מותג ההלבשה התחתונה femina יוצא בקמפיין בכיכוב דוגמנית העל בר רפאלי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הוא יושק לצלילי הקלאסיקה Bitter sweet symphony של להקת The verve. טל כדורי, סמנכ"לית השיווק: "חשוב לשמר את המסר שאישה צריכה להיות בטוחה בעצמה ובגופה".

במקביל, יבואנית הרכב כלמוביל בניהול יניב שיראזי יוצאת בקמפיין בהשקעה של 3.5 מיליון שקל בכיכוב הסטנדאפיסט רשף לוי. סמנכ"ל השיווק יובל גור: "הקמפיין כולל מיתוג, שפה רב מגדרית, לוגו ושירותים נוספים כמו 'כלמוביל איתך בדרך 24/7' ואקדמיה לנהגים".

לדברי שיראזי, "המהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים מבטא את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חוויית שירות מקיפה ומצוינת ולאורך זמן, תוך הדגשת הערכים העיקריים שלנו: מקצועיות, אמינות ואכפתיות. היה חשוב לנו להשתמש בפונט רב מגדרי, כדי לבטא את השוויון המוחלט שאנו נותנים לנשים ולגברים".