האביב כבר פה וסנדלי שורש משיקים דגמים חדשים בקולקציית הנשים. דגמי "סהרה" של המותג מיוצרים מאנרגיית השמש, מגיעים בצבעוניות מפתיעה, שתאפשר לחובבות המותג לשלב אותן במלתחה היומיומית ולא רק כשהן יוצאות אל הטבע. הסנדלים מגיעים בצבעים בהירים כגון ורוד עתיק ועם הדפסים של זברה, חולות, ופירמידות. אי אפשר שלא להתאהב בנראות החדשה של "שורש". למרות שבעיניי הדפס הזברה הוא המנצח בקולקציה, שאר הדגמים מאפשרים גם למי שלא מחפשת מראה דומיננטי למצוא לה סנדלים יפים ונוחים ליומיום.
מחיר: 339 שקלים

סנדל שורש לנשים בדגם סהרה -זברה חדש 339 שח.  מידות-42-36   (צילום: ישראל פורלנדר)
סנדל שורש לנשים בדגם סהרה -זברה חדש 339 שח. מידות-42-36 (צילום: ישראל פורלנדר)

מותג הניקיון "ניקול" השיק סדרת מוצרים חדשה לקראת פסח, בהם סדרת "הסודות של סבתא" - מטליות לחות לניקוי כללי עם תוספי ניקוי ביתיים כגון חומץ או סודה לשתייה, שני טרנדים חזקים בעולם הניקיון כרגע. המטליות מגיעות בריח נקי ועדין, עושות עבודה טובה ולא משאירות סימנים. בנוסף משיק המותג שקיות ענקיות EXTRA. השקיות גדולות פי ארבעה משקיות האשפה הנמכרות בשוק עד כה ומכילות עד 250 ליטר. שקיות מצוינות לכל מי שעושה סדר פסח ומכניס לאחסון או מפנה כמויות גדולות. מגיעות במארז הכולל עשר שקיות.
מחיר: מטליות - 13.90־11.90 שקלים, שקיות - 22.90־24.90 שקלים

מוצרי ניקול לפסח (צילום: יחצ ניקול)
מוצרי ניקול לפסח (צילום: יחצ ניקול)

מברשת חשמלית לייבוש ועיצוב השיער של רשת SACARA. למברשת יש שלוש עוצמות ייבוש, היא נוחה לאחיזה וקלה לתפעול. למברשת יש כבל המסתובב 360 מעלות, זיפים אנטי־סטטיים וציפוי קרמי. כמו כן, היא בעלת הספק של 1,200 וואט. המברשת היא רב־שימושית, ניתן להחליק איתה את השיער וגם לעצב אותו. היא מתחממת מהר, לא שורפת את השיער ומפחיתה פריז.
מחיר: 149 שקלים

מברשת חשמלית 149 ש''ח, חדש מSACARA (צילום: יחצ)
מברשת חשמלית 149 ש''ח, חדש מSACARA (צילום: יחצ)

עם פתיחת עונת הטיולים, NESCAFE טייסטרס צ'ויס התחילה לשווק בארץ גרסה מוקטנת של הקפה הפופולרי. NESCAFE טייסטרס צ'ויס האדום יגיע מעתה גם בגרסת 50 גרם, באותו בקבוק זכוכית מעוצב. רעיון נחמד ביותר שיעזור למכורי הקפה לקחת את הבית איתם גם לשטח או לחו"ל. הקפה מגיע במארז קטן וחמוד, נוח לנשיאה ושומר על הטריות.
מחיר: 18.90־3.90 שקלים

טסטר צ'יוס  (צילום: יחצ)
טסטר צ'יוס (צילום: יחצ)

רגע לפני פסח מציעה חברת LalQilla מגוון סוגים של אורז בסמטי כשר לפסח. את האורז, שמקורו בשדות הגדלים במדרונות ההימלאיה, מייבאת חברת תבליני גרשון. עד כה נמכר האורז של LalQilla רק במארזים של חמישה קילו וכעת, לראשונה ניתן יהיה לקנות אותו גם ברשתות ובשווקים בגודל של 1 קילו. בין הסוגים: אורז בסמטי קלאסי, אורז Qilla Excel שמיושן שנתיים ומאופיין במראה דק וארוך, אורז Majestic LalQilla מיושן ובעל גרגיר ארוך, אורז בסמטי מלא חום ועוד.
מחיר: 15־11.80 שקלים

קומפוזיציה (צילום: מקס דופלי)
קומפוזיציה (צילום: מקס דופלי)

בין שלל המוצרים הכשרים לפסח שנראה השנה השיקה אסם־נסטלה תערובות אפייה לפנקייק ולעוגה, פסטות ללא גלוטן (ספגטי וספירלי), נודלס אטריות אורז דקיקות ורוטב סויה. עם השנים אנחנו מבינים שכמעט לכל דבר אפשר ליצור גרסה כשרה לפסח, וכך גם השנה. תערובות הפנקייק שניסינו היו מצוינות, קלות לשימוש והטעם והמרקם נהדרים. גם בגזרת הפסטה עשו באסם עבודה לא רעה. המרקם של הפסטה יציב ולא נהיה צמיגי והטעם עבר גם את מבחן הילדים.
מחיר: 17.90־6.80 שקלים

מוצרי אסם כשרים לפסח  (צילום: סטודיו אסם)
מוצרי אסם כשרים לפסח (צילום: סטודיו אסם)

כחלק מההכנות לפסח השיקה טחנת "קמח הארץ" תערובת להכנת עוגות ומאפינס כשרה לפסח, ללא גלוטן וללא סוכר. התערובת בסדרת MOLINO מגיעה באריזה ורודה ומצטרפת לתערובת מולינו ללא גלוטן, כשרה לפסח (באריזה ירוקה), המיועדת למאפים, לחמים, פיצות ופוקאצ'ות. ניסינו את התערובת החדשה על פי מתכון המאפינס שמופיע על גבי האריזה והופתענו לטובה. יצאו מאפינס רכים ואווריריים עם טעם נהדר שגרם לנו לשכוח לרגע שהם נעשו מקמח כשר לפסח.
מחיר: 22־17 שקלים

קמח הארץ - סדרת מולינו ללא גלוטן וכשר לפסח (צילום: משה מולינו)
קמח הארץ - סדרת מולינו ללא גלוטן וכשר לפסח (צילום: משה מולינו)

ב"ורדינון" מתכוננים לאביב עם קולקציה אופטימית בהשראת טרנדים מעולמות העיצוב הבינלאומיים. במרכז הקולקציה ניתן לראות מצעים, שמיכות קיץ, מגבות, שטיחונים וציפיות נוי, אביזרי אמבטיה וחלוקי בית. הצבעים השולטים בקולקציה הם לבן, ורוד, סגול ותכלת. כמו כן, ניתן לראות הדפסים גיאומטריים מעודנים והדפסים פרחוניים. זאת קולקציה ששומרת על קו נקי, מאוד קלאסית והרמונית.
מחיר: מצעים - 459־439 שקלים. לרגל החג הנחה של 30% על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית שני מוצרים ומעלה.