הכתבה נכתבה בשיתוף השף הלבן

פשטידת תירס לילדים
פשטידת תירס היא אחד המאכלים שהכי אהובים על ילדים, תוכלו למצוא שלל מתכונים ב10 דקות להכנתה. לאחר שתכינו אותה, הריח שיתפשט בבית כבר יביא את הילדים למטבח והם ישמחו לקבל חתיכה של פשטידה. תוכלו להכין אותה כארוחת ערב קלילה עם גבינות רכות או קשות וירקות חתוכים כמו גמבה, מלפפון ועגבנייה.

ירקות חתוכים
ירקות חתוכים יכולים להיות נשנוש נהדר שקל להכין וכיף לאכול. בחרו ירקות שילדים אוהבים כמו מלפפון ירוק שאפשר לחתוך לרצועות על חצי או שליש, תלוי בגודל המלפפון. עגבניות שרי חתוכות לרבעים, גזר שאפשר לחתוך לעיגולים, גרעיני תירס שובבים, קולורבי חתוך לחצאי עיגולים, לבבות דקל רכים וגם זיתים. תוכלו להגיש אותם כפי שהם או לצד גבינת קוטג', גבינה לבנה או לאבנה חמצמצה עם מעט שמן זית. הילדים יחסלו אותם ברגע וישבעו עד ארוחת הערב ואתם תשמחו שהם מנשנשים ירקות בריאים.

סלט פירות מרענן
נשנוש נהדר, בריא, מתוק ומרענן. לא משנה אם זו עונת החורף או עונת הקיץ, סלט של פירות טעים אפשר להכין תמיד. בעונת החורף תוכלו לשלב לילדים תפוחי עץ, אגסים, בננות, תותים, אפרסמונים, פלחי קלמנטינות, תפוזים ואשכולית אדומה ולהוסיף כמובן מיץ תפוזים טרי טרי וטעים טעים. בעונת הקיץ תוכלו להכין סלט מרענן במיוחד עם נקטרינות, אפרסקים, שזיפים, משמשים, שסקים, מנגו וכמובן ענבים, כל אלו יהיו גם בתוך מיץ תפוזים מרענן. את שני הסלטים אפשר לשדרג עם אגוזי מלך, צימוקים, גזר מגורר, חמוציות, נענע טרייה ועוד.

כדורי שוקולד טעימים
טוב, הנשנוש הספציפי הזה פחות על טהרת הבריאות ויותר על טהרת הטעים. אבל מדובר בנשנוש אהוב במיוחד שגם הילדים יכולים להשתתף בהכנתו, כך שאם אתם מחפשים גם הפעלה לשעות אחר הצהריים, כדורי שוקולד הם פתרון מוצלח ביותר. בקשו מהילדים לשבור את הביסקוויטים כמה שהם יכולים ולהכניס אותם לקערה, אחר כך המיסו בקערת זכוכית שוקולד מריר עם חמאה במיקרוגל ובקערה אחרת המיסו אבקת קקאו עם חלב חם, ערבבו היטב והוסיפו את תכולת שתי הקערות לביסקוויטים וערבבו שוב עד שתתקבל עיסה נהדרת שהילדים ייהנו מאוד להכניס לתוכה את שתי ידיהם הקטנות וללוש אותה אותה. אחר כך בקשו מהם ליצור עיגולים קטנים ובקשו שיצפו אותם בסוכריות צבעוניות או שבבי קוקוס. לסיום, בקשו שיפזרו מנז'טים מנייר על גבי מגש ושיכניסו לתוכם את כל כדורי השוקולד הנפלאים שהכינו המו ידיהם. הכניסו אותם לקירור ואחר כך פנקו את כל הילדים בכדורי שוקולד פרי עמלם!  

מאפינס מגבינה שאי אפשר להפסיק לאכול
מאפינס גבינה הם נשנוש נהדר שיכול בקלות להתפתח גם לארוחת ערב. בסיכומו של דבר מדובר בבלילה של פשטידה שמוכנסת לתוך תבנית של מאפינס כדי להקטין את התכולה ולייצר מיני פשטידות קטנות. אפשר לשלב במאפינס מגוון גבינות, אפשר להכניס גם תירס או טבעות זיתים כדי להעניק להם שדרוג שהילדים יאהבו לאכול. גם עם המאפינס אפשר להגיש ירקות חתוכים טעימים ולתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

לסיכום, יש שלל נשנושים נהדרים שאפשר לתת לילדים בשעות אחר הצהריים מבלי שיזללו שטויות ויקלקלו את ארוחת הערב.

הכתבה נכתבה בשיתוף השף הלבן