קבוצת תנובה מאתגרת את שוק משקאות הבריאות עם סדרת מוצרים פונקציונליים שישווקו תחת המותג  +TNUVA. הסדרת כוללת חמישה סוגי משקאות בבקבוקונים של 100 מ"ל בשיתוף AMC הספרדית המייצרת מותגים פרטיים לחברות כמו סטוארבקס ומרקס אנד ספנסר.

כל הרכיבים יהיו על בסיס טבעי וללא חומרים משמרים. הטעם הפופולרי בעולם, ג'ינג'ר, יהיה רכיב חשוב בקטגוריה החדשה. הוא ישווק בתוספת תפוח ולימון או על בסיס לימון ודבש בתוספת תפוח, אגס, ג'ינג'ר, לימון ודבש. משקה נוסף יהיה על בסיס כורכום ויכיל תפוח, תפוז, לימון וג'ינג'ר.

עוד משקה יהיה סלק גוארנה המכיל סלק, תפוח, לימון, רימון וגוארנה. המשקה האחרון יהיה מאצ'ה המכיל תפוח, קיווי, לימון, ליים, נענע, מאצ'ה, ספירולינה וחריע. ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל תנובה: "תנובה ממשיכה להנגיש מזון מזין לציבור מתוך תפיסה רחבה של GOOD FOOD".

"אנו ממוקדים בפיתוח מוצרים פונקציונליים ומתאימים אותם לצורכי הלקוחות, כחלק ממגמות תזונה בעולם", אמרה מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק: "ה'שוטים' החדשים יאפשרו לצרכנים לשלב את הרכיבים הטובים בתזונה היומיומית שלהם. מדובר בהצעת ערך חדשה עבור הצרכן המתכתבת עם דפוסי החיים העדכניים אשר כוללים ריבוי משימות וצריכה על הדרך בקצב גבוה. אין חולק על התועלת הבריאותית של המוצרים החדשים".