מחריפה התחרות על קווי הטיסות ללונדון ויעדי ההמשך בארה"ב. חברת אל על מרחיבה את היעדים לארה"ב וחברת וירג'ין אטלנטיק תחל להפעיל קו טיסות מנמל התעופה בן גוריון ללונדון עם יעדי המשך לארה"ב. חברת בריטיש איירווייס לא נשארת מאחור והיום הכריזה על הכנסת מטוס האיירבוס המתקדם A350  לקו לנמל התעופה בן גוריון. בריטיש איירווייס, המפעילה שלוש טיסות יומיות בקו נתב"ג-היתרו בלונדון, תתחרה באמצעות המטוס המתקדם על הנוסעים במחלקת העסקים. 
מטוס האיירבוס A350 החדש, שבריטיש איירווייס תכניס לקו לנתב"ג החל מחודש דצמבר, יהיה בעל שלוש מחלקות: מחלקת תיירים (World Traveller), מחלקת תיירים משודרגת (World Traveller Plus) ומחלקת העסקים החדשה והמתקדמת ביותר של בריטיש איירווייס (Club World). מחלקת העסקים במטוס החדיש יוצרת סוויטה לכל נוסע. זאת, באמצעות דלת הזזה, תאי איחסון, מיטה הנפתחת לאורך של שני מטרים ומסכי בידור בגודל של 18.5 אינץ'.
מחלקת העסקים החדשה שתשיק בריטיש איירווייס תכלול 56 סוויטות עסקים, בנוסף לעוד 56 מושבי מחלקת תיירים משודרגת. World Traveler Plus, בה הנוסעים יקבלו ערכת טיפוח אישית, כרית קטיפתית ושמיכה אישית, לצד תפריט ארוחות מורחב ומשודרג. מחלקת התיירים כוללת 219 מושבים. 


 סוויטה של בריטיש איירווייס. צילום: יח"צ
סוויטה של בריטיש איירווייס. צילום: יח"צ

 
"הבחירה של בריטיש אירווייס בקו לישראל בתור אחד הקווים הראשונים בהם יפעל המטוס, היא הבעת אמון של החברה בישראל, ומראה על הערכה רבה של החברה לשוק זה", אמרה יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל.