הכתבה נכתבה בשיתוף יהלומי פוזיילוב

הצעת נישואין בבית
לא כל הצעת נישואין חייבת להיות משהו ענק ומרהיב שכולל את כל החברים ובני המשפחה, אפשר גם להפוך את זה לאירוע מאוד אינטימי ומיוחד שמשקף את שני בני הזוג. אם אתה רוצה להציע נישואין לבת זוגתך, תוכל להזמין אותה לערב שכולו רומנטיקה. תוכל להכין או להזמין לכם את האוכל ששניכם הכי אוהבים, ליצור פלייליסט של השירים שלכם, לארגן את הבית שיהיה נקי ומסודר, לרכוש זר פרחים יפהפה, להכין שולחן רומנטי עם נרות ליצירת אווירה אינטימית ולהזמין את אהובת ליבך לערב שכולו שלכם. 

לאחר שסעדתם, ושוחחתם ונהניתם עד מאוד, תוכל להפתיע אותה ולשלוף טבעת אירוסין כשהיא כלל אל מצפה לכך. דמיין עד כמה היא תהיה מופתעת ונרגשת לגלות כי אתה כורע ברך ומציע לה לבלות איתך את שארית חייה.

הצעת נישואין בכותל
הכותל נחשב לאזור קדושה ליהודים, רבים מרגישים זיקה עמוקה למקום ומעוניינים כי הברכה של ירושלים תלווה אותם בדרכם החדשה. אם גם אתה רוצה להציע לזוגתך נישואין במקום הזה, תוכל לעשות זאת בעזרת חברה טובה או בן משפחה אשר יביא אותה לשם באיזושהי טוענת שווא כך שאתה תוכל להפתיע אותה ברגע הכי לא צפוי. תוכל לעשות זאת לפני שהיא נכנסת לרחבת הנשים או מיד לאחר שיצאה ממנה. לאחר מכן, תוכלו לסייר בעיר היפה, לשבת לאכול באחת המסעדות או לחזור הביתה אל המשפחות ולשתף גם אותן.

הצעת נישואין בבית מלון
סופ"ש רגוע ונעים יכול להיות מושלם עבור הצעת נישואין אינטימית. תוכלו לנסוע לאחד מבתי המלון המצוינים בארצנו הקטנה ולהתפנק לאורך כל סוף השבוע. החל ממסאג'ים וטיפולי פנים וכלה בארוחות במסעדות או במלון עצמו. תוכלו לנוח ולהירגע, לסייר באזור שבו נמצא בית המלון, לבקר ביקבים שיש או באזורים מומלצים לטיול וכך לפתע, ברגע הכי לא צפוי תוכל לשלוף טבעת ולהציע לה נישואין.

הצעת נישואים בפיקניק
פיקניק הוא בילוי זוגי נהדר. יום בהיר ושוטף שמש, סלסילה גדולה המכילה כל טוב והרבה פינוקים ומחצלת גדולה שעליה תוכלו לשבת וליהנות מכל הטוב הזה. מומלץ לבחור לוקשיין מוצלח כדי להשלים את האווירה, מקומות כמו נחל הירקון, יער בן שמן מאגר בית זית, עמק השלום, תל קטרה, יער המלאכים ועוד. כשתגיעו תפרוס את המחצלת ותוציא החוצה בקבוק יין או שמפנייה שקיררת מראש. לצידו תוכל לפרוס לחמים וגבינות או כריכונים, מאפים וקינוחים מתוקים. תוכל להפתיע אותה עם טבעת שהחבאת באחת מקופסאות הגבינה, למשל בתוך קופסה של מון בלאן או לבש קירי, היא תפתח את הקופסה ובמקום גבינה תתגלה לנגד עיניה טבעת יפהפייה.   

הצעת נישואין בספא
אם חשקה נפשך להפתיע את זוגתך היפה ביום של פינוקים ולשלב בו גם הצעת נישואין הרי זה מבורך. תוכל לקבוע לכם יום של טיפולי ספא מפנקים בים המלח ולשים פעמיך את המקום הכי נמוך בעולם. בזמן שאתם מתפנקים ביחד, תוכל להפתיע אותה עם טבעת אירוסין בזמן ארוחת הבוקר או ממש רגע לפני שאתם עוזבים את הספא, להעניק לה עוד הפתעה אחת בלתי צפויה. 

מחפשים טבעת אירוסין בעיצוב יוקרתי? צאו למסע של אהבה נצחית עם טבעות האירוסין של יהלומי פוזיילוב

הכתבה נכתבה בשיתוף יהלומי פוזיילוב