בואו להתחבר לשורשים עם PAZZU - פאזל החידה הראשון בעולם!
פאזלים מעץ, שכל חלקיו מעוצבים בצורות ייחודיות וקסומות. הפאזלים האלה הם לא רק משחק, אלא יצירות אמנות, עם מגע של תחכום. בתוך כל פאזל מסתתרת חידה שובת לב, המזמינה משפחות להתכנס במסע משותף של גילוי והעשרת הידע, מה שהופך אותם למתנות מושלמות לחגים, וכתוספת מהנה ומאחדת למפגשי השבת שלכם. כחברה הנטועה עמוק בעקרונות הקהילה והמסורת, PAZZU מחויבת לספק מוצרים המעשירים את חיי הרוח והמשפחה.

ניתן לתלות את הפאזל על הקיר בעזרת ערכת הדבקה ייחודית שמקבלים בכל ערכה, ולהפוך את מרחב המחיה שלך לגלריה של פאזלים שמספרים סיפורים, חוגגים היסטוריה ומעוררים סקרנות. PAZZU מזמינה אתכם לחקור את הקולקציה שלהם ולגלות עולם שבו יופי פוגש אינטלקט, ושבו כל יצירה היא שער ללמידה, הנאה וחיבור עמוק.

הילדים שלי יחד עם ילדי השכנים התלהבו מהפאזל ובמיוחד מהבונוס של החידה הסודית בסוף הרכבת הפאזל, ממש נהנו ודרשו שנזמין להם עוד פאזלים כאלה. כן ירבו! 

לאתר של PAZZU לחצו כאן

PAZZU- הפאזל שכל חלק ממנו הוא יצירת אמנות שהופכת לחידה (צילום: עדי פורטוגז)
PAZZU- הפאזל שכל חלק ממנו הוא יצירת אמנות שהופכת לחידה (צילום: עדי פורטוגז)

מנורת שבת מעוצבת - מוצר מושלם לשבת המלכה!  
מנורת שבת - מנורה מעוצבת בעלת 25 נורות לד עוצמתיות עם תריס שליטה על עוצמת האור. קלה לנשיאה וניתנת לתלייה, והכי חשוב מאושרת לשימוש על ידי המכון הטכנולוגי להלכה בראשות הרב לוי יצחק הלפרין.

עלות: 136 ₪ בלבד

זהו פתרון מושלם למי שלא רוצה שעון שבת, וכן רוצה להשאיר אור שיוכל לשלוט בו, אם נניח רוצה לקרוא ספר, ללמוד תורה או לכל שימוש שלא יהיה והאור מפריע לאחר – אין בעיה, אפשר לכסות את האור בסיום השימוש ושלום בית לכולם! (מדברת מניסיון - עוזר פלאים במריבות של אחים בחדר משותף)

מוצר שימושי ושווה - ניתן להשיג באתר של האחים קדוש בע"מ. 

זהו עסק משפחתי ותיק עם מוניטין ותיק של עשרות שנים. החנות הממוקמת במרכז חולון, נותנת מענה מושלם ופתרונות רחבים לכלי עבודה, חומרי עבודה, מוצרי ביטחון כגון מנעולים וצלינדרים, צבעי טמבור, מוצרי חשמל, תאורה, כלים סניטרים ופרזול, וכל מה שבית צריך, כולל חומרים בשיטת עשה זאת בעצמך, הנדרשים ללקוח בעת מעבר דירה או שיפוץ של דירה קיימת.

את כל מוצרי החנות ניתן להשיג גם באתר אונליין כולל משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ.

מנורת שבת מעוצבת לשבת המלכה (צילום: חברת PALYAM)
מנורת שבת מעוצבת לשבת המלכה (צילום: חברת PALYAM)

הספר שיחבר בינך לבין המתבגר שלך  
ואם הזכרנו מריבות, לכל מי שמעוניין לחזק את הקשר עם המתבגרים שלו ועם ילדי הקשב אם יש לו (ולמי אין בימנו), חייב לקרוא את הספרים של הרב דן טיומקין. הכרתי את הספר הראשון של דן, שנקרא "בוסר המלאכים" בעצת חברת ילדות מקצועית מהתחום כששיתפתי אותה שאני ובכורתי כל היום רבות, היא ישר המליצה לי על הספר הזה ואיך שהתחלתי לקרוא הכל היה ברור לי. ראש בראש לא ילך, זה מחייב שינוי גישה, וזה בדיוק הספר שכל הורה חייב לקרוא.

בזכות הקריאה בספר "בוסר המלאכים" אני לוקחת הרבה נשימות ומבינה שאם הקשר עם הבת שלי חשוב לי אני צריכה לשנות גישה ומהר. נגמר שלב החינוך, ממשיך שלב הדוגמא האישית והרגע להיות חברה ואוזן קשבת. לפני כחודש התמזל מזלי ויצא לי ולבעלי להיות גם בסדנה שלו, שם הכרתי את הספר השני שלו "כוחות העל של ילדי הקשב".

