רשת WESHOES מסכמת את שנת 2023 עם צמיחה אדירה של 15% ו-20% בתחילת שנת 2024, המיוחסת, בין היתר, להצלחה של המותגים הבינלאומיים המיובאים בלעדית ברשת, ביניהם: הוקה, קרוקס ובלנסטון.

בשנה האחרונה נפתחו 29 סניפים ועד סוף 2024  צפויים להיפתח 13 סניפים נוספים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ, ביניהם קניון מול וילג' חדרה, קניון עופר במעלה אדומים, שבעת הכוכבים בהרצליה, רננים ברעננה, עזריאלי חיפה, וקניונים במבשרת, בארות יצחק, אילת, ועוד. בכך, תחצה רשת WESHOES לראשונה את רף 100 הסניפים ותהפוך לאחת מרשתות הנעליים הגדולות בישראל. עלות ההשקעה בפתיחת סניף חדש עומדת על כ-600 אלף ש"ח.

בנוסף למגוון מותגי הנעלה הבינלאומיים הבולטים FreedomMoses, HeyDude, Blundstone, Hoka, Crocs ומותגי הבית SeventyNine, Oscar's, Mighty ו-Candy, משווקת החברה תיקים של Desigual ,Kan-Ken ,Delsey Paris , Lee Cooper ומזוודות של Delsey Paris Travel Lite ו-.IT

הצמיחה המרשימה של WESHOES מדגישה את יכולתה של הרשת להתמודד בהצלחה עם תנאי השוק המאתגרים, תוך התמקדות בחוויית לקוח מיטבית, אסטרטגיית שיווק יעילה ומגוון רחב של מוצרים איכותיים. הידיעה הנוכחית מדגישה את הצלחתה של WESHOES כחברה צומחת ומתפתחת, ומעידה על פוטנציאל משמעותי להמשך צמיחה עתידית. לאחרונה נרשם שיא  של מעל 165 אלף חברי מועדון, נתון שגם נמצא בגדילה מתמדת.

נעלי ריצה 7 ARAHI של HOKA (צילום: גל בורנשטיין)
נעלי ריצה 7 ARAHI של HOKA (צילום: גל בורנשטיין)