כובב עולה: רוי פרישר גוטמן הצטלם לקמפיין בשווי כמיליון שקלים

לקמפיין בגדי הערב של Noizz, צולם הפרזנטור רוי פרישר גוטמן, רגע לפני שהוא המריא עם אביו לארה"ב לרגל לידתו של אחיו החדש. Noizz היא רשת אופנה הפונה לנערים ונערות

משה כהן צילום: מעריב אונליין
רוי פרישר גוטמן
רוי פרישר גוטמן | צילום: מאניה גרופ סטודיו
2
גלריה

רוי פרישר גוטמן, הבן של אמיר פי גוטמן זל וינאי פרישר, הצטלם בשבוע שעבר לקמפיין של קולקציית בגדי הערב של רשת האופנה לצעירים Noizz.פרישר גוטמן, שמכהן כפרזנטור של הרשת, צולם רגע לפני שהוא המריא עם אביו ינאי לארה"ב לקבל את פניו של אחיו החדש, ריבר.

הקמפיין בשווי כמיליון שקלים יעלה בפריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, טלוויזיה ושילוטי חוצות.

רוי פרישר גוטמן
רוי פרישר גוטמן | צילום: מאניה גרופ סטודיו

קולקציית הערב החדשה של NOIZZ לקיץ, עשויה כולה מבדים חדשניים מלאים בסטייל בועט, המבטיחים לצעירים תחושת נוחות לצד לוק עדכני. הגזרות המגוונות בקולקציה מותאמות לכל מבנה גוף, ומאפשרות לכל אחת ואחד למצוא את הבגד המושלם לכל אירוע - בין אם מדובר במסיבת סיום, בר מצווה או כל אירוע חגיגי אחר בו תרצו להציג אמירה אופנתית ייחודית.

אליאור אסלן, סמנכ"ל שיווק מאניה גרופ: “הקולקציה החדשה מביאה איתה שיק בינלאומי ומציעה פריטים יחודיים באיכות גבוהה במיוחד. בגדי הערב של נויז מעוצבים עם תשומת לב לפרטים הקטנים ומשלבים בין גזרות מדויקות לסטייל בועט ובלתי מתפשר. זו קולקציה שכל ילד ירגיש בה כוכב מסלול כי בנויז כל פריט הוא יצירת אמנות אופנתית בפני עצמה״.

תגיות:
אופנה
/
ילדים ונוער
/
ינאי פרישר גוטמן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף