הכתבה נכתבה בשיתוף תותח המצברים

המצבר עושה בעיות? צריכים להחליף אותו? אנחנו יודעים שמה שמעניין אתכם זה בעיקר איכות טובה ומחיר נוח. הפרמטרים הנ"ל חשובים, אך יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. אתם צריכים למצוא ספק מצברים שניתן לסמוך עליו, כזה שיספק לכם מוצר איכותי של מותג מוביל, שיחזיק לכם לשנים ארוכות. ואם אפשר שהוא גם יוכל להגיע עד אליכם לכל מקום מתי שתצטרכו, זה בכלל מצוין.

יש לנו המלצה מצוינת עבורכם – השורות הבאות יסבירו לכם למה לבחור ב"תותח המצברים" להחלפת מצבר ברכב שלכם. כפי שתבינו מיד, יש הרבה סיבות לכך מלבד המחירים הנוחים.

איך תדעו שהגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם?
 
לפני שנסקור בפניכם את יתרונות תותח המצברים ולמה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו, נתחיל בהסבר לגבי איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר לרכב:

  • רכב שאינו מניע בכלל – כמעט תמיד זוהי בעיה של מצבר שנגמר, במיוחד אם הוא כבר בן כמה שנים ולרכב שלכם אין בעיות חשמליות מיוחדות. תוכלו לבדוק מה תאריך התפוגה של המצבר שלכם ולהיות קצת יותר בטוחים לגבי העניין, זה כתוב על המדבקה שעל גביו.
  • עברו יותר מדי שנים – גם מצברים איכותיים צוברים ליקויים עם הזמן וצריכים החלפה. כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף את המצבר מראש אחת לשלוש שנים בערך מרגע הרכישה שלו.
  • המצבר מסמן לכם שמשהו אינו כשורה – למשל, קושי להניע את הרכב בבוקר, חלונות חשמליים שעולים לאט, מזגן שאינו מקרר טוב, נורת מצבר שנדלקת ונכבית (בדגמי רכבים חדשים יותר).
  • חסרים מים במצבר – מצברי עופרת חומצה רגילים מכילים חומצה במצב צבירה נוזלי. תוכלו להעיף מבט דרך הפלסטיק של המצבר (באמצעות פנס) ולבדוק האם מפלס המים נמוך מדי. אם כן, הרי שהמצבר שלכם עומד לשבוק חיים.

כאשר תיפנו לתותח המצברים תוכלו לקבל תשובה ברורה לגבי הצורך בהחלפה. איש מקצוע יגיע עד אליכם, יבדוק את המצבר הקיים שלכם עם מד מתח מיוחד ובהתאם לזאת יחליט האם צריך בסך הכל להטעין לכם את המצבר או להחליף לכם אותו בחדש. הוא גם ידע לבחור לכם כזה מתאים ואף יבצע את ההתקנה שלו. בנוסף הוא גם יסביר לכם איך לשמור על המצבר החדש לאורך זמן.

לקבל שירות מצברים עד הבית
 
מי שאינו מכיר את השירות החדש שמאפשר לקבל שירות של החלפת מצבר בחניה של הבית, עשוי לפעול בדרכים שגוזלות זמן וכסף. אחת הדרכים היא גרירת הרכב למוסך, מה שגורם לבזבוז שעות עבודה, התעסקות מיותרת עם החזרת הרכב מהמוסך וכמו כן, הוצאות גבוהות יותר בגלל העבודה של המוסך. דרך נוספת היא להתחיל לחפש חנויות שמוכרות מצברים, להגיע אליהן פיזית ולברר על מבצעים שונים.
תותח המצברים מציעה שירות החלפת מצבר עד הבית (או היכן שלא תהיו) כך שאתם ממש לא צריכים לשנות את שגרת יומכם בשביל להחליף מצבר. טלפון אחד וטכנאי מוסמך מטעמה יהיה בדרך אליכם.

למצוא מצבר מתאים לכל כלי רכב שברשותכם
 
היכולת לקבל שירות מצברים עד בית הלקוח במחירים מיוחדים היא לא הסיבה היחידה לפנות לתותח המצברים, אלא גם הביטחון שלא משנה איזה סוג כלי רכב יש ברשותכם, תמיד ימצאו לכם פתרון מתאים. החברה מציעה מצברים שמתאימים למגוון רחב של כלי רכב כמו אוטו, אופנוע, קטנוע, משאית, קלנועית ועוד. בנוסף תמצאו אצלה את כל סוגי המצברים מבחינת טכנולוגיה – מצברי עופרת-חומצה רגילים, אך גם כאלה שמתאימים לרכבים שמיושמת בהם טכנולוגיה מיוחדת, דוגמת מצברי סטארט-סטופ. 

לרכוש מצבר חדש של מותג מוביל
 
אם אתם כבר רוכשים מצבר חדש, בוודאי לא תרצו לגלות ששוב צריך להחליף אותו כבר אחרי שנתיים. לכן אתם צריכים לקנות מצבר איכותי של מותג מוביל וזה בדיוק מה שתקבלו אם תרכשו את המצבר שלכם מתותח המצברים. תמצאו שם מגוון דגמים לבחירה ביניהם שנפ, ורטה ונוספים שידועים באיכותם הגבוהה ובהתאמה שלהם לאקלים הישראלי הלוהט, כך שהם יחזיקו לכם בוודאות 3 שנים ואף יותר. בכל מקרה תקבלו אחריות עבור המצברים הללו, שיכולה להגיע גם ל-24 חודשים. והיתרון הנוסף שכבר הזכרנו – המחירים של כל המצברים המעולים האלה לא יהיו כל כך גבוהים כמו אצל נותני שירות אחרים.

לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר
 
ישנם עוד כמה קריטריונים שכל נותן שירות בתחום המצברים צריך לעמוד בהם:

  • שירות מקצועי ואדיב – רובנו ממש נלחצים כאשר יש בעיה במצבר שלנו, במיוחד אם היא פתאומית והרכב לא מניע. בדיוק בגלל זה חשוב להכיר נותן שירות מקצועי ואדיב, שידע להרגיע, לשאול את השאלות הנכונות ואף להנחות מרחוק עד שיגיע אליכם.
  • זמינות גבוהה – אף פעם אי אפשר לדעת מתי המצבר יחליט לעשות בעיות ולכן חשוב שתמיד יהיה לכם מספר טלפון של ספק מצברים שזמין עבורכם, גם אם זה בשעת לילה מאוחרת או שעת בוקר מוקדמת.
  • פריסה ארצית רחבה – אתם יכולים להיתקע עם הרכב בבית אך גם בעבודה, במהלך טיול או באמצע הכביש. לכן חשוב שנותן השירות יוכל להגיע אליכם לכל מקום שתצטרכו במגוון אזורים ברחבי הארץ.

בתותח המצברים עומדים בכל הקריטריונים האלה ואם תוסיפו לכך מחירים נוחים ומשתלמים ומצברים באיכות גבוהה, תבינו שכדאי לכם לפנות אלינו על מנת להחליף את המצבר של הרכב.

לפרטים נוספים התקשרו לטלפון: 055-9703783

הכתבה נכתבה בשיתוף תותח המצברים