בירה ופיצוחים: נתוני הצריכה במשחקי היורו נחשפים

היורו הגיע לסיומו וכעת נחשפים הנתונים להעדפות של הישראלים בזמן הצפייה במשחקים: עליה של 46% בצריכת הבירות ו-68% בצריכת פיצוחים. אבל איזה פיצוחים? נראה אתכם מנחשים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
כדורגל ובירה. שילב מתבקש. אבל אסור באיצטדיונים
כדורגל ובירה. שילב מתבקש. אבל אסור באיצטדיונים | צילום: אמיר יעקובי
3
גלריה

זה רק ספורט? יאנגו דלי משתפת בנתוני המכירות בחודש החולף, המצביעים על עליה דרמטית בצריכת בירות, פיצוחים וחטיפים. מאז תחילת היורו עלתה כמות הזמנות הבירות ב-46% לעומת התקופה המקבילה בחודש שעבר. בזמן המשחקים ובשעה שלפניהם נרשמת עלייה של למעלה מ-68%. הישראלים רוכשים בעיקר שישיות, אך גם בקבוקים בודדים או פחיות נרכשים לא מעט, בעיקר של מותגי פרימיום או בירות מיוחדות.

ברור שגרעינים שחורים. מה חשבתם?
ברור שגרעינים שחורים. מה חשבתם? | צילום: אינג אימג'

גם גזרת החטיפים המלוחים רשמה עלייה של כ-42%, כשלצד החשודים המידיים כמו הבמבה, הביסלי הבייגלה על סוגיו והצ׳יפסים, נרשמה עלייה גם בחטיפים הבריאים מסדרת פיטנס.

באופן לא מפתיע נרשמה גם עלייה של כ-28% ברכישות של מוצרי בשר ומוצרים משלימים למנגל, כי מה הולך טוב יותר עם משחק טוב מעל האש? גם בתחליפי הבשר נרשמה עלייה דומה, כך שגם את החברים הטבעוניים לא שכחו להזמין.

חגיגת חטיפים יורו 2024
חגיגת חטיפים יורו 2024 | צילום: סטודיו אסם
תגיות:
קניות
/
בירה
/
פיצוחים
/
צרכנות
/
ספורט
/
יורו
/
בירות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף