגון ומיצוי הזכאות באופן מקסימלי בעת אירוע רפואי. זאת תוך התחשבות בגורמים כמו גיל ממוצע, מצב בריאותי, צרכים ייחודיים ועוד.
     ניתן להכניס לפוליסה גם כיסוי רחב של בדיקות הריון לדוגמא. 
  3. מדנס מטפלת בקשת רחבה ובמגוון סוגי תעסוקה, מה שמאפשר לה להתאים את עצמה לכל אוכלוסייה.
  4. לחברה שירותים אקטואריים המאפשרים ניתוח מתקדם למיטוב ביטוח קבוצתי. ניתוח המאפשר לזהות מגמות, סיכונים, היקף חשיפה ופוטנציאל רווחיות בביטוח. 
    כתוצאה מכך, ניתן לחשב תעריפים מדויקים ומותאמים אישית לביטוח חברי הקולקטיב, תוך הבטחת איזון בין כיסוי הולם לעלויות נגישות.
  5. לחברה מוקד שרות מקצועי, המנוסה בתהליכי עבודה אינטגרטיביים עם צוות ה-Back Office.

הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות הביטוח מדנס