עסקים חדשים בתחילת דרכם מתקשים למצוא את האפיק האידיאלי עבורם היות ולכלי השיווק השונים קיימים מחירים שונים, קהל יעד שונה, משך ההמתנה לתוצאות הקידום ופרמטרים נוספים. מתלבטים לגבי אפשרויות השיווק הדיגיטלי? במאמר לפניכם נציג את 3 אפיק שיווק אפקטיבים:
בלחיצה על אחת התוצאות האורגניות בגוגל, בוודאות יתקבל אתר המספק ריהוט משרדי הכולל בתוכו קטגוריות בתחום הריהוט המשרדי (שולחנות, כסאות וכו') האתר יעלה במהירות טובה יחסית, לאתר ישנו תוכן איכותי, מקצועי ורלוונטי, יש לאתר קישורים נכנסים מאתרים שונים רבים ומגוונים, מוטמעים בקוד האתר כלי מעקב של גוגל, נוחות הגלישה שלו תהיה טובה, קיימת באתר אפשרות לעבור בקלות בין עמודים ועוד פרמטרים נוספים רבים.