הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק

מי שכבר מכיר את המוצרים של חברת שארק, יודע כבר כמה חווית הנוחות והשימוש מעולה וקלה. בשואב האבק האלחוטי DETECT PRO, מביאה חברת שארק את חווית המשתמש וחווית הניקיון לשיאים חדשים.
 
מדובר בשואב חכם במיוחד, בו חברת שארק, השקיעה את פסגת הטכנולוגיה ונוחות השימוש, הביאה את כל הפיצ'רים המעולים שיש לה משואבי האבק הקודמים ואף הוסיפה חדשים. שארק IW1613 | DETECT PRO כולל ארבע טכנולוגיות זיהוי לניקיון יסודי, עמדת ריקון וטעינה אוטומטית ובמשקל 2.2 קילו בלבד! השילוב האולטימטיבי הזה מספק לכם בית נקי ובקלות - בלי לעבוד קשה כי שארק יעבוד בשבילכם.

לזהות לכלוך בכל רגע נתון
לא סתם נקרא השואב - IW1613 | DETECT PRO. השואב הזה מצויד באחת הטכנולוגיות החדישות – DETECT and REACT – הכוללת 4 יכולות זיהוי שונות לניקוי יסודי. 

בלי לפספס גרגר // שואב האבק האלחוטי  IW3613 | DETECT PRO (צילום: שריג אלקטריק)
בלי לפספס גרגר // שואב האבק האלחוטי IW3613 | DETECT PRO (צילום: שריג אלקטריק)

  • מזהה לכלוך: בעזרת חיישנים, מזהה השואב את כמות הלכלוך ומתאים את עוצמת השאיבה בהתאם ובכך חוסך בחיי הסוללה.
  • מזהה פינות פאנלים ודפנות: כאשר השואב מזהה לכלוך נסתר, נתקל בפינות, דפנות או פאנלים, השואב יודע להכפיל את עוצמת השאיבה בפינה אותה הוא שואב כדי להגיע לכל לכלוך.
  • מזהה משטחים:יכולת נוספת היא זיהוי משטח העבודה. ה- DETECT PRO יודע לזהות את סוג המשטח (רצפה ופרקט או שטיח) ולהתאים אליו את מהירות המברשת לניקוי מקסימלי.
  • עובד מקומות חשוכים: השואב החכם של שארק יודע לזהות מקומות חשוכים, באמצעות אותם חיישנים ולהגביר באופן אוטומטי את התאורה כדי שלא יתפספס אף לכלוך.

לנקות פעם בחודש
אז לא, אנחנו לא מדברים על שאיבה אחת לחודש אבל, כל ההתעסקות של ריקון השואב נחסכת מכם לפעם בחודש בזכות מערכת הטעינה והריקון האוטומטית והחדשנית שיש ב- DETECT PRO.
אם עד היום התרגלתם לשאוב ולנקות בסיום השאיבה את האבק שהצטבר- אתם יכולים לנוח. בשואב הזה של שארק כל שעליכם לעשות בסיום השאיבה הוא להניח את השואב בעמדת הריקון והטעינה וללכת לעשות לעצמכם קפה.
 
השואב מתוכנת בצורה כזו שהוא מרוקן את עצמו לבד אל עמדת הריקון, המכילה קיבולת גבוהה של לכלוך ואבק, ומאפשרת לכם לרוקן את העמדה אחת לחודש בלבד. על הדרך הוא גם מטעין את עצמו כדי להיות מוכן תמיד לשימוש הבא.

דואגים מהריח של הלכלוך שמצטבר במשך חודש? אל תדאגו, שארק חשבו גם על זה והתקינו בבסיס מערכת הניקוי את טכנולוגית Anti Odor שלהם שכוללת מחסנית ריח מובנית המונעת ריחות רעים ומפיצה ריח רענן ונעים לאורך זמן.
 
גם בזמן השאיבה שארק מתחייבים לדאוג לאוויר שלכם ולא לתת לאף גרגר אבק לברוח בזכות טכנולוגית האטימה המושלמת של שארק בצירוף פילטר אנטיבקטריאלי מתקדם בתקן HEPA שלוכד 99.9% מהחלקיקים הזעירים ביותר. ככה האוויר בחדר, גם תוך כדי השאיבה, יישאר נקי ונטול אלרגנים.

עוצמה בכל רגע נתון
בשונה משואבים אחרים, ל- DETECT PRO יש שני מנועים מובנים בתוכו, כדי לייצר שאיבה עוצמתית. מנוע אחד בבסיס השואב ומנוע אחד הממוקם בחלק העליון. בצורה כזו המנוע התחתון מתגבר את המנוע העליון ונוצרת סירקולציה עוצמתית המספקת לשארק את היכולת לשאוב כל לכלוך בצורה מקסימלית.


אפס התעסקות לכל המשטחים
בבתים בהם יש שטיחים, לא פעם צריך להחליף ראש שאיבה או לשנות ממצב רצפה למצב שטיח. בשואב ה- DETECT PRO יש ראש אחד שמתאים לכל המצבים עם מברשת ניקוי ייחודית Quad Clean  המתאימה לכל המשטחים בלי הצורך לשנות מצבים.

אם לרגע חשבתם שסיימנו עם החדשנות, אז ממש לא. בשואב החכם הזה קיים פטנט שיש רק בשארק שנקרא ZERO M PLUS- אפס התעסקות, פיתוח של חברת שארק | נינג'ה. בפטנט הזה התקינו רצועות סיליקון על הגלגלת שמונעת הסתבכות של שערות (גם של בני אדם וגם שערות של בעלי חיים) על המברשת ואגירה של שערות בתוך הגלגלת עד כדי סתימת השואב, סיטואציה שקורית לא מעט בשואבי אבק. בזכות רצועות הסיליקון השערות לא נדבקות לגלגלת, לא מצטברות לכדי גוש אחד ולא סותמות את השואב אלא נזרקות אל מכל הריקון.

בלי לפספס גרגר // שואב האבק האלחוטי  IW3613 | DETECT PRO (צילום: שריג אלקטריק)
בלי לפספס גרגר // שואב האבק האלחוטי IW3613 | DETECT PRO (צילום: שריג אלקטריק)

נוחות בשימוש
לכל החשיבה הזו של ניקיון אולטימטיבי מצטרפת גם החשיבה על נוחות השימוש הקיימת בכל המכשירים של חברת שארק | נינג'ה.
במקרה הזה השואב החכם שוקל רק 2.2 קילו ולכן קל להרמה ולשימוש לכל דיירי הבית.
תוסיפו לזה מוט גמיש ומתקפל ואין יותר תלונות על גב כואב או התכופפות כדי לשאוב במקומות קשים. המוט מתקפל בקלות ונוחות ונכנס ללא בעיה מתחת לרהיטים.
לצד כל זה תוכלו להשתמש ב- DETECT PRO גם כשואב ידני בלחיצה אחת ולצאת לנקות את הרכב או פינות קטנות בספה או במיטה. השואב מגיע עם אביזר צר לפינות וחריצים ואביזר צ’ואי לריפודים ושיער בע”ח.

כמו תמיד, שריג היבואן הרשמי נותן אחריות מלאה ומקיפה, שכוללת שנת אחריות מלאה + עוד 4 שנות אחריות נוספות בכפוף לתנאים שבתעודת האחריות.

הכתבה נכתבה בשיתוף שריג אלקטריק