ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "סיפקנו ללקוחות שירות רציף לאורך כל המלחמה"

אייל בן-חיים השתתף בוועידה הכלכלית של מעריב, בחסות בנק לאומי, והתייחס לסיוע לעסקים ואזרחים שנפגעו עם פרוץ המלחמה והיציאה מהמשבר

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אייל בן-חיים
אייל בן-חיים | צילום: אבשלום ששוני

בראיון אחד על אחד, עם העיתונאי יהודה שרוני, אמר בן-חיים: "יש שני אפיקים מאוד מרכזיים, שאיתם עבדנו מאז אירועי ה-7 באוקטובר, האחד זה מתן שירות בסניפים שנפגעו בדרום, וברחב הארץ בכלל, כזכור הרבה אנשים לא יצאו מהבית בימים הראשונים לאחר המתקפה. כאן הדיגיטציה מאוד עזרה לנו, אנחנו יודעים לעבוד מרחוק ב-100 אחוז ולתת שירות לכל פעולה בלי צורך להגיע פיזית לסניף".

"השלב השני", הוא הוסיף, "היה לתת רשת ביטחון בדמות של דחיית הלוואות, מענקים ומתן הלוואות לעסקים קטנים, כל זה בימים הראשונים, עוד לפני שיצא ממתווה בנק ישראל. המטרה הייתה לתת שגרה ללקוחות, לתת מענה ורשת ביטחון לאזורים שנפגעו, לאנשי המילואים, המפונים, הקיבוצים, וכמובן מי שנפגע ישירות במהלך הלחימה. אנחנו הבנק היחיד שעובד מ-6 וחצי בבוקר עד 23:00 בלילה  לצד דיגיטל שעובד 24 שעות, ואנו נרחיב את השירות עוד".

בעקבות המצב הביטחוני, בנק לאומי הודיע על שורת הטבות ללקוחות פרטיים ועסקיים מאזורי קו העימות והדרום, במטרה להקל עליהם ככל שניתן בתקופה קשה ומורכבת זו: קרן סיוע בסך מיליארד שקל להלוואות גישור לעסקים קטנים ובינוניים, ללא ריבית, קרן סיוע בסך רבע מיליארד שקל להלוואות גישור ללקוחות פרטיים, ללא ריבית. לגבי החזרה לשגרה הוא מדגיש כי יש לקוחות פרטיים שכבר הראו התאוששות מלאה. "בעסקים הקטנים, הבעיה העיקרית היא באזורים המפונים. הצפון לדוגמא, שמאוד מתבסס על תיירות, אין שם חזרה", אמר בן חיים.

תגיות:
בנק לאומי
/
סיוע כלכלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף