קרסטס, מותג טיפוח השיער המקצועי משיק לפסח חמישה מארזי מתנה יוקרתיים, לטיפוח השיער. המארזים החדשים כוללים שלושה מוצרים: אמבט חפיפה (שמפו), מסכה אינטנסיבית ומוצר שלישי משתנה תרמיק/קרם בגודל מלא. ניתן להתאים  את המוצרים אישית, לכל סוגי השיער. המארזים מעוצבים ומתאימים כמתנת חג.
מחיר מומלץ: 491-445 שקלים. 

קרסטס מארז סדרת דיספלין (צילום: יחצ)
קרסטס מארז סדרת דיספלין (צילום: יחצ)

מארז יינות אביבי מבית יקב תבור: יקב תבור משיק מארז חגיגי המתאים כמתנה מושלמת לחג הפסח הכולל שני בקבוקים, מרלו מסדרת אדמה וגוורצטרמינר מסדרת ההר, לצד הגדה לפסח בעיצוב חגיגי.
מחיר מומלץ: 119 שקלים. 

תבור מארז לפסח (צילום: יחצ)
תבור מארז לפסח (צילום: יחצ)

רשת 'מקס ברנר' משיקה לקראת חג הפסח קולקציית מארזים חגיגית וחדשה בשם MUSE עם עיצוב המרמז להשראה האמיתית של המותג: שוקולד! גם השנה מקס ברנר ממשיכים את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אלו"ט.
טווח מחירים: 309-186 שקלים. 

מקס ברנר - מארז לפסח (צילום: יחצ)
מקס ברנר - מארז לפסח (צילום: יחצ)

ל'אוקסיטן משיקה קולקציית קפסולה אביבית וייחודית לרגל חג הפסח, הקולקציה כוללת שלוש סדרות חדשות במהדורה מוגבלת ולצידן מארזי חג משגעים, אשר מוצריה פותחו תוך הקפדה על שימוש ברכיבים איכותיים, שילוב ניחוחות ייחודיים ועיצובים מרעננים.
טווח מחירים: 417-255 שקלים. 

ל'אוקסיטן מארז שיאה פודרה (צילום: יחצ)
ל'אוקסיטן מארז שיאה פודרה (צילום: יחצ)

רשת 'רולדין' משיקה לקראת הפסח: קולקציית מארזי מתנה מפנקים לאנשים שאוהבים. בין המארזים: מארז הכולל קייקס כשל"פ לבחירה, עוגיות פקאן מושלגות, מארז מקרונים לבחירה, יין רוזה גדול (750 מ"ל), מארז לחמניות ביס או בייגל לבחירה וממרח אגוזי לוז.
טווח מחירים: 293-122 שקלים. 

מארזי פסח 2024 רולדין  (צילום: רונן מנגן)
מארזי פסח 2024 רולדין (צילום: רונן מנגן)

לקראת חג הפסח, חג האירוח וההתחדשות CASTRO HOME מותג העיצוב לבית של קסטרו משיק את קולקציית אביב 2024. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים הכוללים את כל מה שצריך על מנת להתאים את ביתכם לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת מעניקה דגש על איכות בלתי מתפשרת, סטייל ייחודי ומחירים נגישים.
טווח מחירים: 999-5.90 שקלים. 

CASTRO HOME - קולקציית אביב 2024 (צילום: מידן מור אלון)
CASTRO HOME - קולקציית אביב 2024 (צילום: מידן מור אלון)

בית האופנה גולברי משיק לאביב 2024 קולקציה חגיגית, רומנטית וסופר אופנתית, כשהטרנד הבולט העונה הוא לבן על לבן, המתאפיין בטוטאל לוק שכולו משלב פריטים לבנים. ניתן למצוא שלל פריטים לבנים ליצירת המראה החגיגי והבוהק: משמלות קרושה לבנות וצחות ועד חליפות ז'קט עם מכנסיים מחויטים בלבן,  גופיות וחולצות סטן לבנות בוהקות בשילוב ג'ינסים בגזרת דגמ"ח ובגזרה רחבה. וסטים לבנים בגזרות מדויקות בשילוב מכנסי פשתן לבנים. כמו כן, שילוב של תיק קש למראה אביבי מושלם.
מחיר מומלץ: 349.90-49.90 שקלים. 

