תאורת גינה סולארית וחסכונית באנרגיה
ברוך השם התברכתי בבית עם גינה. לאחרונה בעלי החליט להשקיע בנראות הגינה החל מתאורה יפה ועד לעציצים ופריטי נוי נוספים. אחד הדברים היותר בולטים ששיפרו משמעותית את המראה והאווירה בחצר זה לא ספק התאורה המנצנצת. בתלייה מהירה של "וילון" תאורת לדים הפכנו את החצר שלנו לאקזוטית ונעימה. אני אוהבת ממש!

מצאתי מוצרים שכאלו באתר BeGreen, ואחרי שימוש אני חייבת לעדכן שמדובר במוצרים סופר איכותיים ומושלמים! אהבתי מאוד את הגרילנדה הסלארית ואת הווילון המנצנץ! אתם לא מבינים איזה שדרוג זה לגינה. התאורה היא סולארית נטענת בשמש ידידותית לסביבה, לא צורכת חשמל ונדלקת לבד כל ערב. מושלם!!

חברת BeGreen מתמחה בייבוא תאורה סולארית לגינה איכותית ומוצרים ירוקים. מוצרי החברה עוברים בדיקות בקרת איכות קפדנית בזמן ייצורם, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם, תהליכי עיצוב והתאמת המוצר למשתמש. המוצרים עוברים תהליכי הגנה בפני פגעי מזג האויר השונים כולל קרינת השמש.

ניתן לרכוש באתר תאורה מופעלת סוללות ו USB לקישוט מסיבות, נרות לד אלקטרוניים רב פעמיים בטיחותיים עם להבה קרה לאירועים מיוחדים והצעות נישואין, פרוז'קטורים סולאריים חזקים, דוקרני גינה ועוד. מוצרי החברה הינם פרי רעיונות בלעדיים של מחלקת הפיתוח של החברה.

בין המוצרים תוכלו למצוא מבחר רב של מוצרים ירוקים אשר הופכים את חוויית הגן לחגיגת אורות. מוצרי החברה נמכרים בפריסה ארצית במשתלות וחנויות מקצועיות ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של החברה.

קטגוריות המוצרים הכי נמכרים בשנים האחרונות הם:

  • גרילנדה סולארית לגינה
  • פרוזקטור לד סולארי ותאורת קמפינג וחירום
  • עמודי תאורה סולאריים לגינה
  • שרשראות ותאורת לד מגוונת על סוללות ו- USB

חברת BeGreen חרטה על דגלה להמשיך ולהיות ייחודית ואיכותית ומתחייבת לרמת שירות מצוינת, חוויית משתמש, ואיכות מוצרים ללא פשרות.

כנסו ותתרשמו בעצמכם מכל היופי שבאתר BeGreen

תאורת גינה של beGreen (צילום: רועי מזרחי)
תאורת גינה של beGreen (צילום: רועי מזרחי)

ספרה החדש של הרבנית מיטל דאוידי בנושא אמונה וביטחון בה’ יתברך במיוחד לרוח התקופה!
ספר ייחודי המתאים לתקופה שאנו עוברים כעם וגם כל אחת ומלחמתה הפרטית. כיצד לצמוח מהשבר הגדול שחווינו בשביעי לאוקטובר, עצות לחיים מאושרים, התמודדות עם משברים, חיזוק הדימוי העצמי, העצמה אישית, התמודדות עם נפילה רוחנית ועוד. הספר שילמד אותך כיצד להפוך להיות לוחמת של אמונה ולנצח הכל! 

ספר חובה לכל אישה! מחזק מאוד את האמונה וכתוב בצורה כל כך יפה ופשוטה שכולם יכולים להתחבר. מתאים לכל הרמות הרוחניות.

ניתן להשיג באתר של הרבנית מיטל דאוידי

ספרה החדש של הרבנית מיטל דאוידי (צילום: באדיבות הרבנית מיטל דאוידי)
ספרה החדש של הרבנית מיטל דאוידי (צילום: באדיבות הרבנית מיטל דאוידי)

"סילייה די" - מותג ההלבשה תחתונה שהוקם על ידי עולים דתיים ששמו למטרה לגשר בין איכות גבוה ומחירים נגישים
כאמא ל 3 בנות אני יכולה להעיד שכל מה שקשור להיגיינה, טיפוח וכיוצ"ב מסתכם בדי הרבה כסף. למזלי ובזכות חברה טובה, הכרתי את "סילייה די". אתר שלם עם מגוון רחב של הלבשה תחתונה, בדגש על חזיות בשלל מידות. רוב המוצרים הינם עד 50 ₪ ! יש עיצובים ממש מתוקים ויפים, וזה לא רק לנערות אלא גם לנשים. החנות היא עסק משפחתי שהוקם על ידי עולים דתיים שרצו לגשר על הפער בין איכות גבוה ומחירים נגישים. השם "סילייה די" מגיע מהאימהות שלהן שהערכים שלהם אלה שמובילים את המותג. 

אופי המוצרים נובע מהלך הרוח של המשפחה. הצוות מורכב מנשים – מאריזת ההזמנות ושירות הלקוחות אפילו ליום הצילומים כאשר המאפרת ועד לצלמת הן כולן נשים. אין להם סניפים יש רק אתר (אולי זאת הסיבה שניתן למכור במחירים כ"כ טובים) וניתנת אפשרות לרכוש גם ללא גישה לאינטרנט. הודות להסבר המפורט והנוח באתר לגבי המידות, הזמנתי כמה פריטים לילדות שלי וקלעתי בול למידות הנכונות.

המחירים מצחיקים והאיכות מושלמת! כל מי שהכרתי לו אותם חזר מרוצה והמליץ לאחרים. אני ממש מרוצה ושמחה שיש עסק כזה איכותי ובנוסף מחירים לכל כיס והמשלוחים מהירים!