כל ספר של דן אוצר, המון כלים אמיתיים בדגש על זמן איכות אמיתי עם הילדים והרבה הכלה לילדים שמתקשים (מה שלפני כן היה פחות לצערי).

ספר חובה- אתם עוד תגידו לי תודה!

חפשו בגוגל את הספרים של דן טיומקין. בנוסף ישנו קו טלפון עם שיחות של הרב אורי זוהר ושל הרב דן טיומקין בענייני חינוך, ואפשר להאזין בטלפון: 08-3137881.

הספר שיחבר בינך לבין המתבגר שלך   (צילום: אלעד כאן)
הספר שיחבר בינך לבין המתבגר שלך   (צילום: אלעד כאן)

הספר שיחבר בינך לבין המתבגר שלך   (צילום: אלעד כאן)
הספר שיחבר בינך לבין המתבגר שלך   (צילום: אלעד כאן)

המלצות למשחקי קופסא שיסדרו לכם זמן איכות עם הילדים
משחקי קופסה חדשים של חברת "משחקי יצירה אורדע" שהושקו לאחרונה שהילדים בטוח יאהבו : 

בונים חממה ירוקה
לחקלאים הקטנים – מרכיבים לבד בבית חממה עם מערכת השקיה מובנית, הכוללת כוסות הנבטה, טבליות אדמה, זרעים, כלי גינון, כפפות ושילוט להשלמת ערכת גידול ירוקה ומקצועית. החקלאים הצעירים ילמדו איך צמחים גדלים ומתפתחים ואף יוכלו לעקוב אחרי הצמיחה בחממה באמצעות פנקס מעקב. מומלץ מגיל 6+

מוצעת במחיר של כ 135 ₪

בונים חממה ירוקה (צילום: יח''צ)
בונים חממה ירוקה (צילום: יח''צ)

מפעל הסליים
יוצרים מעל 6 סוגי סליים שונים ומיוחדים בלי ללכלך את הידיים. הערכה כוללת עמדת הכנת סליים מקצועית לילדים, המאפשרת לשמור על ידיים נקיות בזמן הכנת הסליים. מערבבים את כל החומרים על פי ההנחיות, מוסיפים – קישוטים, נצנצים, חרוזים וכל מה שנרצה, ויוצרים סליים מרהיב. ניתן להכין סליים אטום, שקוף, צבעוני, משולב עם קונפטי, חרוזים קטנים ועוד. מתאים מגיל 6 ומעלה.

מוצע במחיר של כ 99 ₪.

המשחקים ניתנים לרכישה בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרות, אתרי סחר ובאתר אמיגו הערכות החדשות של קבוצת משחקי יצירה לחג הפסח יוצאים מגבולות "המשחק" ומעניקים בכל ערכה ערך לימודי נוסף ומעשיר לילדים. השנה אף הגדילו באתר אמיגו את אזורי החלוקה למשלוחי אקספרס מהירים, מהיום להיום לישובים נבחרים בין הקריות לב״ש.

מפעל הסליים (צילום: יח''צ)
מפעל הסליים (צילום: יח''צ)

ולגדולים יותר יש את המשחק האהוב - אליאס משפחתי
רב המכר המשעשע של משחק המילים התחרותי אליאס, יוצא לראשונה בגרסה מותאמת לשילוב משתתפים בגיל טרום קריאה. המשחק מבוסס על העברת רמזים ואסוציאציות תוך לחץ זמן, מסייע לשיפור יצירתיות, מעודד אינטראקציות וניתן לשחק בו אינספור פעמים בהנאה רבה.

קלפי המשחק המיוחדים משלבים מילים ותמונות, ומספקים רמת אתגר זהה לצעירים וגם לבוגרים. בכל תור תגרילו מחדש, מי משחק איתכם. תהיה לכם דקה אחת לתאר להם באמצעות רמזים בלבד, כמה שיותר מילים. כל מילה שהם יצליחו לנחש נכונה, תקדם אתכם וגם אותם, על לוח המשחק. הראשון שיסיים את המסלול – מנצח.

מיועד ל- 3-8 שחקנים בגיל 6 ומעלה, מחיר: 119.90 ₪ בכל נקודות המכירה.

להשיג בכל חנויות הצעצועים והספרים.

אליאס המשפחתי (צילום: פזית מורי design2)
אליאס המשפחתי (צילום: פזית מורי design2)

להתחדש בפינת אוכל חדשה לכבוד פסח 
במיוחד למשפחות מרובות ילדים או כאלה שמרבות לארח (והנה פסח מתקרב בצעדי ענק) חייבת להמליץ על פינות האוכל של ZAGA.

