"מדי-לינק", אתר הפארם המוביל בישראל, השיק אפליקציה חדשה ומהפכנית דרכה ניתן לנהל את כלל הזמנות המוצרים מעולם הפארם דרך המכשיר הנייד. האפליקציה מאפשרת לצרכן לבצע סקר שוק באופן פשוט ומהיר על ידי סריקת הברקוד של מוצרי הפארם הרצויים מכל רשתות הפארם ולקבל מיידית את מחירה באתר מדי-לינק, פעולה פשוטה שעשויה לחסוך מאות שקלים בכל קנייה.



באפליקציית "מדי לינק" מגוון רחב של המוצרים מעולם הפארם והביוטי, הכוללים מוצרים לאם ולתינוק, ויטמינים ותוספי תזונה, מוצרי טיפוח והיגיינה ועוד .בקטלוג ניתן למצוא את המוצרים החדישים ביותר של מותגי הפארם המובילים בעולם לצד מותגים ישראליים .



באפליקציה תמצאו פיצ'ר המאפשר לכם לסרוק ברקוד של כל מוצר מעולם הפארם והביוטי, ולהשוות את מחירו במדילינק. כמו כן ניתן לסרוק את הברקודים בכלל רשתות השיווק השונות: סופר פארם, רמי לוי, BE ולבצע השוואת מחירים מהירה און ליין גם אם הצרכן נמצא בחנות. בדרך זו ניתן לבצע סקר שוק ובכך לרכוש את המוצר במחיר הזול ביותר. לכן האפליקציה מביאה איתה בשורה צרכנית בתחום הפארם ומקדמת את הצרכן החכם.



אחרי בחירת המוצרים, תהליך הזמנה פשוט ומהיר המאפשר ללקוחות לבצע הזמנה בנוחות מכל מקום שיבחרו בו. את המוצרים ניתן לקבל במשלוח עד הבית, באמצעות דואר ישראל, שירות Boxit או באיסוף עצמי.