חברת דורות משיקה שני מוצרים חדשים ומיוחדים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. מדובר במיקס לחיים קלים: רק להוסיף לקציצות שתי כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. הרוטב האסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד.
מחיר מומלץ: 24.90-10.90 שקלים. 

רוטב אסייתי דורות (צילום: גיא מועלם)
רוטב אסייתי דורות (צילום: גיא מועלם)

המותג היפני ASICS משיק את נעלי הריצה GEL-NIMBUS 26: הדגם החדש של המותג כולל מקצה שיפורים לנוחות מקסימלית ואחיזה על הקרקע לחווית ריצה חלקה יותר. המהדורה החדשה משלבת את הטכנולוגיה החדשה ™HYBRID ASICSGRIP - שילוב של טכנולוגיית ™ASICSGRIP וגומי סוליית ™AHARPLUS המספקים אחיזה טובה יותר, רכות משופרת ועמידות מתקדמת, ומאפשרים לרצים להרגיש בנוח בעת ריצה על משטחים רטובים וחלקלקים. הדגם מגיע בעיצוב חדשני הכולל צבעוניות מרעננת.
מחיר מומלץ: 849 שקלים. 

ASICS GEL NIMBUS  (צילום: יחצ חול)
ASICS GEL NIMBUS (צילום: יחצ חול)

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר, המומחה בתחום טיפוח העור בלילה, מרחיב את סדרת Advanced Night Repair האייקונית עם שלושה מוצרים התומכים בתהליך התיקון הטבעי המתרחש בתאי העור בשעות הלילה: סרום עוצמתי המסייע לשיקום עור עדין, רגיש ומגורה עם תסיסת ביפידוס, ג'ל ניקוי חדש ועוצמתי המכיל 15 חומצות אמינו ובאלם ניקוי חמאתי עדין ומפנק לחידוש לילי אופטימלי.
טווח מחירים: 385-185 שקלים. 

קוקציית אדוונס נייט ריפרס אסתי לאודר (צילום: יחצ חול)
קוקציית אדוונס נייט ריפרס אסתי לאודר (צילום: יחצ חול)

חדש מד"ר פישר: סדרת COLLAGEN PRO המועשרת ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד ניאצינאמיד, בשילוב עם ויטמין E ופרו ויטמין B5- לאנטי אייג'ינג ולמראה עור גמיש, אחיד וחלק יותר. הסדרה החדשה כוללת קרם גוף, קרם ידיים וקרם רב שימושי המתאים לפנים, לגוף ולידיים, מעניקה לחות ל-72 שעות, מאופיינת במרקמים קלילים הנספגים במהירות ובניחוח נשי ועדין.
מחיר מומלץ: 34.90-15.90 שקלים.

מארז סדרת קולגן פרו (צילום: יעל האן)
מארז סדרת קולגן פרו (צילום: יעל האן)

קיט נסיעות המחודש של כוהנת היופי והטיפוח פולה בליק עם שלושת המוצרים שצריך על מנת לטפח את עור הפנים גם מעבר לים: סבון פנים המכיל תמציות צמחים, שומר על עור נקי, רענן ולח, סרום אנטי אייג'ינג להצערת העור המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה ותמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור.
מחיר מומלץ: 199 שקלים. 

תמונה קבוצתית TRAVEL KIT (צילום: יחצ)
תמונה קבוצתית TRAVEL KIT (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח המקצועי NEOX Dermacare משיק את דיינמיק TXA בוסטר. DYNAMIC TXA BOOSTER)), בוסטר עוצמתי וממוקד לטיפול במצבי היפר פיגמנטציה ואקנה מורכבים ובמצבי גירוי ואדמומיות. מבוסס על הרכב משולב- פעיל במיוחד- של חומצה טרנאקסמית וניאצינאמיד, להשגת תוצאות מובהקות בטיפול במצבי העור הללו ומיועד לכל סוגי העור.
מחיר מומלץ: 243 שקלים.

Neoboost dynamic txa booster (צילום: יחצ)
Neoboost dynamic txa booster (צילום: יחצ)

מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק בישראל: 'פרפקט גלואו' מוצר אחד הכולל ארבעה שימושים לקבלת גלואו מושלם: פריימר + קונסילר +הייליטר +BB CREAM. המוצר קיים בשלושה גוונים: מראה פייר לייט, לייט ומדיום.
מחיר מומלץ: 55 שקלים. 

פרפקטור מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ)
פרפקטור מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ)

לראשונה ולקראת הקיץ, מגע הדבש נכנס לקטגוריית הטיפוח ומשיק קרם לחות המתאים לכל סוגי הסרות שיער. קרם לחות איכותי המרגיע את העור לאחר כל סוגי הסרות השיער: שעווה, גילוח, דפילציה ולייזר. מרקם הקרם עדין וקליל, מכיל בושם ללא אלרגנים כל שמתאים לכל סוגי השיער, בריח פירותי.
מחיר מומלץ: 28.90-26.90 שקלים. 

מגע הדבש (צילום: מזי עפרוני)
מגע הדבש (צילום: מזי עפרוני)

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק פורמולה חדשה ומשודרגת למייק-אפ האייקוני Studio Fix: STUDIO FIX FLUID SPF 15 24HR MATTE FOUNDATION + OIL CONTROL מייקאפ בגימור מאט רך, קל ונושם, עמיד עד 24 שעות, לכיסוי בינוני עד מלא. כל מה שטוב ואהוב במייקאפ הנמכר ביותר של מאק בתוספת יתרונות חדשים לגמרי.
מחיר מומלץ: 205 שקלים.

מייקאפ מאק מחודש (צילום: יחצ חול)
מייקאפ מאק מחודש (צילום: יחצ חול)

רשת Beautycare ביוטיקייר, המובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואוקוסט, מציגה את סדרת Glam Girl - סומק מינרלי חדש ב-שבעה גוונים מרהיבים ובעיצוב אופנתי עכשווי.
מחיר מומלץ: 9.90 שקלים. 

סומק מינרלי גלאם גירל של ביוטיקייר (צילום: יחצ)
סומק מינרלי גלאם גירל של ביוטיקייר (צילום: יחצ)