בעקבות ההצלחה של קרם הלחות Vitamin Enriched, מותג האיפור בובי בראון מרחיב את קו המוצרים שלו ומשיק קולקציית טיפוח ואיפור מלאה בוויטמינים. בקולקציה שלושה מוצרים חדשים: Vitamin Enriched Smoothing Serum - סרום למראה זוהר המחליק את העור; Vitamin Enriched Hydrating Skin Tint - קרם לחות עם גוון עדין, המזין את העור עד 12 שעות ומעניק כיסוי קליל וטבעי; ו־Vitamin Enriched Pressed Finishing Powder - פודרה רב־תכליתית עתירה בלחות, שסופחת שומן ומחליקה את העור.

ניסינו את הסרום, שמגיע במרקם חלבי ונספג בשניות בעור ומשאיר את העור חלק למגע וזוהר. יש בו, על פי המותג, קומפלקס פירות, ניאצינמיד ויטמין B3 , ויטמין C, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה ועוד. כולם יחד עוזרים ליצירת גוון עור אחיד ועתיר בלחות. דגמנו גם את קרם הלחות, שמגיע בשלל גוונים. גם הוא נספג מהר, נותן כיסוי סופר עדין, והוא מתאים למי שרוצה להכניס קצת צבע לעור מבלי "ללבוש" מייק־אפ כבד.
מחיר: 230־260 שקלים.

קולקציית וימטין אנריץ' של בובי בראון (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית וימטין אנריץ' של בובי בראון (צילום: יח''צ חו''ל)

מהומות בירושלים: הוצתו מדורות בדרך בגין, הופעלה מכת"זית

שמפו ומרכך חדשים מסדרת Frizz collection של מותג הטיפוח Moroccanoil. שתי התוספות החדשות לסדרה עובדות בסינרגיה ועוזרות לנטרול פריז בשיער, נותנים לו ברק ולחות. המוצרים משלבים בתוכם שמן ארגן, תמצית ג'קפרוט הממוחזרת להגברת העמידות לקרזול, ותמצית נורי להשבת חיוניות השיער. מוצרים נהדרים עם ניחוח נעים שעוזרים להשתלט על הקרזול ומורידים חשמל סטטי.
מחיר: 95 שקלים.

סדרת מוצרי פריז קונטרול של מורוקנאויל (צילום: יח''צ)
סדרת מוצרי פריז קונטרול של מורוקנאויל (צילום: יח''צ)

מקס סטוק התחילה למכור צמידי תרומה עשויים מרצועה דמוית עור עם מגן דוד בצבעי כסף או זהב. כל הרווחים ממכירת הצמידים יועברו לעמותת הבית לחיילים הבודדים. הצמידים דקים ואלגנטיים, מגיעים בצבעים כחול, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול ואדום.
מחיר: 5.90 שקלים.

צמידי מקס סטוק (צילום: רמי זרנגר)
צמידי מקס סטוק (צילום: רמי זרנגר)

מותג הדרמו־קוסמטיקה VICHY הרחיב את סדרת הטיפוח "ליפטאקטיב ספשייליסט" עם ההשקה של סרום רטינול חדש. LIFTACTIV RETINOL SPECIALIST DEEP WRINKLES SERUM הוא סרום המסייע להתחדשות תאי העור וכפועל יוצא מכך להפחתת קמטים וקמטוטים. סרום שעושה עבודה מצוינת. הוא נספג טוב בעור, וצריך ממנו רק 2־3 טיפות כדי לשמור על שגרת טיפוח. הוא מזין את העור, נותן גוון אחיד לעור ומרקם חלק יותר.
מחיר: 249 שקלים.

