דקטלון, רשת הספורט הגדולה באירופה, מדווחת היום (חמישי) על רווח נטו של 931 מיליון יורו בשנת 2023. המכירות הסתכמו ב-15.6 מיליארד יורו, עלייה של 1.15% בהשוואה ל-2022. נתח המכירות הדיגיטליות עמד על 17.4% מכלל המכירות. מספר חנויות הרשת עומד על 1,749 ב-78 מדינות. 

ברברה מרטין קופולה, מנכ"לית דקטלון: "בשנת 2023 עסקים ברחבי העולם פעלו בנסיבות חסרות תקדים. בחרנו לנצל את הרגע הזה כדי לפעול ולהשתנות. אני גאה מאוד בהפחתה המשמעותית בפליטות ה-CO2 שלנו, תוך שמירה על צמיחה בהכנסות".