רשת ZAGA פינות אוכל, המתמחה בפתרונות אירוח חכמים עם טכנולוגיות מתקדמות ועומדים בחוד החנית של עולם העיצוב למעלה מ 60 שנה, משיקה בימים אלה, לקראת חג הפסח, קונספט עיצובי חדש: קולקציית mix & match, המאפשרת להרכיב שולחן אוכל לפי סגנון, גודל החלל,  וטעם אישי: בוחרים פלטה מעוצבת, מתאימים לה רגלי שולחן שבוחרים וזגה פינות אוכל מגשימים את החלום ומרכיבים את השולחן שעוצב בהתאמה אישית. 

קולקציית mix & match החדשה של זגה מציעה לבחירה תשע פלטות לשולחן אוכל הכוללות: שולחנות עגולים, שולחנות אובליים ושולחנות מלבניים. הפלטות מוצעות בגוונים עדכניים, כמו: עץ טבעי, אבץ, HPL בטון וHPL טבעי, אגוז אמריקאי וצביעת בטון. 

כל השולחנות מתאימים לאירוח ונפתחים, מאפשרים ישיבה של עד 16 סועדים.

כמו כן, הקולקציה החדשה כוללת כעשרה סוגים שונים של רגלי שולחן, העשויות מתכת לבחירה,  ביניהן:  רגלי איקס, רגליים מדוקקות, רגל מרכזית ועוד. כל הרגליים עשויות מתכת בצבע שחור, קלות לניקוי ועמידות לאורך זמן רב. 

קולקציית mix & match החדשה היא חיבור בלתי רגיל בין עיצוב, איכותי והתאמה אישית. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד ליצור את חוויית האוכל האידיאלית בסביבה מותאמת אישית ולחבר חומרים, גדלים, צורות, עיצובים וככל העולה על הדמיון לפי נטיית הלב. הקולקציה החדשה היא שילוב של איכות, יצירתיות ואישיות, שמשדרת מסר של "השולחן שלך, ההחלטה שלך".

מחירים לצרכן של שולחנות בהתאמה אישית:  החל מ- 4570 ₪

ניתן להשיג בכל סניפי ZAGA ובאתר.

פינות האוכל של ZAGA (צילום: מאור מויאל, עיצוב פנים: בת חן משה)
פינות האוכל של ZAGA (צילום: מאור מויאל, עיצוב פנים: בת חן משה)

מוצרי טיפוח לעור פנים בריא, חלק וקורן
בוטני, מותג הקוסמטיקה הטבעית פורץ הדרך, מתרחב ומשיק שני מוצרים חדשים בסדרת הקוסמטיקה, שכוללת ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים המותירות את עור פנים בריא, חלק וקורן. 

כל המוצרים מבוססים על  תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים, כולל בישום ממקור טבעי. אריזות מוצרי בוטני של הסדרה החדשה עשויות קנה סוכר ממקור טבעי וניתנות למחזור. 

קרם יום  BOTANY אנטי אייג'ינג וקרם לילה אנטי אייג'ינג | מחיר 89.90 ₪ ליחידה לתכולה: 50 מ"ל.

כל מוצרי הפנים הם ללא פטרוכימיקלים, ללא סיליקונים, לא נוסה על בעלי חיים, ללא שמן מינרלי, ללא פראבנים, ללא SLES/SLS. כל המוצרים מתאימים לכל סוגי העור כולל עור רגיש.

ברישיון משרד הבריאות.

ניתן להשיג באתר החברה.

מוצרי טיפוח לעור פנים בריא, חלק וקורן (צילום: איה וינד)
מוצרי טיפוח לעור פנים בריא, חלק וקורן (צילום: איה וינד)

קרם הלחות המגן של הרבלייף
בפתחו של האביב, חברת הרבלייף משיקה: קרם לחות לפנים עם הגנה SPF 30 מסדרת SKIN, הכוללת מוצרים שנבדקו קלינית דרמטולוגית ע"י רופאי עור ומסייעים בהשגת תוצאות יומיות. קרם לחות עם מקדם הגנה SPF 30 מספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה מפני קרינה. כמו כן, עוזר בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקווים דקים תוך 7 ימים בלבד. 

מעניק עור לח פי 2 למשך 8 שעות, העור נראה זוהר יותר וחלק תוך 7 ימים. 

רכיבים: אלוורה, ויטמינים נוגדי חימצון E ו- C וויטמין B3.

הקרם אינו מכיל פרבאנים ולא נוסה על בעלי חיים. 

תכולה: 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 264 ₪

קרם הלחות המגן של הרבלייף (צילום: סטודיו דיטיילס)
קרם הלחות המגן של הרבלייף (צילום: סטודיו דיטיילס)