וישי סרום רטינול (צילום: יח''צ)
וישי סרום רטינול (צילום: יח''צ)

רגע לפני פסח, המותג מאסטר שף השיק תערובת קניידלך להכנה קלה. תערובת הקניידלך קמח מצה, קמח חיטה ותיבול, ואין עליה מדבקות אדומות. כל קופסה כוללת בתוכה שתי שקיות אטומות להכנת כ־30 כדורי קניידלך. מוצר נהדר, שבעזרתו ניתן להכין כדורים אווריריים וטעימים ללא כל מאמץ.
מחיר: 12.50 שקלים.

תערובת קניידלך של מאסטר שף (צילום: יח''צ)
תערובת קניידלך של מאסטר שף (צילום: יח''צ)

רשת גולף מתכוננת לאביב ומציעה קולקציית טי־שרט במהדורה מוגבלת כמחווה ללהקת הביטלס. הקולקציה כוללת חולצות לנשים ולגברים עם פרינטים של הלהקה וכיתובים המזוהים איתה. החולצות מגיעות בצבעוניות של ורוד, שחור, לבן, אפור, כחול וחום. זוהי קולקציה יפהפייה שתהיה רלוונטית גם עוד שנים קדימה. הבדים נעימים על הגוף והגזרות מדויקות.
מחיר: 79.90 שקלים.

טי שירט ביטלס גולף (צילום: דור שרון)
טי שירט ביטלס גולף (צילום: דור שרון)

המותג סקיני פסטה הרחיב את סל המוצרים שלו עם ההשקה של סקיני סוכר, סקיני פסטה שיבולת שועל, סקיני קטשופ וסקיני סופ - ארוחות להכנה מהירה. ניסינו את הסקיני קטשופ ללא סוכר, גלוטן וחומרים משמרים שעשוי מזן העגבניות Lycopersicum Esculentum הגדלות בספרד. הקטשופ מגיע בגרסה רגילה וגרסה חריפה. הקטשופ הקלאסי היה טעים, אך מעט מתוק מדי.

ניסינו גם את הסקיני סופ, שהן גרסה דלת קלוריות ל"מנות החמות" למיניהן עם רק 69 קלוריות למנה. המרקים מגיעים בטעמי עוף, פטריות ועגבניות, והם טבעוניים. בכל אחד מהמרקים יש גם אטריות סקיני פסטה שיבולת שועל נודלס מקוצרות וירקות. כחובבי האטריות של המותג, עפנו על המרק. האטריות מרגישות כמו נודלס, הטעם טוב ולא מרגישים טעמי לוואי. הן משביעות ובהחלט סוגרות פינה.
מחיר משוער: סקיני סופ – 9.90 שקלים; קטשופ – 14.90 שקלים.

סקיני סופ (צילום: יח''צ)
סקיני סופ (צילום: יח''צ)

סקיני קטשופ (צילום: יח''צ)
סקיני קטשופ (צילום: יח''צ)

חברת א.א אורטופדיה, החלה לשווק בארץ את TENS של חברת HiDow. ה־TENS הוא מכשיר עיסוי חשמלי קטן ונייד לטיפול בכאבים ובעיות בגב. המכשיר, שפועל על פולסים חשמליים בשתי טכנולוגיות מתקדמות של טנס ו־EMS, מאושר קלינית על ידי ה־FDA. איך זה פועל? על ידי גירוי חשמלי שנשלח אל השרירים וגורם לכיווץ ושחרור בצורה אוטומטית.

הפעולה הזאת מבטיחה חינוך מחדש של השריר, חיזוקו ופיתוחו. האמת, מכשיר נהדר ונוח לשימוש. מצוין לגב תפוס, כאבי שרירים, כאבי ראש ואפילו כאבי מחזור. מגיע בשתי גרסאות, אחת עם 12 תוכניות בדרגת עיסוי שונה, והשנייה עם 18 תוכניות.
מחיר: 699־799 שקלים בהתאם לכמות התוכניות של המכשיר. כעת ב־40% הנחה.

TENS (צילום: יח''צ חו''ל)
TENS (צילום: יח''צ חו''ל)