בעוד פחות משבועיים יחלו משחקי יורו 2024 בגרמניה בהשתתפות 24 נבחרות. אם בשנים קודמות הייתה נהירה של ישראלים אוהדי כדורגל למגרשים, הרי השנה, בשל המחירים הגבוהים של הטיסות, המלונות והכרטיסים, לצד המלחמה שעדיין נמשכת וגיוס המילואים הנרחב, יותר ישראלים מתכננים לצפות במשחקים מהבית - לבד, עם המשפחה או עם חברים.
שתי מגמות מרכזיות
וסנר מציין כי "השנה יש שתי מגמות מרכזיות בענף: זינוק של 70% במכירות של מסכים בקטגוריית גודל של 75־89 אינץ', בעיקר עקב מחיר חדירה אטרקטיבי של מותגים כמו צ'יק, אלקטרה ו־TCL וכן עלייה של 30% במכירות של מסכי 50־55 אינץ' עם ממיר פנימי שמיועדות לחדרי שינה ולחדרי ילדים. הביקושים הגבוהים, לצד היצע המותגים הרחב, חייבו את יבואניות המסכים והמקרנים להיות אגרסיביות יותר בתמחור השנה, בעיקר במסכים הגדולים, עם הנחות של עד 15%. חלק מהיבואנים אף יציעו ביוני בגלל הטורניר, מעבר להנחת המחיר, גם מקרני קול במתנה, הובלה והתקנה חינם, לצד פריסת תשלומים ללא ריבית והצמדה".