חפשו "סילייה די" בגוגל.

 מותג ההלבשה התחתונה ''סילייה די''  (צילום: בר שריג)
מותג ההלבשה התחתונה ''סילייה די'' (צילום: בר שריג)

סט חלאקה מהמם לל"ג בעומר
עוד חודשיים ל"ג בעומר, תאריך שהרבה מחכים לו לעשות חלאקה לילדים שמגיעים לגיל 3, מצאתי סט חלאקה מהמם באתר של נטלי חלביה. 

תכירו אותה:

נטלי חלביה בת 32 אמא ל-3 ילדים מספרת שתמיד אהבה את תחום היצירה והעיצוב ולקח לה המון שנים להעז ולברוח מהמקום הנוח - עבודה בבנק של שנים עד שהתחילה ליצור ולקום כל בוקר למה שהיא אוהבת.

מוכרת מזכרות לאירועים, תשמישי קדושה, מתנות מיוחדות ובעיקר יהודיות לכל חגיגה , תמיד עם משפט מחזק ומשמעות לכל מוצר.

חפשו נטלי חלביה - מעצבת מהחלומות בגוגל

סט חלאקה מהמם לל''ג בעומר (צילום: באדיבות נטלי חלביה)
סט חלאקה מהמם לל''ג בעומר (צילום: באדיבות נטלי חלביה)

חדש מקרליין –  קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, המשלב מייק אפ בגוון טבעי
נספג במהירות ומתקבע לאורך כל שעות היום. מעניק הגנה מפני קרינה בדרגת SPF 30 ולחות אופטימלית. משלב בין שתי פעולות חיוניות לעורך של הזנה ואיפור במוצר אחד כל בוקר, עם עושר מרכיבים הכולל:  מסנני קרינה, וויטמינים ואנטי-אוקסידנטים המעניקים הגנה מפני נזקי חמצון וקרינה. מרכיבי לחות המזינים את העור ומונעים תחושת יובש ומתח, מחליקים קמטוטים ושומרים על רכות וגמישות. פיגמנטים טהורים המעניקים כיסוי אחיד ומראה טבעי וקורן לעור הפנים. 

בסדרת BOLD BB CREAM  שלושה גוונים: Light /medium light/ medium.

BB cream - מחיר:   59.90 ש"ח ₪, לתכולת: 50 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ  ובאתר קרליין

חדש מקרליין –  קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, המשלב מייק אפ בגוון טבעי (צילום: טל אזולאי)
חדש מקרליין –  קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, המשלב מייק אפ בגוון טבעי (צילום: טל אזולאי)

מוצר חדש נוסף מקרליין –  Bold So Skinny Tubing mascara
מסקרה עמידה לאורך שעות רבות, בטכנולוגיית טיובינג חדשנית, הניתנת להסרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור . הפורמולה הייחודית נצמדת לריסים בעדינות ומשאירה אותם רכים, זוהרים ומורמים. 

מחיר  לצרכן:  69.90 ₪  לתכולת: 6  מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ובאתר קרליין 

Bold So Skinny Tubing mascara (צילום: טל אזולאי)
Bold So Skinny Tubing mascara (צילום: טל אזולאי)

קולקציית נעלי הספורט לאביב-קיץ של המותג הספורט המצליח
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל קולקציית אביב קיץ 2024 הכוללת עשרות דגמים של נעלי ריצה מקצועיות לנשים ולגברים לצד נעלי ספורט אופנתיות המתכתבות עם הטרנדים המובילים. 

המותג, המתמחה בפיתוח נעלי ספורט עם טכנולוגיות מתקדמות ועיצובים חדשניים, מציע בקטגוריית הספורט    נעליים מקצועיות לסוגי ספורט שונים, כמו גם לחובבי ריצה והליכה בכל הרמות. נעלי הריצה מציעות שילוב של נוחות מרבית ותמיכה, משקל נמוך, ומנעד רחב המתאים למגוון פעילויות ספורט ומעניקות חווית ריצה והליכה בכביש ובשטח. 

נעלי הריצה מצוידות בטכנולוגיית קצף QU!KCQTech החדשנית של המותג הכוללת שילוב ייחודי של שני חומרים המעניקים משקל קל ורכות ומספקים ריפוד גמיש, נח, עמיד ובעל יכולת התאוששות וחזרה  למצב הטבעי מהטובים ביותר בעולם, (הרבה יותר מהיר מהחומר השכיח E.V.A)  עוזר לשמור על חסכון ויעילות בריצה ומעניק תחושה רכה תחת כף הרגל בכל צעד, מה שמשדרג ויוצר חווית  ספורט החדשה.  

קולקציית האופנה של המותג כוללת סניקרס ונעלי ספורט אופנתיים, טרנדים, איכותיים במגוון רחב של עיצובים ובמראה עדכני לנשים וגברים. 

מותג הנעליים 361 - הוקם בשנת 2003 בסין, היום נמכר בכ-7,000 חנויות מותג בסין ומופץ בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. מרכז הפיתוח והתכנון של נעלי הריצה ממוקם באמסטרדם. המותג נחשב מוביל בעולם לא רק בהנעלה אלא גם בתחום הלבשת ספורט ואקססוריז לנשים, גברים וילדים.  

מחירים לצרכן:

נעלי ספורט מקצועיות – החל מ 599.90 ₪

נעלי ספורט אופנה- החל מ 105 ₪

להשיג ברשת חנויות גלי, באתר רשת גלי ובחנויות המובחרות

קולקציית נעלי הספורט לאביב-קיץ של 361 (צילום: יח''צ)
קולקציית נעלי הספורט לאביב-קיץ של 361 (צילום: יח''צ)