עם מבחר גדול של צוהרים, משקופים, ידיות ופרטי עיצוב שונים שניתנים בהתאמה אישית לסגנון שלכם. בעבר דלתות פנים בבתים היו עשויות מחומרים שאינם עץ מלא ואיכותי כמו כיום. החומר העיקרי היה MDF שזה למעשה סיבי עץ מודבקים יחדיו לכדי יחידת עץ אחת, איכות החומר הייתה ירודה ולאחר מספר שטיפות רצפה הדלת הייתה מתקמרת ונהרסת בתחתית. כיום הדלתות ברובן עשויות מעץ אמיתי ומלא ולא מסיבית ו/או פלסטיק וחומרי גלם נוספים.

התאמת דלת פנים לריצוף הבית
אנו הישראלים אוהבים לשטוף את הבית עם מים ולכן יש לקחת בחשבון את נושא הרטיבות בתחתית הדלתות בבית ובמידה ואכן אתם שוטפים בביתכם את הריצוף עם מים, יש לדרוש דלתות פנים עמידות בפני רטיבות. דלת פנים שאינה איכותית תתנפח בעקבות חדירת מים אליה ותגרור עלויות נוספות בהמשך. לחצו לצפייה בקטלוג דלתות פנים עמידות במים
  

דלתות
דלתות


אווירת התחדשות מהווה את אחד מהמאפיינים הבולטים של התקופה המקדימה לחג החירות הידוע גם בכינויו חג האביב. בתקופה זו, יותר ויותר ישראלים מקיימים הליכי שיפוץ הדירה וסביבת המגורים וזאת בהתאם להיקפי השיפוץ הנחוצים להם. בלא מעט מקרים, ניתן ליהנות מאווירת התחדשות גם מבלי להיכנס להרפתקאות שיפוץ נרחבות וזאת במסגרת פעולה פשוטה ומהירה של החלפת דלתות פנים המאפשרת לכם למעשה ליהנות מכל היתרונות בהחלפת הדלתות לפני חג הפסח.
דלתות עמידות למים
דלתות עמידות למים


סוגי דלתות פנים שהישראלים אוהבים
כיום, בכל קטלוג דלתות הפנים, תוכלו למצוא היצע מגוון, מרשים ואיכותי של דלתות פנים המיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: עץ מלא, אלומיניום, פלדה, פולימר, פורמייקה, למינטו וחומרי גלם נוספים. לצד היצע חומרי הגלם, תוכלו ליהנות גם מהיצע מגוון של סגנונות עיצוב לדלתות פנים, לרבות, דלתות פנים מעוצבות בהתאמה אישית מלאה וברמת גימור מושלמת. כמו כן, תוכלו ליהנות מפתרונות פרזול מרהיב וידית מעוצבת. פתרונות אלו יכולים להתאים לכל דלת פנים מעוצבת או סטנדרטית אותה אתם רוכשים על מנת לשדרג את סביבת המגורים וליהנות מאווירת ההתחדשות הנלווית לתקופת האביב וחג הפסח.

היתרונות בהחלפת דלתות הפנים לפני פסח
תקופת ימי האביב המקדימה לחג הפסח, ידועה כאחת מהתקופות האופטימאליות ביותר לשדרוג סביבת המגורים והדבר בא לידי ביטוי במגוון רחב של דילים שווים שאסור לפספס בכל הנוגע לרכישת אלמנטים דירתיים חדשים כגון דלתות פנים. בנוסף, ליתרון הכלכלי הבא לידי ביטוי במגוון מבצעים טובים, הנלווה לפעולת החלפה ופעולת התקנת דלתות פנים, תוכלו ליהנות גם מיתרונות נלווים כגון שדרוג הנכס העומד לרשותכם, אווירת התחדשות הבא לידי ביטוי בכך שפתאום נראות הבית משתנה ללא היכר, חשוב לציין שפעולת החלפת דלתות הפנים הישנות בחדשות, אינה בהכרח מלווה בהליך שיפוץ כללי או יסודי בשטח הדירה, ולכן, באמצעות פעולה פשוטה אחת תוכלו להשיג שינוי מהותי בסביבת המגורים.
דלתות איכות
דלתות איכות

איך לבחור נכון דלתות פנים?
ההיצע המגוון של דלתות הפנים, מחייב אתכם לבחון את הסוגים הנחוצים לכם בהתאם למספר תנאים מקדימים כגון: הסגנון העיצובי של דלתות הפנים והתאמתו לעיצוב הכללי של שטח הבית או הדירה, איכות חומרי הגלם מהם מייצרים את המוצר, רמת הבידוד של דלתות הפנים, משקלה וכדומה. כמו כן, חשוב לבדוק שההתקנה מבוצעת על ידי מתקין מקצועי ומוסמך על ידי החברה שממנה רכשתם את דלתות הפנים. ברוב המקרים, בכל בית עסק העוסק ומתמחה במכירת דלתות פנים, תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לאופן בו מומלץ להתאים את סוג דלתות הפנים לסביבת המגורים של כל אחד ואחת מבינכם.
דלתות פנים
דלתות פנים
כפי שציינו לעיל, התקופה המקדימה לחג האביב, היא אחת מהתקופות האידיאליות ביותר לצרכי התחדשות בסביבת המגורים. כבר היום, כחודש וחצי לפני החג, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של מבצעים שווים במיוחד בבתי עסק שונים העוסקים ומתמחים בשיווק ומכירה של דלתות פנים. יחד עם זאת, אנו ממליצים ברוב המקרים, לרכוש את דלתות הפנים מחברת "דלתות דרור" המתמחים גם בהליכי התכנון, הייצור והעיצוב. זאת על מנת לבחון את אפשרויות העיצוב בהתאמה אישית מלאה במידת הצורך. כמו כן, חשוב לברר האם עלות הרכישה כוללת בתוכה גם שירותי התקנה בביתכם, ובמידה ולא, חשוב לבדוק מהי העלות הנלווית להתקנת הדלתות. כך או אחרת, התקנת חייבת להיעשות על ידי מתקינים מנוסים ומיומנים המתמחים בנושא.
 
לסיכום
התקופה שלפני חג הפסח היא ללא ספק התקופה האידיאלית ביותר עבורכם לייצר שינוי כזה או אחר בסביבת המגורים ולהבטיח לעצמכם אביב של התחדשות באיכות החיים. 
 
המאמר נכתב באדיבות דלתות דרור - חברת דלתות המובילה בישראל  www.drordoors.co.il