זוגלובק מציגה - חדשנות קולינרית מוגנת פטנט, שתשנה את כללי הכנת הארוחה הביתית בישראל! "מאדאם פרז" כוללת שבעה תבשילים ביתיים, בקונספט של ארוחה לשניים. כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית- בישול פסטה, אורז, נודלס או קוסקוס מהיר הכנה, וחימום מהיר במיקרוגל של התבשיל הבשרי. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים. הסדרה כוללת: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

סדרת מאדאם פרז (צילום: אסף קרלה)
סדרת מאדאם פרז (צילום: אסף קרלה)

בן & ג'ריס ישראל משיקים לרגל חג הפסח סדרת גלידות כשרה לפסח, במהדורת חג מיוחדת, הכולל שמונה טעמים, ללא גלוטן וכשרים למהדרין. הגלידות הכשרות ישווקו באריזות פיינט- 500 מ"ל בטעמים: וניל, שוקולד, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס (גלידת שמנת עם תות שדה), דולצ'ה דה לצ'ה (גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג') וטעם קפה.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים. 

פסח בבן אנד גריס (צילום: יחצ)
פסח בבן אנד גריס (צילום: יחצ)

רשת מקס סטוק משיקה צמידי תרומה ייחודיים כאשר כל הרווחים יועברו לחיילים בודדים. הצמידים, המעוצבים בהשראת הרוח הישראלית החזקה והמאוחדת, עשויים מרצועה דמוית עור שאת מרכזה מעטר מגן דוד קטן בצבעי כסף או זהב והם מגיעים בשמונה צבעים קלאסיים: כחול כהה, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול טורקיז ואדום.
מחיר מומלץ: 5.90 שקלים. 

צמיד קטן. אהבה גדולה. להשיג ברשת מקס סטוק. (צילום: רמי זרנגר)
צמיד קטן. אהבה גדולה. להשיג ברשת מקס סטוק. (צילום: רמי זרנגר)

"כיף", מותג הסבונים משיק: תחליבי רחצה באריזה משפחתית, בתכולה חדשה של 1.4 ליטר, בגודל כפול מהמוצר המקורי, ובתוספת משאבה לשימוש נוח במיוחד. המוצרים מגיעים באריזה ידידותית לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר. התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים בשני ניחוחות: תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני).
מחיר מומלץ: 20 שקלים. 

כיף תחליבי רחצה (צילום: טל אזולאי)
כיף תחליבי רחצה (צילום: טל אזולאי)

מותג הטיפוח היפני SHISEIDO משיק את סרום הלילה מסדרת ויטאל פרפקשן לתגובה יעילה עוד יותר לעור נפול. פתרון ממוקד זה נלחם נגד צניחת העור הנגרמת על ידי כוח המשיכה הטבעי על מנת להגדיר מחדש את קווי המתאר של הפנים. הסרום מעניק לעור מראה רענן וצעיר יותר, עור מתוח מוצק  וזוהר. פורמולה קלת משקל ואינה שומנית.
מחיר מומלץ: 1290-820 שקלים. 

SHISEIDO (צילום: יחצ)
SHISEIDO (צילום: יחצ)

פלדמן מרחיבה את סדרת גלידל ומשיקה: גלידל 99 קלוריות בטעמים מפנקים: וניל בציפוי שוקולד בלונד, וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק ווניל בציפוי שוקולד מריר. השלגונים החדשים מצטרפים לטילון גלידל שיצא בשנה שעברה גם הוא עם 99 קלוריות בלבד.
מחיר מומלץ: 36.90-24.90 שקלים.

גלידל 99 פיסטוק  (צילום: סטודיו גלידות פלדמן)
גלידל 99 פיסטוק (צילום: סטודיו גלידות פלדמן)

לוריאל פריז מרחיב את סדרת הפריימרים 'פריים לאב' ומשיק את פריימר 'פור מינימייזר', המשמש כבסיס לאיפור עמיד ומצמצם מראה נקבוביות עד 24 שעות. הפריימר 'פור מינימייזר' החדש מטשטש מיידית מראה נקבוביות, כתמים וקמטים ומאריך את עמידות האיפור.
מחיר מומלץ: 80 שקלים. 

פריימר פור מינימייזר לוריאל פריז (צילום: יחצ)
פריימר פור מינימייזר לוריאל פריז (צילום: יחצ)

טיטניום מולקולה: סדרת דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט חדשה לגברים עם מולקולת הבישום הייחודית המתמזגת עם הגוף ויוצרת ניחוח אישי וייחודי. טיטניום, המותג המוביל את קטגוריית דאודורנט הספריי לגברים בישראל, משיק סדרת דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט חדשה לגברים.
מחיר מומלץ: 15.90 שקלים. 

TITANIUM סדרת דאודורנטים מולקה  (צילום: טל אזולאי)
TITANIUM סדרת דאודורנטים מולקה (צילום: טל אזולאי)

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע לאביב 2024 סרום רטינול לחידוש מראה העור המכיל רטינול במיקרו-מינון לשימוש יומיומי. הסרום מתאים לכל סוגי העור, לרבות עור רגיש.
מחיר מומלץ: 349-229 שקלים. 

קיל'ס סרום רטינול (צילום: יחצ)
קיל'ס סרום רטינול (צילום: יחצ)

המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה לקראת חג הפסח: מארז תערובת קניידלך, להכנה קלה, מהירה, טעימה ונוחה. הקניידלך של מאסטר שף ללא מדבקות אדומות.
מחיר מומלץ: 12.50 שקלים. 

מאסטר שף משיק תערובת קניידלך לפסח (צילום: יחצ)
מאסטר שף משיק תערובת קניידלך לפסח (צילום: יחצ)