זה רק ספורט? יאנגו דלי משתפת בנתוני המכירות בחודש החולף, המצביעים על עליה דרמטית בצריכת בירות, פיצוחים וחטיפים. מאז תחילת היורו עלתה כמות הזמנות הבירות ב-46% לעומת התקופה המקבילה בחודש שעבר. בזמן המשחקים ובשעה שלפניהם נרשמת עלייה של למעלה מ-68%. הישראלים רוכשים בעיקר שישיות, אך גם בקבוקים בודדים או פחיות נרכשים לא מעט, בעיקר של מותגי פרימיום או בירות מיוחדות.
גם גזרת החטיפים המלוחים רשמה עלייה של כ-42%, כשלצד החשודים המידיים כמו הבמבה, הביסלי הבייגלה על סוגיו והצ׳יפסים, נרשמה עלייה גם בחטיפים הבריאים מסדרת פיטנס.
באופן לא מפתיע נרשמה גם עלייה של כ-28% ברכישות של מוצרי בשר ומוצרים משלימים למנגל, כי מה הולך טוב יותר עם משחק טוב מעל האש? גם בתחליפי הבשר נרשמה עלייה דומה, כך שגם את החברים הטבעוניים לא שכחו להזמין.