גולברי מכנס פשתן לבן (צילום: ליאור קסון)
גולברי מכנס פשתן לבן (צילום: ליאור קסון)

Laline משיקה לקראת האביב וחג הפסח קולקציה בניחוח הדרי חדש במהדורה מוגבלת: Bergamot Patchouli. הקולקצייה שואבת את השראתה מהפריחות של הברגמוט והפצ'ולי ומהיופי הפראי של הטבע. שילוב של גווני סגול וירוק עמוקים ועשירים, וניחוח הדרי מסתורי מייצר חוויה חושית שחוגגת את המפגש בין פראיות לתחכום אלגנטי.
מחיר מומלץ: 499.90-89.90 שקלים. 

ללין - מארז קולגן (צילום: סטודיו vipdesign)
ללין - מארז קולגן (צילום: סטודיו vipdesign)

מעצב האופנה האיטלקי ברונלו קוצ'ינלי הגשים חלום ישן שלו ובחר ליצור שני ניחוחות, המלבישים את בית האופנה שלו: בלב הניחוח אקורד ערמונים יוצא דופן המשתלב עם עצים יקרים עם הרכות של הענבר ומאסק. התווים העליונים והרעננים הזוהרים של תבלינים ופירות הדר מפרשים את חוטי הקשמיר היקרים שבו-זמנית עוטפים ומחממים. להשיג ברשת חנויות הבוטיק BEYONDSKIN.
מחיר מומלץ: 750 שקלים. 

ברונלו קוצ'ינלי  (צילום: יחצ)
ברונלו קוצ'ינלי (צילום: יחצ)

חדש מסולתם לפסח: TWIST לבן חגיגי במטבח! בעוד שלאורך כל השנה מצטיין המותג כלי הבישול והאפייה סולתם בפיתוח והצגה של מוצרים וחידושים למטבח הבייתי, הרי שעונת האביב וחג הפסח מהווים את הזמן בו מושקים החידושים הקולינריים הגדולים והמשמעותיים להם כולם מצפים. סולתם גאה להשיק את מהדורת סדרת הבישול המודרנית "TWIST" בצבע לבן קרמי חדש ומהודר.
טווח מחירים: 400-115 שקלים. 

סדרת כלי הבישול TWIST מבית סולתם  (צילום: אסף אמברם)
סדרת כלי הבישול TWIST מבית סולתם (צילום: אסף אמברם)

שחקן חיזוק נוסף בדיוטי פרי, מותג ACQUA DI PARMA, בית איטלקי יוקרתי המוכר בזכות סדרות הבישום הייחודיות שלו. בימים אלו מושק בושם חדש למותג היוקרה ACQUA DI PARMA, אשר שמו חושף את מרכיבו הדומיננטי- EDP ZAFFERANO ובכינויו "הזהב האדום". הזעפרן הנדיר והמיסטי בוהק בחוטיו האדומים והעזים, המעניק זוהר ויוקרה בכל דבר בו הוא משולב. הוא התבלין אשר במשך מאות שנים איחד מזרח ומערב.
מחיר מומלץ: 995 שקלים. 

בושם ZAFFERANO של אקווה די פארמה בדיוטי פרי (צילום: יחצ חול)
בושם ZAFFERANO של אקווה די פארמה בדיוטי פרי (צילום: יחצ חול)

"מתוך החושך יידלק האור" SABON משיקה: STARLIGHT BOUQUET קולקציה חדשה לכבוד חג הפסח המבוססת על פרחים הפורחים בקסם המיוחד של אור הירח בין מוצרי הקולקציה: קרם גוף, סבון נוזלי, מפיץ ריח, קרם ידיים חמאתי ועוד.
טווח מחירים: 259-35 שקלים. 

SABON קולקציית Starlight Bouquet (צילום: רונן מנגן)
SABON קולקציית Starlight Bouquet (צילום: רונן מנגן)