הכתבה נכתבה בשיתוף גורדון מערכות מים

בין 50 ל-70 אחוז מגופנו מושתת על מים. אין ויכוח שמים הם בעצם הדלק של גופנו, כך שאם ניקח את העובדה זו צעד מחשבתי אחד קדימה, הרי שיש לנו את כל הסיבות לתת דגש על איכות המים שאנו צורכים. שוק המים שופע בחברות ובנותני שירות המציעים הרבה מאוד אפשרויות - טובות יותר וטובות פחות. חברה שמובילה ופורצת דרך בתחום הזה היא גורדון מערכות מים, שהוקמה בשנת 2014 ע"י דני גורדון, שמצוי בתחום הרבה קודם לכן, כשלמד את רזי העניין מסבו, בוריס, שהקים בשנת 1988 חברה לטיהור מים בבלארוס.

כיום כ-80 אלף דירות בפרויקטים חדשים זוכים ליהנות ממערכות ומוצרים שמציעה חברת גורדון מערכות מים. גורדון מערכות מים עושה חיל גם במגזר העסקי ובין לקוחותיה: חברות בכירות בתעשייה, חברות ממשלתיות, חברות בורסאיות ועסקים בסדרי גודל שונים במגוון רחב של תחומי פעילות.

דני גורדון, שרכש הכשרות באינסטלציה ובתחומי המים בקורסים מקצועיים, הקים את החברה מתוך מטרה לאפשר לכמה שיותר בתים ועסקים בישראל ליהנות ממים איכותיים יותר, תוך דגשים משמעותיים על שירות מקצועי ומחירים אטרקטיביים. גורדון מערכות מים מציעה מערכות סינון, ברי מים סטנדרטים וברי מים תת כיורים, סננים למערכות, ברזים מעוצבים למטבח ולשירותים,  אסלות חכמות, אביזרים ומערכות אוסמוזה הפוכה, שמטרתן סינון חומרים מזיקים, כימיקלים וחומרי הדברה.

מגוון המוצרים של גורדון מערכות מים מיובאים מטיוואן, ארה"ב ואירופה והם עומדים בתקנים המחמירים ביותר של גופי הפיקוח ובהם המחלקה מיקרוביולוגית של מכון התקנים, מכון התקנים, NSF - מכון התקנים האמריקאי, EY 9001 - מכון התקנים האירופאי. תקן 1501, תקן 1505. דני גורדון אף מוביל קו מחמיר עוד יותר של בדיקת איכות: "כל מוצר חדש שאנו משווקים, עובר בדיקות במעבדה שלנו לתקופה של שנה, לאחר מכן חברי מועדון יכולים להתנסות במוצר ורק אחרי שקיבלנו את כל ההוכחות שהמוצר אכן איכותי ויעיל הוא משווק לקהל הרחב".

לדני גורדון חשוב שהחברה תהיה בקשר ישיר עם לקוחותיה: "קיבלנו ואנחנו מקבלים הרבה הצעות מעניינות מבחינה עסקית לשיתופי פעולה, מאחר וחשוב לנו לשווק בלי פערי תיווך של עוד יד בדרך וחשוב לנו גם להתנהל מול הלקוחות בלי גורם מתווך באמצע ובלי טלפון שבור. איכות, אמינות ושירות הם נר לרגלינו. אנחנו שוקלים כל צעד עסקי עם קו מנחה ברור: מההכי טוב ונכון ללקוחות שלנו.

הפתרונות של גורדון לבית בריא ומודרני יותר (צילום: גורדון מערכות מים)
הפתרונות של גורדון לבית בריא ומודרני יותר (צילום: גורדון מערכות מים)

אם אתם חפצים בסטנדרט גבוה של שירות, איכות ומקצועיות ברמה עולמית? גורדון מערכות מים נולדה בשבילכם. החברה מציעה שירות 24/7 של טכנאים מקצועיים ברחבי הארץ, בימים כתיקונם השירות ניתן ממטולה שבצפון ועד מצפה רמון שבדרום. כל הטכנאים בעלי הכשרות וניסיון של לפחות 5 שנים. מוקד השירות פעיל שישה ימים בשבוע.  רכשתם מוצר של גורדון מערכות מים והתרחשה תקלה טכנית מעבר לשעות הפעילות? רק בגורדון מערכות מים תקבלו מענה טכנאי 24/7. ע"י חיוג למוקד תופנו לערוץ ווטסאפ לתמיכה טכנית בו תקבלו מענה מהיר מטכנאי מקצועי לטיפול ועזרה לפתרון התקלה.

כבר לאחר הרכישה הראשונה הלקוחות נכנסים באופן אוטומטי למועדון לקוחות, שמונה כ-18 אלף חברים וחברות. השתייכות אליו לא רק שאינה בתשלום - היא אפילו מזכה ב-5 אחוזי הנחה מסכום כל רכישה ומעניקה הנחות משמעותיות לרכישות עתידיות. ולא, אין דמי מנוי ואין "חתונה קתולית". גם כשנגמרת תקופת האחריות ניתנת אפשרות לקבלת שירות מטכנאי בעלות מוזלת ב-50 אחוזים.

את כל הטוב שגורדון מערכת מים מציעה תוכלו לראות באתר האינטרנט של החברה, באמצעותו תוכלו לקרוא מפרטים אמינים ומפורטים של מוצרים המותקנים בבתי לקוחות ולקבל מידע איכותי מכתבות עומק בתחומי מערכות המים.

להזמין את המוצרים ולקבלם עד 72 שעות באזור המרכז ועד שבוע באזורים אחרים. את המוצרים ניתן לראות פיזית באולם התצוגה של החברה, ברחוב המלאכה 2 באזור התעשייה בלוד. ניתן לרכוש את המוצרים במקום.

כתובת האתר: www.gordonsystem.co.il 
טלפון: 08-6440404

הכתבה נכתבה בשיתוף גורדון מערכות מים