המותג WELEDA משיק סדרת טיפוח חדשנית ועוצמתית למיצוק העור, המבוססת על רכיבים פעילים חדשניים מהטבע - פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים -  ומיועדת למיצוק ושיקום העור, עידוד תהליכי התחדשות תאיים בעור ומראה עור אחיד ויפה יותר. הסדרה החדשה כוללת חמישה מוצרים חדשים ביניהם: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק.
מחיר מומלץ: 169.90-149.90 שקלים. 

סדרת המיצוק החדשה של וולדה (צילום: יחצ)
סדרת המיצוק החדשה של וולדה (צילום: יחצ)

שמפו ומרכך הוואי KIDS, בפורמולה מועשרת תמציות רוזמרין ומנגו ושמן משמש. מעניק לשיער מגע של משי ומתיר קשרים, עם תמציות רוזמרין ומנגו השומרות על היגיינת הראש, ושמן משמש השומר על חיוניות וברק טבעי. למראה שיער בריא, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים.  

הוואי שמפו ומרכך חדש (צילום: סטודיו אלדד שאו)
הוואי שמפו ומרכך חדש (צילום: סטודיו אלדד שאו)

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לראשונה: סרום חומצה הילארונית: Hydrating Hyaluronic Acid Serum, מעניק לחות, מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ומקל על עור יבש.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

סרווה סרום חומצה הילארונית (צילום: יחצ)
סרווה סרום חומצה הילארונית (צילום: יחצ)

סדרת אפקטיב קר-פדיסול לכף הרגל המועשרת בחומצה היאלורונית וחמאת שיאה, שמן שקדים, ויטמין E ופרו ויטמין B5- להענקת לחות ל-72 שעות, לתחושת רעננות ולמגע עור נעים ורך.
מחיר מומלץ: 29.90-15.90 שקלים. 

פדיסול לכף רגל (צילום: יעל האן)
פדיסול לכף רגל (צילום: יעל האן)

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק סדרת טיפוח פנים חדשה הנלחמת בכתמים כהים: BRIGHT REVEAL מוצרי הסדרה מבוססים על רכיב הניאצינאמיד המסייע בטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללים סרום, תחליב לחות והגנה SPF50 ולראשונה מסיכת פילינג ייחודית בעלת אפקט מתקלף.
מחיר מומלץ: 120 שקלים. 

סדרת טיפוח ברייט לייבל לוריאל פריז (צילום: יחצ)
סדרת טיפוח ברייט לייבל לוריאל פריז (צילום: יחצ)

טיפוח מהמצולות: מותג הביוטי הבריטי MAD BEAUTY משיק בסופר-פארם את קולקציית בת הים הקטנה. בין המוצרים: סבון ידיים, מארז קרם וסבון גוף, מלחי אמבט, מיסט גוף ושלישיית מסכות לפנים. אם גם אתם מעריצי דיסני וגדלתם על דמותה של אריאל בת הים הקטנה, קולקציית הטיפוח החדשה של Mad Beauty - היא בדיוק בשבילכם. הקולקציה החדשה שנוחתת בסופר-פארם מציעה מוצרי טיפוח שיתאימו למגוון רחב של גילים.
מחיר מומלץ: 49.90-24.90 שקלים.  

טיפוח מהמצולות: מותג הביוטי הבריטי MAD BEAUTY  (צילום: יחצ)
טיפוח מהמצולות: מותג הביוטי הבריטי MAD BEAUTY (צילום: יחצ)

מותג הפרימיום MAGNUM בהשקה בינלאומית, מפתיע שוב עם שתי חדשנויות שכמוהן לא פגשתם: ארבע שכבות של פינוק אולטימטיבי! מגנום דאבל אופוריה- לימון ופטל ומגנום דאבל צ'יל- אוכמניות.
מחיר מומלץ: 11-8 שקלים. 

מגנום אופוריה וצ׳יל (צילום: יחצ)
מגנום אופוריה וצ׳יל (צילום: יחצ)

מוצרי ההגנה מהשמש של AVENE מעניקים הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA-וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. מרקם הקרם אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור.
מחיר מומלץ: 159.90-119.00 שקלים. 

Avene-sun-composition (צילום: יחצ חול)
Avene-sun-composition (צילום: יחצ חול)

Oral-B המותג המוביל בעולם בחדשנות בתחום היגיינת הפה ומברשות השיניים, מציג בישראל את מברשת השיניים iO3. מברשת שיניים מהפכנית, עם המנוע המגנטי המתקדם בעולם. פרט להתקדמות הטכנולוגית המשמעותית, מברשת השיניים החדשה מאפשרת ניקוי יסודי, עדין ושקט יותר מאי פעם, הודות לטכנולוגיה החדישה המסירה עד 100% יותר פלאנק ממברשת ידנית.
מחיר מומלץ: 599.90 שקלים. 

אורל בי מברשת שיניים חשמלית (צילום: יחצ)
אורל בי מברשת שיניים חשמלית (צילום: יחצ)

רנרג'י קרם H.P.N. 300-פפטידים מסייע לעור הפנים להתחדש מהר יותר, כעור צעיר. לראשונה ב- LANCÔME, פורמולה חדשנית המכילה יותר מ-300 סוגי פפטידים, בריכוז חדש וגבוה של חומצה היאלורונית וניאצינמיד טהור. יעילות משולשת לשיקום מראה העור בשלושה מישורים: יצירת אפקט הרמה לעור הצוואר והפנים, הפחתת מראה קמטים וצמצום כתמים כהים. באריזה הניתנת למילוי חוזר.
מחיר מומלץ: 569-489 שקלים. 

LANCOME קרם רנרג'י (צילום: יחצ חול)
LANCOME קרם רנרג'י (צילום: יחצ חול)