קבוצת התקשורת פרטנר השיקה לאחרונה שני מתחמים חדשים הכוללים אזורי מכירה ייעודיים למוצרי SAMSUNG, בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון איילון ברמת גן. המתחמים החדשניים יעניקו לצרכנים חווית קניה משולבת של מוצרי פרטנר לצד המותג העולמי המוביל. פרטנר מתכוונת להרחיב את אירוח המותג למתחמים שלה בערים נוספות.

נוגעים ב-10 מיליון: בכמה גדלה אוכלוסיית ישראל בשנה האחרונה, ומתי נגיע למספר העגול?
בכיר במוסד לשעבר: "כיבוש רפיח אמור להיות אמצעי להשגת מטרה אחרת"
 
המתחמים ישלבו מגוון מוצרים מבית SAMSUNG וגלקסי, ביניהם מכשירי סלולר, שעונים חכמים, טאבלטים, אביזרים נלווים ועוד. לרגל השקת המתחמים, תעניק פרטנר מבצעים מיוחדים לרוכשים על ציוד ואביזרים, קונסולות משחקים, מחשבים ועוד. כמו כן, תציע מבצעי הצטרפות לתכניות סלולר, סיבים וטריפל.
 
במתחם בקניון איילון תציע פרטנר גם שירות תיקונים מהיר במקום. כמו כן, בקניון הזהב תציע פרטנר את השירות במרכז שירות נוסף אותו היא מפעילה בקניון. לפרטנר כ-40 נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ המתמקדים בחוויית לקוח מקיפה. מדובר במהלך שמהווה חלק ממהלכים נוספים שמטרתם לשדרג את חווית השירות והרכישה בפרטנר.

  מאיה רדושינסקי (צילום: ינאי יחיאל)
  מאיה רדושינסקי (צילום: ינאי יחיאל)

 
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית שירות ומכירות בפרטנר: "אנחנו ממשיכים לייצר ערך עבור הלקוחות שלנו באמצעות חווית קנייה מהנה, חדשנית ומלאה, עם מתחמים חדשים, שעונים לכלל צרכי התקשורת שלהם. זוהי סנונית ראשונה שאנו צפויים להמשיך ולהרחיב".