הכתבה נכתבה בשיתוף נתן אלימלך

בימינו, הדרך היעילה ביותר לקידום העסק היא דרך המרחב הדיגיטלי. למעשה, כבר לא באמת ניתן להפריד בין עולם העסקים המקוון לעולם העסקים המסורתי, כי בלי ששמנו לב נוצרה פה מפלצת בעלת שתי ראשים, והאחד תלוי בשני. אממה, כאשר מדובר באפקטיביות (הבלתי מעורערת) של כלי הקידום השונים, אין ספק שמה שבאמת חשוב זה מי שנמצא "מאחורי הקלעים", או במילים אחרות, האדם שמנהל אותם. אז תהיתם כיצד ניתן לשדרג את הנוכחות של העסק שלכם ברשת ולהגיע ללקוחות חדשים? כדי לקבל תשובה לשאלה הזו, שוחחנו עם נתן אלימלך, מייסד ומנכ"ל החברה "נתן אלימלך בע"מ", אשר בעשור האחרון הפך לאחד השמות המובילים בתחום השיווק והקידום הדיגיטלי בארץ.

נתן, מה הקונספציה הכי מוטעית כלפי עולם הקידום הדיגיטלי?
בכנות? שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. נכון, אומנם הגישה לכלי הקידום השונים פתוחה בפני כולם, אבל בפועל כדי להשתמש בהם בצורה הנכונה ולהביא לתוצאות אופטימליות צריך להכיר לעומק את הכלים, את הטכנולוגיות שעומדות מאחוריהן, איך לשלב נכון בין המדיות, איך לטרגט את קהלי היעד, איך לנתח נכון את הנתונים האנליטיים שהם מציגים, וכן הלאה. ולא רק, בפועל, התהליכים של קידום דיגיטלי הם לעיתים קרובות לא מיידיים, והרבה לפני שבכלל מתחילים להשתמש בכלים צריך לדעת לתכנן ולבנות אסטרטגיה, כאשר אסטרטגיית קידום טובה דורשת תחילה ביצוע של לא מעט מחקרי שוק. בסופו של יום, חשוב להבין שבניית מותג בדיגיטל היא משימה מורכבת שדורשת לא רק הבנה טכנולוגית ויישום שיווקי, אלא גם כישורים אינטרפרסונליים והרבה דיוק בזיהוי מגמות חברתיות.

אז מה בעצם משך אותך לעסוק בקידום?
העולם הדיגיטלי התחיל לסקרן אותי כבר מלפני 15 שנה שהוא עוד היה יחסית בתהליכים ראשוניים של צמיחה והתפתחות, ובמיוחד בתור יזם שהתמחה בתחום השיווק והמיתוג. כשאני מתעניין במשהו אני חייב ללמוד ולנתח אותו לפרטי פרטים, אז התחלתי ללמוד ולחקור את הטכנולוגיות המתקדמות של הרשתות החברתיות והבנתי מהר מאוד שיש לי פה את היכולת לשלב בין שני תחומים שאני נורא אוהב, שיווק וטכנולוגיה. זה גם נורא הלהיב אותי שיש לי את האפשרות לבנות משהו מאפס. בכלל באופן כללי יש משהו בעולם הקידום דיגיטלי שהוא נורא מרתק בעיניי, מצד אחד יש בו המון אלמנטים טכניים של נתונים ומדדים,  מצד שני אתה באיזשהו מקום צריך למצוא את הדרך לעורר זיקה רגשית אצל אנשים דרך מסכים. מטורף לא?

יש לך פרויקטים שאתה מעדיף לקדם יותר מאחרים?
תשמע, אני לאורך השנים בתחום כבר הספקתי לנהל גם קמפיינים קטנים של עסקים מתחילים וגם קמפיינים שיווקיים בעלויות מצטברות של עשרות מיליוני שקלים בכל פלטפורמת פרסום אפשרית, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל, יוטיוב, אאוטבריין, טאבולה, לינקדאין ועוד. לומר לך שיש לי פרויקטים מועדפים יהיה רחוק מהאמת. כל פרויקט הוא אתגר מבחינתי, גם כשמדובר בפרויקט עם תקציב ענק וגם שמדובר בפרויקט קטן של עסק מתחיל, אני מרגיש את העקצוצים האלה של "יאללה קדימה". בכלל המנטרה שלי לעובדים שלי היא שבכל לקוח אנחנו משקיעים את כל הכוח, מבחינתי זה ערך עליון של העשייה שלי, וגם מה שהביא אותי עד הלום.

מה הביא אותך להקים חברה גדולה לקידום דיגיטלי?
ב-15 שנים האחרונות פעלתי וניהלתי צוות מדהים של בעלי מקצוע מהטופ בתחום ובשלב מסוים בעקבות הביקוש העצום לניהול קמפיינים על ידינו הרגשתי שכדי לעבור לשלב הבא אני צריך להרחיב משמעותית את הצוות. היה לי ממש חזון של להקים חברת קידום שמעניקה מעטפת 360 של שירותים דיגיטליים. הרגשתי שזה הצעד הנכון עבורי, ושעם צוות של מומחים מובילים מן התחום, אני אוכל ממש לעשות שינויים בעולם הקידום, והכי חשוב, אני אוכל לעזור לעסקים אחרים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. לא רוצה להישמע קלישאה, אבל לעזור לאנשים להגשים חלומות עסקיים זה משהו שמניע אותי ואת הצוות שלי. יש בזה משהו שמפעיל אצלי את הקילר אינסטינקט. בא לי לראות אותם מצליחים ועושה לי טוב שיש לי חלק בזה.

אילו שירותי קידום החברה שלך מציעה לעסקים?
אז כמו שאמרתי, היה לי חשוב שהחברה שלי תכלול את כל השירותים החשובים לקידום בעולם הדיגיטלי, לכן אני והצוות שלי מספקים מעטפת מלאה של כל שירותי הדיגיטל, מה שנקרא ONE STOP SHOP. השירותים שלנו כוללים כתיבת תוכן, בניית מותג, תחזוקת אתרים, הנגשת אתרים, בניית אתרים, בניית אפליקציות, ניהול סושיאל, בניית חנויות אונליין, עיצוב גרפי, אוטומציות מתקדמות, קידום אורגני, קידום ממומן, קידום ופרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטיק טוק, בלינקדאין, בגוגל, בטאבולה, באאובריין, ביוטיוב וכן הלאה. אנחנו משתמשים במערכות מתקדמות, ועבור כל פרויקט אנחנו בונים צוות מקצועי ייעודי לבניית קמפיין קידום מקיף העונה לכל צרכי העסק. כל המומחים של החברה נבחרו בקפידה, ותהליך העבודה מול הלקוח נעשה בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא. הליבה של חברת נתן אלימלך בע"מ זה להביא תוצאות. אנחנו לא באים לשחק, אנחנו באים לעבוד כמו נינג'ות כדי שכל עסק שעובר דרכנו יהפוך למותג מצליח. 

אתר החברה: www.natanelimelech.co.il

הכתבה נכתבה בשיתוף נתן אלימלך