שעון קיץ 2024 בישראל נכנס לתוקפו בין יום חמישי האחרון לשישי ובשעה 02:00 בלילה זזו מחוגי השעון שעה אחת קדימה ובישרו את בואה של העונה החמה. ביום חמישי האחרון לכבוד פתיחת הקיץ ערכו בכירי מותג היוקרה JACK KUBA אירוע חגיגי בו הכריזו על המגמות העיסקיות של הרשת והוצגו הטרנדים המובילים בקולקציית בגדי הים ובגדי החוף לקיץ 2024. 

"אנו נמצאים במציאות כואבת ומתסכלת. מצד אחד בא לצעוק לעולם שיעצור הכל עד שכל החטופים ישובו בשלום" אמרה ג'ני קובה בפתיחת האירוע "ומצד שני מנסים לחזור לשגרה גם כדי לשמור על השפיות, וגם כדי ליצור ולהניע את הכלכלה".

האירוע נערך בסניף הדגל של המותג, בקניון עופר רמת אביב, אליו הוזמנו כ-60 אורחים, ביניהם אנשי עסקים, אושיות אופנה וכוכבי רשת שנהנו מקוקטייל בסגנון צרפתי, וחשיפה של הטרנדים בהנחייתה של הסטייליסטית הילה רביבו, שסקרה את כל הדגמים המובילים בעולם בגדי הים, הטכנולוגיות המתקדמות, הבדים, הגזרות, הצבעים וכל מה שחם לשנת 2024.

בוטיק JACK KUBA. הסניפים יגדלו לשטח שבין 100-120 מ''ר (צילום: יחצ)
בוטיק JACK KUBA. הסניפים יגדלו לשטח שבין 100-120 מ''ר (צילום: יחצ)

"בשנתיים הקרובות אנחנו צפויים להרחיב את הרשת עם 3 סניפים חדשים" הוסיפה קובה "ובעיקר להגדיל את שטח כל החנויות ל-100-120 מ"ר. אנו זקוקים לשטח חנות גדול מכיוו שבשנה האחרונה הרחבנו את תמהיל המוצרים ונכנסנו לתחומים חדשים כמו: תכשיטים, נעליים, תיקים ופריטים טרנדיים שיצאו מחדר השינה ומתחת לבגדים ונלבשים כבגדים לכל דבר, ואפילו כבגדי ערב. במיוחד כשחם כל כך בחוץ. בקרוב תושק גם קולקציית ESSENCE בשמים לבית ולגוף. החזון שמוביל אותנו הוא שכל אישה שתיכנס לג'ק קובה תמצא פה טוטאל לוק". 

דוד בן משה מנכ"ל עופר רמת אביב שהגיע יחד עם ליאורה עופר יו"ר מליסרון אמר: "סניף JACK KUBA בקניון נחשב לפרימיום ולקצ'רי של הלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים".

מימין ג'ני קובה, דוד בן משה, ויקו ופרלה קובה זייברט (צילום: איציק בירן)
מימין ג'ני קובה, דוד בן משה, ויקו ופרלה קובה זייברט (צילום: איציק בירן)